12.Bölüm

33.7K 744 62
                                    

Aradaşlar son zamanlarda sınıra bakmadan bölüm yayınlıyorum YORUM VE VOTE lara lütfen dikkat edelim.Bende sınır koymak istemiyorum.Bu bölümüde yorumunu sakınmayan aysel53053   e ithaf ediyorum.İYİ OKUMALAR.Vote düğmeside ısırmıyor sizi bilin istedim :)

Kimdi bu piç?Ne istiyordu?Ama birşeyler bildiği kesindi.Ya buda Ünal'ın bir oyunuysa.Burayı nereden bulmuşlardı?Yarım saattir oturduğum koltukta başımı ellerim arasına almıştım.Düşünmekten başım çatlıyordu.Annemin resmini görmem intikam ateşimi daha da körüklemişti.Yukarı  çıkıp Nefes'i tek bir kurşunla bitirebilirdim.Ama bunu istemiyordum.En azından şimdilik.Gözlerini ovuşturarak merdivenlerden inen kadına baktım.BENİM KADINIM.Ama şuan uzaktan küçük bir kız çocuğunu andırıyordu.Resmi katlayıp hemen cebime koydum.

-Kızmassan birşey söyleyebilir miyim?

-Önce söyle.

-Olmaz.Kızmayacağına söz ver.

-Benimle pazarlık yapma!

-Peki... Günaydın.

-Ne? Kıvranarak söyleyeceğin şey bu muydu?

-Ne zaman kızacağın belli değil ki!Birde şey var tabi.Dün gece... bak unut tamam mı.Ben kendimde değildim.Ben-

-Hiç boşa yorma kendini.Normalde olsa birşeyler ayarlardık ama senin gibi sivilceli biriyle ilişkiye girmek istemem.

-Hahh!!İsabet olur gerize--- ne??? Ne sivilcesi be ne diyorsun sen????

-Aynaya bakmayı dene ama mümkünse bana bakma.Göz zevkimi bozuyorsun.

*******

Rüzgar'ın dedikleriyle koşarak banyoda bulunan büyük aynaya bakmaya gittim.Gördüm.Baktım, ve baktım.1-2-3 ve çığlımı rahatça bırakıvermiştim.Hepsi koca koca ve en uçları kırmızıydı.Lanet olsun.Benim uzun süredir bir tane bile sivilcem çıkmamışken şuan suratım mayın tarlasıydı.Sinirden ağlamaya başlamıştım.Kesin çok çirkin olmuştum.Bu kişi Rüzgar bile olsa ben kimseye çirkin gözükmek istemiyordum.Çok çirkin oldum,çok çirkin oldum,çok çirkin olduuuum!!!!!! Yere oturup çocuk gibi ağlamaya başladım hemde ayaklarımı vura vura.Salakta gelmiş kapıda sırıta sırıta beni izliyordu.Ağlamalarım arasında  aynı zamanda cevap vermeyide ihmal etmiyordum.

-Çok komik demi???Gerizakaliiii 
ağlamalarım şiddetlenmişti.

-O dilini kopartırım adamı hasta etme!Neyse ben çalışma odasındayım.Önünden bile geçme hele bu tiple.Bende yarın sana alırım kullanırsın

Ona olan öfkem artarkan hıçkırıklarım arasında konuşmaya çalışıyordum.

-N-ne alırsın?

-Kese kağıdı ee malum bundan sonra lazım olur ha?

O kahkaha atarak gittiğinde,ayaklarım yerleri dövmekten yorulmamıştı.En sonunda kalkıp aynada kendime iğrenerek baktım,hepsi iri iri patlatılmaya hazır konumdaydı.Çeşmeyi açtım avuçlarımda su toplayıp yüzüme çarptım.Son kez aynaya baktığında siyah siyah maddeler yüzümde akıyordu aynaya dikkatlice bakıp,sivilcelerimi yokladım.Lan bu boyaydı!!!Suyla birlikte akıp gidiyordu.Tüm gücümü sesimde toplayıp çığlık atarak o ismi söyledim.
RÜZGAAAAAR!!!!

*******

Siyah kemik gözlüğümü takıp çalışmaya başladığımda adımın haykırıldığını hissettim.Sonunda fark ettiğini anlayıp gülerek önümdeki belgelere yoğunlaştım.Şu kapıdaki gizemli casusu çözelim bakalım.

Zor AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin