Şaşkınlıktan benim dilim tutulurken o konuşmaya devam etti.
"Sence ben çıkış anahtarını senin görebileceğin bir yere koyacak kadar salak mıyım?" İçimden evet desemde susmayı tercih ettim.Ne söyleyebilirdim ki..O devam etti.
"Beni yanıltmadın" dedi.Bende bu pişkinliğine daha fazla dayanamadım.
"Ne yani seninle burada kalacağımı mı sanıyorsun?"
"Sanmıyorum zaten kalacaksın."Beni bileğimden tutup duvarla kendi arasında sıkıştırdı.Bütün vucutlarımiz birbirine yapışmışken,ben karnıma değen sertlikten nasıl kurtulabilirim diye düşünüyordum.
"Bırak beni hayvan herif bırak!" Korkuyordum yine bana o iğrenç şeyi yapmasından korkuyordum.Onun sesi aksine insanı delirtecek kadar sakindi.
"Özlemedin mi beni" dedi.Bu heriften nefret ediyordum.O sırada kapı çalmaya başladı.Kurtulacaktım işte.Buradan kurtulacaktım."İmdat"diye bağırmamla Rüzgar'ın eliyle ağzımı kapatması bir oldu.Ben çırpınırken beni odaya geri götürdü.Ellerimi yatağa bağladı ve ağzıma bant taktı.Hadi ama bunu ben sırf filmlerde izliyordum.Ve hep merak etmisimdir bantla nasıl konusulamaz diye ve suan başroldeki kardeslerimi cok iyi anliyorum nefes bile alamiyorum.İmdat!Burda kalmıştım işte.Onların seslerini duyabiliyordum.Tanımadığım bir erkek sesi
"Kardeşim yanlış yapıyorsun"dedi.Ahh evet hic tanimadigim bu adam cok doğru soyluyordu.Daha sonra bizim öküzun sesiyle yeniden umutsuzluğa kapıldım.
"Sen karışma Çınar" diye karşı çıktı.Demek ki bu adamin adi Çınar'dı.
*******
Üzerimde bir ağırlıkla uyandım.Rüzgar üzerime abanmış ipleri çözuyordu.En son ağzımdaki bantı hızla çekti.Çok canım yanmıştı.Bende canımın acısıyla bağırmaya başladım.
"O kadar hızlı mı çekilir aptal canım yandı" diye bağırırken,onun söylediği şeyle dona kaldım.Yine öküzlüğünü gösterdi.
"Bana teşekkür etmelisin güzellik bıyıklarından kurtuldun."Hayır öküz olduğunu biliyordum da bu kadarını beklemiyordum.Bir kıza nasıl der bunu ya.Kız mı?Ben artık kadındım.Bu aklıma geldiğinde onu üzerimden atmak için iktirmeye başladım.O da bileklerimden sımsıkı tutup yatağa sabitledi.Ben çırpanmayı bıraktım.Dudaklarımız arasında 1-2 cm vardı.Gözleri hiç görmediğim bir şekilde koyulaşmıştı.Arzu görebildim gözlerinde.Dudakları ile benim dudaklarımı örttüğü zaman hiçbir şey yapamadım.Sadece öyle durdum.O da sinirlenmiş olmalı ki üst dudağımı dişledi.Acıyla inlediğim zaman o da bunu fırsat bilerek dilini devreye soktu.Bende onu durdurmak için;Rüzgar'ın en değerlisine küçük bir tekme attım.İlk defa onun acı çektiğini gördüm.Ne yalan söyleyeyim bu hoşuma gitti.Ben onun bana kızmasını yada canımı yakacak bir harekette bulunmasını beklerken o, kapıyı çarpıp gitti.Karşımda iki büklüm durmayı sevmedi heralde.Ama acısını benden çıkaracağını biliyordum.Odada sıkıldığımda aşağı inmeye karar verdim.Etrafta kimse yoktu.Bende fırsattan yararlanarak kendime bir tost yapıp televizyonun karşısına geçtim.Saat epey geç olmuştu ama Rüzgar hala gelmemişti.Neredeydi acaba?Kesin 49 yerinden bıçaklayıp kezzapa batırıp gelinlik giydirip tecavüz ettiler.Yok canım daha neler.Başına birşey mi geldi acaba?Aman sanki çok umrumda.Kapı sesini duyduğumda bakışlarımı girişe çevirdim.Biraz sonra Rüzgar gözüktü.Yamuk yılık yürüyordu.Ya sarhoş olmuş tu ya da pişik..Ama biraz daha yaklaşınca leş gibi koku sarhoş olduğunun kanıtıydı.
"Ooooo prenses beni mi beklemiş?" dedi.
"Hayır uyku tutmamıştı ama şimdi yatmaya gidiyordum"diyerek merdivenlere yöneldim.O ise beni kolumdan tutup çekti.Hayvan.Ben ne oluyor demeye kalmadan dudaklarıma yapıştı.Nefessiz kalıp geri çekildiğinde onu durdurmaya çalıştım.
"Dur yapma" diye ikaz ettim.Sanki beni dinleyecekti.
"Seçil'in ölmesini ister misin?" dedi.Şok oldum.Bu herif Seçil'i nerden biliyordu? Seçil benim hayatta kalan tek dostum.Üveyde olsa kuzenim.Kardeşim,kader ortağım.O da ailesini kaybetti benimle birlikte.Toparlanmak için yurtdışına çıktı.Çünkü Seçil'imin sevgiliside ölmüştü aynı cehennemde.
"Yapamassın Seçil şuan yurtdışında"dedim.
"Sence bu Rüzgar Bozkurt'a engel mi?"dedi
"Yapamassın o benim hayatta kalan tek yoldaşım yapamassın bu kadar kötü olamassın" derken gözyaşlarım yanaklarımı ıslatmaya başlamıştı.
"Sence bu benim için önemli mi?Üstelik ben senin tahmin edemeyeceğin kadar karanlığım Nefes.Ayrıca Seçil'in İstanbul'a dönmesi,işlerimi kolaylaştırdı" demesiyle şok oldum.
"Hayır,hayır bu imkansız sana inanmıyorum" diye inkar ettim.Gözlerini devirdi ve sağ elini cebine attı.Elini çıkartırken gördüğüm ilk şey Apple'ın bana göz kırpmasıydı.10 saniye sonra ekranı bana tuttuğunda gözlerime inanamadım."Seçil'imin elleri bağlıydı üstelik kafasına birde silah dayanmıştı.Aman Allah'ım.Lütfen ona birşey olmasın.Sesimdeki soğukluğu belli etmeye çalışarak sesimde ki çatlaklıkla yenilgiyi kabul ettim.
"Ne istiyorsun?" diye sordum.
"Seni"dedi ve yaklaşmaya başladı.Sözüne devam etti.
"Zevk alacaksın,altımda delice inlemeni istiyorum.Karşılık vereceksin" dedi.Tekrar onun olmamı istiyordu.Ben... yapamam.İstediği şeyi veremem ona.Ama o zaten almamış mıydı masumluğumu?Tek tesellim en azından önceden onunla birlikte olmuş olmam.Daha doğrusu onun benimle birlikte oluşu ve iğrenç tecavüzü.Belki buna tekrar katlanabilirdim.Sonuçta masum değildim artık.Hayatımda ki tek insanı kaybedemezdim.Bacaklarımı beline doladı.Ben hala kaskatı bir şekilde dururken.Karşılık vermem için üst dudağımı dişledi.Bende yapmak zorunda kaldığım iğrenç şeyi yapmaya başladım.Elim gömlek düğmelerine gitti acemice.Ben kucağında iken merdivenlere yöneldi ve duvarlara çarpa çarpa üst kata çıkardı.Bazen öpüşmekten basamak çıkmayı ile unutuyordu.Odaya geldiğimizde beni yatağa attı.Ama cidden attı hayvan sırtım sızladı.O, bunu önemsemeden ellerini arsızca t-shirtimden içeri soktu.Bunu yapmak zorundayım.Bunu yapmak zorundayım.Bunu yapabilirim.. Ellerim pantolonunu buldu.İşte benden beklenmeyen atak.Kemerini çıkardım ama pantolonunu açmayı beceremedim.O da bunu anlamış olacak ki hemen pantolonundan kurtuldu.Benimkisini de tek bir hamlede odanın diğer bir köşesine fırlatmıştı zaten.Karşısında onun zevkli takımlarından olan yep yeni ve marka iç çamaşırlarımla duruyordum.Boxerinin altından bile kocaman gözüken ve karnıma değen sertlik konsantre olmamı engelliyordu.Şu an ikimizde çırılçıplaktık.Göğüslerime geldi dudakları.Ahh daha önce hiç böyle hissetmemiştim.İstemsizce ağzımdan bir inlemeni kaçtı.Göğüslerimden göbeğime kadar geldi.Ordan da en derinlerime geldi.Dilini kullandığında çıldırmış gibi zevkten inliyordum.Benim inlemem onu dahada zevke getiriyordu.Ve ben bu.... bundan zevk aldığım için kendimden tiksiniyordum.İçime hızla girdiğinde boğazım,yırtılırcasına bağırdım.Hayatımda ilk defa böyle bir acı yaşıyordum.1-2 dk sonra içimden akan sıcak bir sıvı hissettiğimde şok oldum.Bu... kandı.Ama bu nasıl olur?Rüzgar'dada şaşkınlık vardı.Ve ben ondan açıklama bekliyordum.10 metre açık kalan ağzımla.
****
arkadaslar gec geldi farkindayim ama sinav haftalarimdi uzgunum.Ve okuyucu sayisini goruyorum vote sayisi beni uzuyor lutfen votelarinizi ve yorumlarinizi eksik etmeyin.Sizi seviyorum.