-
"İşte," dedi Min Yoongi, önümüzde duran kocaman denizi ve birbirinden farklı renkteki arabaları göstererek.
"Sizin eleme sınavınız."
Hepimiz anlamsız bakışlarımızı arabalara, denize ve Min Yoongi'nin üzerinde gezdirdikten sonra Seokmin hepimizin içinden geçeni dışarı vurdu.
"İyi de, " dedi en şaşırmış sesi ile. "Biz buna hazırlanmadık ki?"
Alkışlıyordum onu, hem de bir fok balığı gibi her yerim sallana sallana alkışlıyordum.
Biz buna hazırlanmamıştık. Biz hiç bir boka hazırlanmamıştık. Sadece koşmuş, koşmuş, tırmanmış, dayak yemiştik ve buna eğitim denmişti.
"Hayat size her zaman hazırladığınız yerden sormaz." Dedi Min Yoongi, şiir gibi adamdı ve canımı yakıyordu.
Oysa hiçbir şey yapmıyordu.
"Düşmanınız size beklediğiniz yerden saldırmaz, beklenene alışmayın, beklenmeyene hazırlıklı olun."
Derince bir nefes aldı ve yüzüne bir gülümseme yerleştirdi. Diğer Alfalar arkada bize gülmekle meşguldü. Do Kyung Soo hariç.
O Jongin'e ölümcül şekilde bakmaktaydı, keşke bacağını falan kırsaydı da ondan kurtulsaydık ya.
"Pişt." Dedi Taehyung hemen sağ tarafımdan.
"Oğlum sanırım araba ile denize dalacağız lan."
Mantıklı görünen fikirle gözlerimi büyüttüm.
"Yok be, bence kayan arabayı tutmaya çalışacağız."
"İyi de rampa yok ki?"
Çevreme bakındım. Düz bir yol vardı, upuzundu. İki şerit olarak ayrılmıştı ve direkt olarak denizin oraya çıkıyordu bu yolların sonu.
"Sizi gruplara böldük. " dedi Alfa Jackson.
"Karıştırdık biraz da, ne yapalım kaderiniz böyleymiş. Amaç alışkın olmadığınız insanlarla takım olabilme yeteneğinizi test etmek. Tabii bunu normal bir halde yapsaydık hiç eğlenceli olmazdı. Bu yüzden dedik ki, Hoseok burada senin girmen lazım. "
Meraklı bakışlarını Taehyung'u izleyen Hosoek'a çevirdi.
Resmen gözümün önünde flörtleşiyor ulan!
Taehyung nazlı nazlı gülüyor birde Hoseok'a. Pis herif eleme anında flörtleşse ne olacaktı ki, birazdan elenecektik ne de olsa.
Lanet olsun.
Min Yoongi'yi yatağa atmadan elenecektim."Ha evet, işte dedik sizi suya atalım, araba ile düz yolda herkes gider bakalım denizin altında gidebiliyor musunuz?"
Hosoek gözlerini bizim üzerimizde gezdirdi ama son durağı Taehyung'un gözleriydi.
"Pistin en başından başlayacaksınız," Alfa Kyungsoo ki içlerinde en akıllısı oydu bence, kalın sesini bize duyurmaya gerek duymadan sakin sesi ile konuşmaya başladı, paşa paşa dinlemek zorundaydık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNIT : BLAꓛK | MYG × PJM
Fanfiction"Toprak kadar."diye fısıldadı Min Yoongi sevgilisinin gözlerinin içine bakarken. "Canım pahasına." diye yanıtladı onu Park Jimin,bir öpücüğü paylaşmak için dudaklarına uzanırken Yoongi'nin. - myg×pjm. -