13.Bölüm.

4.6K 546 313
                                    

-

"Sonuçlara bakarsak." diyordu Do Kyungsoo, yani götten bacak.

Lanet herif, ölmesini diliyordum.

"Elenen kişiler çoğunlukta." 

Aptal herifin başını o minik bedeninden, minik ve tombul ellerimle koparmak istiyordum.

Alfaların karşısında, hepimiz tek sıra bir halde hazır bir şekilde duruyorduk.Yanımda Taehyung ve Sehun vardı. Hemen onun yanında ise geldiği gibi başına koştuğum Kunpimook ve bana minnetle bakan bakışları vardı.

Jongin,Taehyung'un diğer yanındaydı,Jungkook ve Yugyeom  bir arada duruyorlardı ve diğerleri göremeyeceğim yerlerdelerdi.

Gözlerimi Yoongi'ye odaklamıştım ve sadece onun sesinin duymak istesem de, lanet olası yer cücesinin de sesini duyuyordum.

"Elenme Sınavı sırasında, kendi görevinizi bir kenara bırakıp takım arkadaşınızı kurtarmak sizi elenmekten kurtarmaz, öncelik insanlar değil, görevdir."

Bu sözleri bana söylediğini biliyordum ve inanın onun o  harika dudaklarını parçalamak istiyordum.

Ellerim birer yumruğa dönüşürlerken gözlerimi Alfa Kyungsoo'dan yeniden Yoongi'ye çevirdim.

"Birazdan elenenlerin isimlerini açıklayacağım, bir adım ileri çıkın ve yeminlerinizi edin."

Kendi adımın okunmasını bekliyordum büyük bir istekle.

Böylece ileri atılıp onun ağzını yüzünü dağıtabilirdim.

Yoongi hala bana bakıyordu ve ben onun güzel yüzün bakıp Kyungsoo'yu dövmeyi düşündüğüm için kendim hakkında iyi şeyler düşünmüyordum.

"Boo Seungkwan, Lee Seokmin, Kunpimook Bhuwakul ve son olarak," dedi ve derin bir nefes aldı.

Gözlerini benimkilere sabitleyip yavaşça söyledi.

"Park Jimin,elendi."

Derince bir nefes aldım, Taehyung  söylenmeye başlamıştı ve garip bir şekilde Jongin dahil diğerleri de mırıldanıyordu.

Bir anda Taehyung sinirle,"Nasıl ya?!" diye bağırdı.

Ardından Kunpimook,"Haksızlık!" diye katıldı ona.

Sesimi çıkarmadan onu parçalayacağım anın gelmesini bekliyordum.

"Sessizlik!" diye bağırdı Kyungsoo, ardından ekledi." Bir adım ileri çıkıp, yeminlerinizi Alfalarınıza sunun."

"Kımıldayan olursa," dedi Yoongi tüm otoritesiyle.

"Onu yakarım." 

Kyungsoo'nun bağıran sesinin aksine o kadar sakin bir sesle konuşuyordu ki, disiplin nefes alıyordu bizim yanımızda.

"Hiçbiriniz elenmediniz." dedi  sakinliğini koruyarak.

"Ne dedin?" dedi Kyungsoo.

"Sus." Yoongi ondan yana bakmadı bile.  Kyungsoo sustu, susmak zorunda kaldı.Çünkü burada herkesten üstün olan bir Yoongi vardı.

UNIT : BLAꓛK | MYG × PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin