Cudilnef Neye Benzer?

19.5K 370 22
                                    

Merhaba canocanlaaarr :)) Nabersiniz?? Gelen istek üzerine kendimi tanıtma bölümü yapıyorum.Bu arada kısa bir dipnot;yeni bölüm bu akşam gelecek...

17 yaşındayım.Ve tahmin edersiniz ki hala lisedeyim.Dil bölümü okuyorum.Bu sene çok sıkı bir takip ve disiplindeyiz hocamız saģolsun :( Yani size yoğunum derken şaka yapmıyordum.Şöyle özetleyeyim okulun açıldığı ilk günden bu zamana kadar ciddiyim aralıksız hergün ödev yapıyoruz.Ve bu gece 3'e kadar sürüyor.Ve hocamız sayesinde cuma günleri okulda kalıyoruz cumartesiye ders koydurtuyor falan filan... Okul hayatım böyle.Biraz kendimden bahsedeyim...

Ciddi anlamda hayallerim ve gerçekler arasına sıkışmış bir insanım.Hayallerimi benden alırsanız geriye kalan şeyler pek fayda sağlamaz.Küçüklükten beri yazarım.Şiir,hikaye,kendi uydurduğum sözler... Yazdıklarımı da bugüne kadar herkes sağolsun çok sevdi.Bazıları yarışmaya gitti.(kargo sağolsun yanlış adrese) Ama ben sadece kendim istediğim için yazmayı tercih ettim.Psikolojik olarak gerçekten iyi değilim.Haddinden fazla ailevi sorunlar var.Ama ben bir şekilde yıllarda geçince alışmaya çalıştım.Zaten hayata tutunmaktan başka bir çareniz kalmıyor.Belkide hayallerim bu anlamda devreye girerek kendini önemli kılıyor...

Inanır mısınız iki gözüm iki kulağım ve birde  burnum var assdfghjkl :))))  Evet fazla ders beni çarptı :D

Neden Zor Aşkım?

Aslında şaşıracaksınız ama aklımda Zor Aşkım adlı bir hikaye yoktu.Ta ki geçen sene bir tarih dersine kadar... Birden aklıma bir fikir geldi ve bunu deftere yazdım ilk olarak.Sonra akşama kadar devamını yazdım.Açıkcası ilk 10 bölümden sonra aklımda çok devam ettirmek yoktu.Çünkü ben gerçekten oturup,düşünüp baya bir kurgulayıp bir hikaye yazmak istiyordum.Bu Dilara'nın hikayesi dedirtterecek cinsten.Bu arafa adım Dilara :D Ama Zor Aşkım gerçekten surpriz oldu.Sonra baktım ki Zor Aşkım'a gerçekten değer veren insanlar var.Sırf onların hatırına bende devam ettirdim.Daha sonra bir şekilde bağlandım.Çünkü dediğimi yapacak vaktim yok.Bende elimdekini en iyi şekilde sizlere sunuyorum işte.Umarım beğeniyorsunuzdur.Gerçi şu sınır işi çok canımı sıkıyor ama onu buraya yazmak istemiyorum.Çünkü herşey açık ve net.Ve üşenmeyip vote layan hele ki yorum yapan herkese sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.
                       Aşkla kalın bebeklerim :) :D :*

Zor AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin