-
Yoongi'nin hırıltılı nefesi kalbimi sıkıştırırken, inlemeleri ve inler gibi konuşması beni kendimden geçiriyordu.
"İçeri gir!" Yoongi'nin puslu inleyişi kulaklarımın pasını siliyordu ve ben terliyordum.
"Hazır değilim henüz." Alnımda ki ter taneleri yavaşça boynuma doğru akıyordu, ellerim hızla hareket ediyor, heyecanıma yenik düşüyordum.
"Hızlı ol!"
Yoongi'nin boğazdan gelen derin sesi beni daha da heyecanlandırırken elimde olmadan inledim.
"Tanrım... Yoongi!"
Bir hamle de içeri girdim.
Yoongi zevkle bir çığlık kopardı ardından bağırdı tüm gücü ile.
"İçeridesin Jimin! Tanrım harika olacak!"
Altıma aldığım adama şöyle bir baktım ve sert bir şekilde harket ettim.
İnlemeleri kulağıma bir ninni gibi geliyordu.
"Evet oraya, oraya vur!" Dedi Yoongi. Sesi kısıktı.
"Hızlan, Tanrım Jimin beni deli ediyorsun! Tam noktaya vur!"
Yoongi'nin talimatları ile kendimi konumlandırdım ve yeniden vurdum.
"Daha hızlı Jimin!"
"Yoongi dikkatimi dağıtıyorsun!"
Karşımda tepinen adama baktım ve tüm gücümle vurmaya başladım.
Bedenim zevkle hareket ediyordu ve tüm kaslarım yanıyordu hazla.
Yoongi zevkle bir kez daha bağırdı ve elinde olmadan inledi.
"Jimin daha hızlı!"
"Tanrım! Vuruyorum ya işte!"
"Son kez biraz daha hızlı hareket et! Tanrım! Evet! Bastır Jimin! "
İçimde ki heyecanla hızla bağırdım.
"Senin için geliyorum koca çocuk!"
Ringte geriye doğru çekilmiş ve tüm gücümle vurmuştum karşımda ki adamın yüzüne.
"Tanrım!"
Diye bir çığlık kopardı Yoongi yanımda.Kazandığımı belli eden sesleri duyduğumda çığlık atarak elimde ki konsolu bıraktım ve Yoongi'nin üzerine atladım. O da benden farksız bir şekilde sevinç çığlıkları atıyordu.
"Yüzünüze patlasın be! "
Heyecan içinde bağırırken Yoongi'nin yanağına ufak bir buse kondurdum.
Dövüşçüm kazandığım için altın madalyayı alırken gözlerimi ekrandan çekip Yoongi'ye çevirdim.
"Ne güzel kazandık Kaya'm değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNIT : BLAꓛK | MYG × PJM
Fanfiction"Toprak kadar."diye fısıldadı Min Yoongi sevgilisinin gözlerinin içine bakarken. "Canım pahasına." diye yanıtladı onu Park Jimin,bir öpücüğü paylaşmak için dudaklarına uzanırken Yoongi'nin. - myg×pjm. -