15.Bölüm

4.7K 470 165
                                    

-

"Çıkar üstünü!" Tanrım sana doğru gelme işlemini bıraktım yanındayım resmen!

"Sen iste yeter ki!"

Üzerimi seri hareketlerle çıkarırken Yoongi çatılı kaşları ile arkasını döndü ve getirdiğim çantaya doğru ilerledi. Onun ne yaptığı ile ilgilenmeden ellerimi hızla iç çamaşırıma doğru götürmüştüm ki Yoongi bir anda bağırdı.

"Jimin, ne yapıyorsun?!"

Size yemin ederim tamamen çıplak kalmama ramak kalmıştı, iç çamaşırımın lastiğinde ki parmaklarıma baktım.

"Sevişmeyecek miyiz?"

Yoongi çatılı kaşlarının ardından öyle bir kahkaha attı ki, yemin ediyorum utandım.

Ve evet, ben de utanabiliyorum. 

"Hayır tabi ki sevişmeyeceğiz."

"Ya," dedim üzgün bir halde. "Peki madem."

Dudağımı sallandırıp kıyafetlerimi yeniden giyinmeye  yönelmiştim ki hızla bağırdı.

"Yo, hayır onları giymiyorsun.Seni öyle hayatta dışarı çıkarmam."

Bana uzattığı kıyafetlere baktım. Siyah pantolon,siyah tişört ve siyah çoraplar.

"Ne kadar da renkli bir seçim! Fakat teşekkürler, dışarısı seksen iki dereceyken kapkara giyinecek değilim, ben üzerimdekiler ile gidiyorum."

Yoongi yavaşça kıkırdadı ben atletimi geri giyerken. 

"Ne kadar güzel bir hayal kurdun öyle."

Derin sesi ve derin bakışları ile beni incelerken hafifçe titredim.

Üzerimde ki atlet ile çok fazla kıpırdarsam göğüs ucuma kadar herkes görürdü ki  amacım Yoongi'yi kıskandırmaktı yani tabi ki açık saçık giyinecektim.

"Hayal değil Yoongi, bunlarla gidiyorum dışarıya, çıkalım mı? Ben gerçekten acıktım."

Yoongi güldü. Ben ona doğru ilerlerken o çenesi kasılmış bir halde bana bakıyordu ve en sonunda kolumu nazikçe tuttu.

"Güzelim." dedi sakince.

"Sana onları giyemezsin demiyorum elbette giy ama evde, benim gözlerim önünde. Dışarı giderken onları giymen söz konusu bile değil, şimdi rica ediyorum üzerine bunları giyin ve çıkalım. "

Vay canına, kıskanç Min Yoongi demek ki kibar Min Yoongi'ydi.

"Neden bunları giyemiyorum?" dedim sakince.

"Çünkü insanların sana,seni yiyecek gibi bakması bana ve benim tek hareketimle insan boynu kırabilen yeteneklerime iyi gelmiyor, buna artı olarak tek hareketinle göğüs ucuna kadar her yerin açılıyor ve ben, bana ait olanı, benim olanı  paylaşmayı sevmem, bu yüzden bunları giyemezsin."

Gözlerime kadar gülümsüyordu tüm bedenim. Çünkü Yoongi az önce beni tanımlamak için, bana ait olan  demişti,emindim ki al yuvarlarıma kadar gülümsüyordum. Hızla ileri atılıp kollarımı onun boynuna sardım ve boynuna derince bir öpücük kondurdum.

UNIT : BLAꓛK | MYG × PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin