22.Bölüm SUZİ SULTAN

32.6K 806 100
                                    

Gözlerimi günlerdir olduğu gibi,ahtapot misali beni saran kollarla açtım.Yine sıkı sıkı sarılmıştı bana.Her gece uyuduğumu sanıp,okşadığı saçlarımdan bile tiksiniyordum.Bu adam bana ne yapmıştı?Kollarından sıyrılıp yatakta oturur vaziyete geldiğim sırada,göz kapaklarına saklanmış ela gözler gün yüzüne çıktı.Uyku sersemliğindeki tatlılıkla bana bakıyordu."Canım,nereye?" Canın çıksın be Rüzgar! "Kahvaltı hazırlayacağım.İzin veriyor musun?" "Bebeğim,saçmalama.Sorma bile.Yorulmanı istemiyorum sadece o kadar." Sinirle dişlerimi sıktım.Sanki karı-kocaymış gibi bana gösterdiği davranış,sinirlerime dokunuyordu."Sabah işkencen bittiyse gidiyorum ben!" Hızla kalkıp kapıdan çıktığımda,arkamdaki küfürler onu sinirlendirdiğimi gösteriyordu.Aslında küfür etmek ona çok yakışıyordu.Bana sakın şizofren gözüyle bakmayın.Ona bakarsanız katilim,fashion tv'den fırlamışcasına kusursuz yüz hatları ve vücut yapısıyla gözlerinizi üzerinden alamayacağınız kadar yakışıklıydı.Aklımdaki katil sıfatını pek karşılayamıyordu.Ama bu,ondan nefret etmememi gerektirmezdi.Mutfağa gideceğim sırada,miğdemin ani bir kalkışla ağızıma geldiğini hissederek lavaboya koşturdum.Ellerimle tuttuğum ağızımı serbest bırakarak içimdeki iğrenç safraları lavaboya boşalttım.Dün akşamda yiyemediğim yemek,Rüzgar'ın tohumlarını içime bırakmasıyla son buldu.Ne zaman benimle olmak istese,ki bu hergün en az iki kere meydana geliyor.Ona karşı koyamadığım gibi,hormonlarımada yenik düşüyordum.Miğdemdeki acı inanılmazdı.Üstelik en nefret ettiğim şeylerden biri olan;kusarken nefes alamama sorunsalı bir kez daha beni ele geçirmişti.Yüzümü yıkayıp,sıcaktan patlayacağını hissettiğim boynumuda suyla serinletmeye çalıştım.Saçlarımı yukarıdan balerin topuzu yapıp,gri şortumu biraz daha aşağı çektim.3 gündür kusmak bana kabus gibi gelmeye başlamıştı.Bu iş rutin olmaktan çıkmalıydı.Rüzgar,en sevdiğim yemekleride yapsa,iştahım kapanmıştı.İyice kilo vermiştim.Üstelik yataktanda çıkmak istemiyordum.Tabi,tek başıma dinlenirken.Tavada kırdığım sahanda yumurtalarla kesişirken,belime sarılan ellerle yerimden sıçramıştım."Ya biraz yavaş be!Ödümü kopardın gerizekalı!"  "Bir daha bana sesini yükseltirsen,seni sikerim."  Önüme tekrar dönerken,sessizce söylenmeyi ihmal etmemiştim. "Dengesiz!" 

Çalan kapı,Rüzgar'ı boynumdan kaldırmıştı.Kapıyı açmaya giderken,ağzıyla yine birilerini sikiyordu.Kimin geldiği bende de merak uyandırdığı için bende beyaz çelik kapıyı görebileceğim bir alana gitmiştim.Bu evdeki tek renkli şey bu kapı olmalıydı.Gelen kişiye baktığımda kaşlarım istemsiz olarak çatıldı.Bendeki şaşkınlık Rüzgar'da da vardı.En sonunda ağzından şu kelimeler döküldü. "Suzan Sultan?" Karşımda gördüğüm kadın yaşlı olma yolunda emin adımlarda ilerliyordu.Ne çok yaşlıydı ne de çok orta yaşlı.Tam arafta kalmıştı.Kısa boyu ve balık etiyle bana,Tonton teyzemi hatırlattı.Saçını boyadığı belliydi.Aşağıda yaptığı topuzu ve dizindeki kalem eteğiyle tam yaşının kadınıydı.Sıkılası bir yanakları vardı.Rüzgar hala şaşkınlıktan çıkamadığı sırada,Suzan Sultan isimli kadın Rüzgar'ı boynundan tutarak kendi boyuna çekerek gülerek sarıldı. "Eşşek sıpam benim.Ah hayırsız oğlum.Suzan Sultanını unuttun mu sen?"

 Ben karnımı tuta gülerken,Suzan Sultan hala anlatmaya devam ediyordu.Halinden memnun olmayan tek kişi Rüzgar idi.Ne kadar kaşlarını çatıp,susturmaya çalışsada,Suzan Sultan'ın susmaya niyeti yoktu.Uzun zaman kahkaha atmak bana iyi gelmişti.Ama biraz daha devam edersem,nefessizlikten ölebilirdim. "İşte kızım bir gün de bu,gittiğimiz otelde havuza işemişti.Meğersem havuz da sistemliymiş.Bu işeyince kırmızı ışıklar yanıp alarmlar ötmeye başlamıştı.En sonunda herkes Rüzgar'ın yaptığını anladı.Ama şaşkınım,öyle bir utandıki..." Ben artık kendimi kaybetmiştim.Rüzgarı o haliyle havuzda düşününce gülmemek,pardon kahkaha atmamak mümkün değildi.Ben bununla iyi dalga geçerdim.Suzan Sultanı sandığımdan daha çok sevmiştim.Çok iyi bir insandı.Ona Suzan Hanım dediğimde, bir dövmediği kalmıştı beni.İstanbul'da gidecek başka kimsesi olmadığı için bizimle kalacaktı.O kadar sevmiştim ki onu.Bana Tontom teyzemi aratmıyordu.Akşam yemeğinden sonra,bulaşıkları birlikte halletmiştik.Şuanda da odada oturmuş dertleşiyorduk.Ona Rüzgar'ın bana yaptıklarınının hepsini eksiksiz anlatmıştım.Suzan Sultan,ben,gözyaşlarım ve Suzan Sultan'ın gözyaşları iyi bir ekip olmuştu. "Kızım biliyorum bak yaşadıklarını anlatan bir kelime bulmak imkansız.Ama Rüzgar,sana gerçekten değer veriyor.Benim elimde büyüdü.Herşeyini bilirim onun.Sana baktığı gibi,annesine bile bakmadı yavrum."  "Benim suçum neydi Suzan Sultan? Ben hak etmedim bunları." "Elbette hak etmedin yavrum.Elbette güzel gözlü kızım.Ama Rüzgarda hiç kolay şeyler yaşamadı.Belkide etkisi hala sürüyor."  "Ne yaşadı Suzan Sultan? En kötü ne yaşayabilir ki?" "Bak kızım.Bundan seneler önce-" Odaya lök diye giren Rüzgar sayesinde Suzan Sultan'ın lafı yarım kalmıştı.Tabi öküzde,kapı çalma adeti bile olmadığı için pat diye girmişti.Hadi ama en heyecanlı yerinde!

"Muhabbetinizi bölüyorum hanımlar ama artık uyku vakti." Suzan Sultan'a beni götürmesine izin verme bakışı attım. "Oğlum sen git yat.Biz biraz daha konuşacağız."   Bize doğru yaklaşıp,beni kucağına aldı. "Rüzgar,ne yapıyorsun? İndir beni."  "Üzgünüm Suzi.Ama ben kadınımın kokusu olmadan uyuyamıyorum.Hem sende yol yorgunusun,dinlen biraz.Hadi iyi geceler." Uzun koridordan geçip,bizim kaldığımız odaya geldik.Beni yavaşça yatağa yatırıp üzerimi çıkarmaya başladı. "Hayır,Rüzgar.Dur! İstemiyorum,yapma!" Şaşkınca bana bakarken,benim gözyaşlarım çoktan gözlerimi terk edip,yanaklarıma inmişti.  "Sadece üzerini değiştireceğim.Sakin ol!" Gözyaşlarımı eliyle silip,alnıma öpücük kondurduğunda derin bir nefes verdim.Karşısında südyenle durmam bile umrumda değildi.Yeterki artık bana dokunmasın.Siyah saten geceliği üzerime geçirdiğinde,sadece fısıldadı. "Seni becermemek için zor tuttum kendimi.Sexy varlığım...Sakın Suzi Sultan var diye sevinme.Onun burada olması,alev alev yanan bedenlerimizi birleştirmek için engel değil.Hadi şimdi uyu meleğim."

Acıktığımı hissedip kalktığımda saat gece 4'ü gösteriyordu.İçimdeki yoğun acıkma sevdasını anlayamazken,kendimi mutfakta buldum.Ne kadar abur cubur yesemde,hala bu isteğimden kurtulamamıştım.Şuan aşırı derecede yaş pasta yemek istiyordum.Eskiden ne sık yerdim.Ailemi kaybettiğimden beri  yemediğim aklıma geldi.Ben böyleydim işte.En olmadık zamanlarda en olmadık şeyler isterdim.Düşüncelerimi,kapıya yaslanmış,beni izleyen Rüzgar böldü.Daha sonra yanıma yaklaşıp önce bana,sonra masadaki yığıntıya hayretle baktı. "Sakın bana bunların hepsini,senin yediğini söyleme."   Suçlulukla başımı öne eğdim. "Ne var yediysem?Acıkmak suç mu? Zaten pastada yok. Ne biçim ev burası?" "Dur bir dakika.Canın pasta mı çekti?" Daha demin cırlayan sesim,şuan kedi gibi masum çıkıyordu. "Evet.Neyse boşver uykum geldi benim.Ben yatıyorum." O sırada telefonunu eline alıp,daha sonra kulağına doğrulttu. "Kadınımın canı pasta çekti.Derhal çikolatalı pasta alıp geliyorsunuz!Sadece 10 dakikanız var!" Şaşkınlıkla ona baktım. "Rüzgar,gerel yoktu gerçekt-" "Şşşşh.Benim kadınım birşey  isteyecek ve ben yapmayacağım ha?" Alayla güldüğünde,çenemi tutamadım. "Eğer her istediğimi yapsaydın,şuan burada olmazdım." Beni kendine çekip,göğsüne bastırdığında erkeksi  kokusuna hapis olmamak imkansızdı. "Benden asla gidemezsin güzelim."  

Pastamı yemiş,yatağa uzanmıştım.İçimde istediğim birşeyi yapmanın huzuru vardı.Pasta bana iyi gelmişti.Saçlarımla oynayan Rüzgar'a dayanamayıp bir itirafta bulundum. "Aslında saçlarımla oynanılmasını hep sevmişimdir.Beni hemen etkiler ve uykum gelir.Aynı şey masaj içinde geçerli tabi.Hep annem okşardı saçlarımı.Beni susturmak için hep bu yola baş vururdu." Acıyla gülümsedim."Ama senin yapmanı sevmiyorum Rüzgar.Seninle alakalı hiçbir şeyi sevmiyorum.Lütfen bana dokunma." Sinirlendiğini anlamak pek te zor değildi.Beni kollarımdan tutup sarstığında hala inatla aynı şeyleri söylüyordu. "Seveceksin!Sende beni seveceksin!Sevmek zorundasın!" "Seni hiçbir zaman sevmeyeceğim duydun mu beni.Seni sevmektense ölürüm daha iyi be! Senden her zaman nefret edece-" Beni susturmak için dudaklarımı esir almıştı.Ben iktirmeye çalıştıkça,daha da bastırıyordu.Ben sana ne diyeyim be Nefes.Bu gece sana dokunmayacak adama resmen gel beni sik dedin ya aferin! Kendimle gurur duyuyorum gerçekten.Südyenimde,odanın bir köşesine gittiğinde anladım ki;kendi mezarımı,kendim kazdım.      

Saatler geçmişti ama Rüzgar hala içime işlemeye devam ediyordu.Ne kadar yalvardım hatırlamıyorum ama artık direnecek gücümde kalmadı.Güneş çoktan kendi ışıklarını odaya yollamıştı."Rüzgar,dur artık!Yalvarırım dur!ahh--Canım yanıyor lütfen." İçimde hissettiğim sıcaklıktan sonra,Rüzgar üzerime yığılmış,nefesini düzenlemeye çalışıyordu.Onu üzerimden itip,arkamı döndüğümde tek istediğim uyumaktı.Öyle bir uyku istedim ki;sonsuzluğa uzanan... Katilim beni kendine çektiğinde ben çoktan uykunun huzurlu kollarına kendimi atmıştım...

SINIR:40 VOTE 10 YORUM

             ARKADAŞLAR GEÇ GELDİ FARKINDAYIM AMA CİDDEN HAYATIM ÇOK YOĞUN BİR TEMPOYA GİRDİ.ZATEN VOTELARDA OKUYAN KİŞİ SAYISINA GÖRE PEK İÇ AÇICI DEĞİLDİ.BİLİYORSUNUZ Kİ SON BÖLÜMLERİM DE SINIR KOYMAMIŞTIM.Ve 21.BÖLÜM SINIRSIZ SON BÖLÜMDÜ.AMA ARTIK SINIR KOYMAK ZORUNDAYIM.BEN BU TEMPODA SİZLERE VAKİT AYIRIYORSAM SİZDE LÜTFEN KARŞILIĞINI VERİN MELEKLERİM...SINIR GEÇİLMEZSE YENİ BÖLÜM GELMEYECEK ÜZGÜNÜM.FİNAL YAPMAK ASLA İSTEMEM TABİ.AMA ŞARTLARIN NE GEREKTİRECEĞİ BELLİ OLMAZ.ÜŞENMEYİP VOTELAYIP HELE YORUM YAPAN OKUYUCULARIM VAR YA BEN ONLARI YERİM YERİM.HARBİ YERİM.3 SANİYENİZİ BİLE ALMAYACAK İNANIN.NE ANKET DOLDURTUYORUM NE DE FORM... BEN BURADA BİRŞEY YAPIYORUM VE BEĞENİLİP BEĞENİLMEMESİNİ ÖĞRENMEK İSTİYORUM.SİZLERİ ÇOK AMA ÇOOOOK HATTA KOCAMAN SEVEN YAZARINIZ CUDİLNEF'TEN SEVGİLERİMLE.... AŞKLA KALIN MELEKLERİM

                                           

Zor AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin