23.Bölüm

3K 351 85
                                    

-
Selamın aleyk!
Portiler anneniz geldi!
NABER?!
İyi miyiz? Ben iyiyim teşekkürler.

Size bir bölüm getirdim ve bu bir geçiş bölümü. Belki geri dönmüş olabilirim yani bilemiyorum o yüzden hepinize afiyet olsun şimdiden sizi öptüm. Yorumlarınızı eksik etmeyin benden.

Baii
-

"Biliyor musun bazen olur olmadık yerlerde aklıma bir çocuğum olsaydı nasıl olurdu sorusu geliyor."

Ortadan ikiye kestiği domatesi,küp küp doğrarken söylemişti Yoongi. Belinde siyah önlüğü, solunda ki tavada tereyağının eriyen kokusu vardı ve ben onun önünde ki tezgahın hemen arkasında, yüreğimde ki çığlık çığlığa koşturan fillerle onu izliyordum . Yoongi'nin yemek yapıyor oluşu aç karnım için bir minnet sebebi olsa da, içimde ki yemek yapabilen insanlara duyduğum sempatiyi milyonlara katlıyordu.

"Acaba iyi bir baba olabilir miyim?"

Gözlerimin içine bakıp doğradığı domatesleri yağın içine attı ve bir defa karıştırdı.

"Sen çok iyi bir baba olursun Yoongi."

Dedim ben de elimde olmadan aklıma
doluşan sahnelerle gülümserken. O ve onun tıpkı ona benzeyen küçük kızı ile etrafta koşuşturuşu, beraber yattıkları yatakta kızı göğsünde uyuya kalmışken, yüzünde şefkatli bir gülümseme ile onu izleyişi, saçlarını toplamak için büyük bir dikkatle saçlarına dokunuşu. Her biri saliseler içinde aklıma doluştuğunda, zihnimin en acı yerine, ona asla bir çocuk veremeyeceğim düştü hemen ardından Yoongi'nin kollarında hayal ettiğim yeni doğmuş bir bebek ve Yoongi'nin başka bir kadına aşkla bakan bakışları yaktı beni ve zihnimi.

Sonra aklıma, Yoongi'nin hamile karısının vefat ettiği geldi. Gülümsemem yüzümden silinirken,beni izleyen Yoongi'ye çevirdim bakışlarımı.

"İleri de çok iyi bir baba olabilirsin..." dedim ardından yeniden bir gülümseme ile. Üzüntüyle dolu bir gülümsemeydi bu.

Ona asla bir çocuk doğuramazdım ve belki de Yoongi beni bırakırdı ileride.

Asla bilemezdim. Sadece bırakmamasını dileyebilirdim.

"Bazen de," Mantarları doğramaya başladığında.

"Seni düşünüyorum. "

Kalbim bir an için sessizliğe gömüldü. Öyle ki, bir an için atmayı bıraktı sandım. Çünkü Yoongi bana öyle güzel ve gizemli bir şekilde bakıyordu ki, kendimi tutmasam göz yaşlarım çoktan yanaklarımı yıkamaya başlamıştı bile.

Kalbim cızırdamaya başladı sonra,tıpkı domateslerin tereyağında ve kendi suyunda ölüşünün sesi gibi, kendi kalbim kendi kanında ve kendi aşkında öldü de öldü.

"Küçük burnunu,küçük bedenini, gözlerini. "
Derince bir nefes çekti.

"Bu küçük detaylarının,daha küçük bir canlıda ne kadar güzel duracağını düşünüyorum. "

Benim bir çocuğumun olabileceğini düşünüyordu.
"Benim küçük detaylarım ve senin küçük detayların..."

İkimizin bir çocuğu olacağını düşünüyordu Yoongi. İkimizin bir çocuğu.

"İkimizin bir çocuğu olsa nasıl olurdu diye düşünüyorum bazen."
Usulca tavaya bıraktı mantarları, ben de göz yaşlarımı bıraktım.

Hiç acele etmeden usulca.

"Asla gerçekleşmeyecek." Boğazım acıdan yanıp kasılırken yüzümde bir gülümseme ile söylemiştim.

"Çok kesin konuşuyorsun." Dedi Yoongi.

"Gerçekleri söylüyorum Kaya."

Yoongi kıkırdadı.

"Kara Keçi ne zamandan beri inatçılıktan vazgeçti?"

Hafifçe güldüm ben de.

"Tanrı ile inatlaşamıyorum sevgilim." Dedim sakince.

"Sana bir çocuk doğuramam."

Yoongi güldü.

"Bana sevgilim diyen ilk insansın." Hafifçe tavadakileri karıştırdı.

"Sevgilim," dedi ve tam gözlerimin içine baktı bir anda.

"Evlat ediniriz. İkimizin özelliklerine sahip ufak bir kız çocuğu."

"Etrafta kaya ve keçi diye dolaşacak. Erkek çocuklarını dövecek cesur bir kız çocuğu evlat ediniriz."

Boğazımdan sarsılarak koptu hıçkırıklarım. Daha önce hiç ağlamamış gibi ağlamaya başladım.

İkimizin özelliklerini alan bir kız çocuğu düşlüyordu. İkimizin bir hayatı paylaştığı bir gelecek.

Omuzlarım sarılmaya başladığında kollarımı muhtaçmış gibi ona uzattım.

Hemen bana geldi. Kollarını etrafıma sarıp beni kırılgan bir bebekmişim gibi sarmaladı.

"Bu göz yaşların mutluluk göz yaşları değil mi küçük adam?"

Kafamı olumlu anlamda zorla salladım.

"Öyle olsa iyi olur yoksa üzüntü göz yaşlarını dökmene asla izin vermem sevgilim. "

İşte bir kez daha bana sevgilim diye hitap ediyordu. Bunu bilinci ile biraz daha ağladım. Gözlerim ardı arkasına yaşları akıtırken Yoongi'nin beni rahatlatan sözleri kulaklarımı okşadı.

Ona sahip olduğum için çok şanslıydım.
Onun olduğum için çok şanslıydım.
Yoongi'yi sevdiğim için çok şanslıydım.

Ben çok şanslı bir Keçi idim.
Ve Yoongi sonsuza kadar benim Kaya'mdı.
-

Sizi seviyorum.

UNIT : BLAꓛK | MYG × PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin