8.Bölüm.

4.7K 542 194
                                    

"Çömezler!" Min Yoongi ölüm koşusundan hemen sonra bizler yere yığılmışken, başımızda bir ilah gibi dikiliyordu.

"Elenme haftanız başlıyor." Dedi yüzünde büyük bir gülümseme ile.

"Eğer bu hafta da hayatta kalamazsanız, Zifiri'den ve kendi birimlerinizden bir daha dönmemek üzere eleneceksiniz."

Yanımda ki Taehyung'a dönüp yavaşça fısıldadım.

"Aslında fena fikir değil ha? Refaha ereriz lan."

Taehyung alttan alttan güldü ve Yoongi konuşanın ben olduğumu bile bile sessizlik diye bağırdı.

"Yarından itibaren Alfalarınız tarafından zorlu bir eğitime tutulacaksınız bu eğitim bir hafta sürecek ve haftanın sonunda yapılan sınavla belli olacak her şey. Eğitim haftası bittikten sonra bir gün izin gününüz. Sabah beş ve akşam on iki arasında çıkabilir ve girebilirsiniz. Sabah dörtte ya da gece bir de giriş yapamazsınız, dışarıya çıkamazsınız. "

Ne demek Alfalarınız ile zorlu bir eğitim?

Yoongi'nin yanında nefes almak bile yeterince zorluyken bir de zorlu bir eğitime mi tabi tutulacaktım?

İçten içe elenmeyi düşünüyordum.

Yoongi'in bana doğru hareketlendiğini gördüğümde hafifçe yutkundum.

Hayal edin.

Güneş Yoongi'nin sırtına o kadar güzel bir açı ile vuruyor ki, ışıklar sanki sırtında kanatları varmışçasına etrafına yayılıyor, saçları kabarmış ve dağınık bir halde alnına dökülüyor, kasları şişmiş bir halde beyaz tenin de damarları belli oluyor. Üzerinde ki dar tişörtten karın kaslarını görebiliyorum, hafif ter damlaları yavaşça adem elmasından aşağıya, tişörtünün içine kayıyor, dudaklarına silik ve yamuk bir gülümseme, elleri ceplerinde bana doğru yaklaşıyor ve diyor ki;

"Kara keçi,pestilini çıkaracağım senin!"

Lanet olsun Min Yoongi,hayal bile kurdurtmuyorsun.

"Göreceğiz." Diyorum ben de.

"Görelim. " diyor o da yanımdan geçip giderken.

"Alev saçıyorsunuz." Taehyung yanımda söylediğinde ben de ona döndüm.

"Keşke bu alevi yatakta saçsak. "

Omzuma yediğim bir yumrukla inledim ve diğer Alfalarla konuşan Yoongi ani bir hızla bana çevirdi.

Utançla başımı Taehyung'un boynuna gömdüm.

"It herif beni rezil etme."

Taehyung kıkırdadı.

"Sen zaten rezilsin Jimin."

"Görürsün sen bok beyinli." Hafifçe göğüs ucunu kıstırıp bir anda bağırdım.

"Hosoek hyung! Taehyung'un sana söyleyeceği ultra önemli şeyler varmış. İlişkiler hakkında!"

-

UNIT : BLAꓛK | MYG × PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin