-
"İçeride üç kişi var." Kyungsoo ve onun uyuz sesi hemen yanı başımdaydı.
"Kişi başına on iki kişilik bir savunma takımı alana dağılmış durumda ve kurtarmanız gereken üç kişi de arazinin farklı yerlerinde. Zaman ayarlı bombalar var. Onlar patlamadan üç kişiyi de kurtarmanız lazım."
Yine bir görev vardı,insanların canlarını almak için biz vardık. Kurtarmamız gereken insanlar vardı ve başarılı da olmalıydık.
"Bu insanlardan birisi üç yaşında bir çocuk, birisi altmış yaşında hasta bir adam ve bir diğeri henüz beş aylık bir bebek. Herkesi kurtarmanız için toplamda yarım saatiniz var. Planlama için toplanabilirsiniz. "
Bu görevi hazırlayan oydu. Tüm bu fikirler onun fikriydi. Bombalar,bebek,küçük çocuk ve o yaşlı adam. Bizim seçim yapmamızı isteyecekti.
"Hepsini kurtarmak için zaman yok." Dedi Jongin en başta fikrini açık bir şekilde söylerken.
"On iki kişilik savunma ekibi, artı üç insan ve üstelik zaman ayarlı bombalar da var evet zor bir durum."
Yugyeom çenesini kaşımış ardından gözlerini kapatmıştı.
"Bebek ve çocuğu kurtarabiliriz." Sehun'un sakin sesi ortama yayıldığında gözlerimi ona çevirdim.
"Peki ya adam? Üçünü de kurtarabiliriz."
"Zaman yeterli değil." Dedi Jongin.
"Hayır yeterli."dedim.
"Zaman yeterli değil Jimin. Üç farklı kişi,üç farklı yerde ve on iki kişi daha var üstelik bunlara ek bombalar da var. Basit bir matematik yaparsak kişi başına dört koruyan düşüyor. Kurtaramayız. "
"O bir insan Jongin, bu kadar kolay değil birisinden vazgeçmek."
"Eğer bir bebek ve küçük bir çocuğun kurtarılması söz konusuysa yaşlı,üstelik hasta bir adamı gözden çıkarabiliriz Jimin."
"Hayır! Üçünü de kurtarabiliriz. Sen, ben, Taehyung, Yugyeom ve Sehun, beş kişiyiz! İki kişi küçük çocuk için, iki kişi yaşlı adam için ve bir kişi bebek için giderse, hiçbir sıkıntı olmadan bombalar da patlamadan çıkar geliriz."
"Bu çok düşük bir ihtimal. Bak, eğer bir kişi için diğer iki kişiyi tehlikeye atamayız. Bunu anlıyor musun?"
"Asıl sen bana bak-"
"Yeter. Tamam, susun!"
Taehyung hızla söylediğinde gözlerimi ona çevirdim. Kaşlarını çatmış bir şekilde Jongin'e bakıyordu.
"Oylama yapacağız. " dedi.
"Takımda herhangi bir sorumlu yok ve biz bunu demokratik bir şekilde çözeceğiz. Şimdi, üç kişiyi de kurtarmak isteyenler elini kaldırsın."Kendi elini cümlesinin bitimiyle kaldırdığında hızla ve Jongin'e meydan okur bir halde kaldırdım. Benimle beraber Yugyeom ve Sehun da elini kaldırırken Jongin sinirle saçlarını geriye savurdu.
"İyi! Ama eğer bir sorun olursa Park, sana yemin ederim aldığın her karar için seni pişman ederim."
Ardından silahını kemerinden çıkartmış ve bizden ayrılmıştı.
"Ben bebek için gidiyorum." Dedi Taehyung.
"Ben yaşlı adam için gidiyorum." Dedim, ardından Yugyeom elini sırtıma vurdu yavaşça.
Sehun ve Taehyung beraber ilerlerken ben de yanımda Yugyeom'la yürüdüm.
"Doğru olan buydu." Dedi bana cesaret verircesine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNIT : BLAꓛK | MYG × PJM
Fanfiction"Toprak kadar."diye fısıldadı Min Yoongi sevgilisinin gözlerinin içine bakarken. "Canım pahasına." diye yanıtladı onu Park Jimin,bir öpücüğü paylaşmak için dudaklarına uzanırken Yoongi'nin. - myg×pjm. -