6.Bölüm

37.8K 786 20
                                    

Girdiğim şoktan şu kelimelerle çıkmıştım.

"bu ne demek ha? Biz senle.. sen bana lanet olsun açıkla"diye bağırdım.O ise şaşkınlığından sıyrılıp umursamaz bir ifade taktı yüzüne.Yataktan kalkıp yerdeki boxerını alıp giydiğinde ben çarşafla bütünleşmiştim."Sana bi oyun oynadım."dedi.Bu kelimeler kafamda çınlıyordu.Nasıl birşeydi bu?Ağzımdan çıkanlara dikkat etmeden bağırmaya başladım.

"Aptal herif!!Neden haa? Neden yaptın niye söylemedin lanet olsun bilseydim.."

"Bilseydin ne?Bilseydin benimle olmaz mıydın?Seçme şansın olduğunu mu sanıyorsun.Ben ne zaman istersem o zaman altımdasın anladın mı?" kapının kapanış sesini duyduğumda içinde olduğum hayata ağladım,bu boktan kaderime ağladım.Haklıydı seçme şansım yoktu ki.Ama hiç böyle hayal etmemiştim ki ben..Masumluğumu sevdiğim adama verecektim,onun kadını olacaktım.Şuan tek birşey istiyorum.Ölmek istiyorum...

*******

Odadan çıktığımda en iyi şeyi yapmak üzere aşağı inip içmeye başladım.İlk defa birisi benim KADINIM olmuştu.Oysa benim gözümde diğer kadınlardan farkı yoktu.Bugüne kadar kimseden almadığım bir haz aldım ondan.Bedenim onu her saniye arzuluyordu.O çilek gibi dudaklarına yapışıp nefessiz kalasıya kadar öpmek istiyordum.Ah bu düşüncelerle kafamı karıştırmamalıyım.Şuan büyük ihtimalle yukarıda ağlıyordur.Onu Seçil'le tehdit ettim.Bu dünyada değer verdiği tek insan..Bir başkası için kendinden vazgeçti helal olsun.Onu öldürmemi istediğimde içimde çok garip bi duygu oluştu.Onun ölmesini istemiyordum.Bana engel olan birşeyler vardı.Çalan telefonumla bu düşüncelerden sıyrıldım.Çok sevgili babacığım arıyordu.En çok çıkan soğuk sesim beni bile şaşırtıyordu.

+Alo

-Hallettin mi kızı?

+Hayır zorluk çıkardı.Biraz daha uğraşıcağım.

-Ben seni ne diye görevlendirdim beceriksiz herif bi kızın hakkından gelemedin.

Daha fazla birşey söylemesine izin vermeden telefonu kapattım.Ona yalan söyledim.Onu hemen öldüremezdim.

*******

Daha fazla ağlamanın bir yararı olmayacağını anladığımda kendimi duşa atmak için banyoya yöneldim.Sıcak suyun altına girdiğimde haşlanan bedenim umrumda değildi.Onun izlerini silercesine derimi kopartırcasına lifliyordum.Çıkmıyordu sanki.Ne yaparsam yapayım çıkmıyordu.Bütün vücudum kırmızı olunca çıkmak için harekete geçtim.Hemen sağdaki havluya sarınıp kıyafetlerin bulunduğu odaya gittim.Eşofman gördüğümde gözlerime inanamadım.Neden daha önce görmemiştim ki.Üzerimdeki havluyu tam çıkartırken Rüzgar odaya daldı.Gözleri yuvalarından pörtlemişcesine bi havluyu taşıyamayan vücuduma bakıyordu.Hangisine ağlayım ben şimdi? Utançtan kıpkırmızı olan yüzüme mi? Yoksa yeniden beni böyle görüp gözleriyle yemesine mi? Ama tahmin etmediğim birşey oldu.Odayı terk etti.Ne düştü bunun başına.Fırsattan istifade hemen elime geleni giymeye başladım.Yukarda bir saat oyalandıktan sonra aşağı inebilecek cesareti kendimde buldum.Hala vazgeçebilme imkanım varken salona gelmiş olmamla artık çok geç olduğunu anladım.Gözleriyle beni süzüyordu.Kendimi karşısında çıplak hissediyordum.Hemen koltuğa oturdum ve yere bakarak konuşmaya başladım.

"Seçil... ona ne yapacaksın?"

"Daha karar vermedim ama sende bunda önemli bir faktörsün bebeğim."

"N nasıl yani?"

"Beni ne kadar memnun edersen,Seçil de o kadar rahat eder."

"Lütfen ona birşey yapma." Beni takmayıp saçlarımla oynamaya başladığında kendimi geri çekiyordum.Ben çektikçe o iyice yaklaşıyordu.

"Yoksa benden utanıyor musun?"

"Nerden çıkardın?"

"Hala yüzüme bakamıyorsun üstelik vücudunun her zerresini bildiğim halde."

"Ben sadece insanların yüzüne bakarım." Dediklerimi bende sonradan fark ettiğimde çok geçti.Rüzgar çoktan sinirlenmişti.Elleri saçlarımı buldu,ve ipe asılırcasına çektiğinde acı dolu bir çığlık bastım.Bu hayvan bir kıza nasıl davranacağını gerçekten bilmiyordu.Tamam çok yakışıklıydı,gamzeleri belediye çukuru gibiydi,gözleri... ne diyorum ben ya.

"Ahh!!Rüzgar bırak canımı acıtıyorsun"

"Acısın diye yapıyorum zaten.Şimdi hemen benden özür dileyeceksin."

"N ne asla!!"

"Bence büyük konuşma güzelim sana neler yapıcağımı aklın hayalin almaz.Hem sana hemde biricik dostun Seçil'e" Bu adam beni en zayıf noktalarımdan vuruyordu.Normalde asla ondan özür dilemezdim ama huyuna gitmekte yarar vardı şimdilik.

"Özür dilerim"

"Duyamadım." Hay Yarabbim.Senide egonuda..

"Özür dilerim."diyerek yineledim.O da gamzelerini gözlerimi sokarcasına gülümsedi.Ve bakışları dudaklarımı buldu.Beni kendine çekti.Olayları algılamama fırsat bile yoktu sadece o an içimden geleni yaptım ve ona karşılık verip kollarımı boynuna doladım.Şaşırdığını bir iki saniye duraklamasından anladım.Nefessiz kaldığımı anlayınca geri çekildi.Ben az önce ne yapmıştım?Allah Kahretsin.Şuan eminim ki yüzüm domates tarlası gibidir.İlgisini dağıtmak için acıktığımı söyledim.Ve bana verdiği cevap

Ah ne demek Nefes hemen hazırlarım.. değil mutfak orada kalk zıkkımlan olmuştu.Odun işte.Akşam geldi ve "Ben dışarı çıkıyorum kaçmak gibi bi aptallıkta bulunursan dışarda seni bulan ilk korumaya seni siktirtirim anladın mı?" dedi.Salak herif kaçmamam için kapıya goril koymuş.Yaptığım tek şey onun kapıdan çıkışını izlemekti.

*******

Kendimi gece klübüne atmıştım.Etrafımda beni yiyecek gibi bakan kızlardan kurtulup özel locama gittim.Hepsi boya küpüne düşmüş gibiydi.Oysa Nefes bunlardan o kadar uzaktı ki.Onun ilki bendim.Benim kadınımdı.Ama burdakiler ilkinin kim olduğunu bile hatırlamıyor.Zaman geçerken bende içkimden geçip delicesine içiyordum.Aklıma her seferinde Nefes geldiği için dahada sinir oluyordum.Bu böyle olmazdı.O sırada kucağımdaki ağırlık ve ağır parfüm kokusu beni kendime getirdi.Gömlek düğmelerimle oynuyordu.Direk dudaklarına yapıştım nerde olduğum umrumda değildi.O ufaklık aklımdan defolup gitmeliydi.Kız

"Sana gidelim mi yakışıklı?" dediğinde onu belinden tutup çıkışa yöneldim.

*****

Saat baya geç olmuştu benimde uykum gelmedi.Canım çok sıkılıyor diye film bile izledim.Yok yok bu böyle olmayacaktı.En iyisi uyumaya çalışmaktı.Ben tam uykuya dalmak üzereyken bi kırılma sesi geldi.Yerimden sıçradım.Bu sesi merak etmiştim.

******

Kızla birlikte eve gelmiştik.Adı da Ahu mu Aslı mıymış neymiş?Zaten benim için önemli olan ismi değil işlevi.Kapıyı açar açmaz duvara yaslayıp delice öpmeye başladım.Şuan çılgınlar gibi öpüşüyorduk.Ahh siktiģimin vazosu ayağıma takılıp yeri boyladı.Ama bu umrumda değildi.Kızın bir bacağını belime dolamıştım ki merdivenlerde bir gölge dikkatimi dağıttı.Kızdan ayrılıp kafamı çevirdiğimde.Dolu gözlerle bizi izleyen Nefes görüntü alanıma girmişti.

Arkadaşlar biliyorum çook uzun bir süre oldu ama sınav haftama girdim ve maalesef yorum ve vote lar yüzundende paylasamadim.Artik hikayem ona gore sekillenecek lutfen ama lutfen YORUM larinizi eksik etmeyin opuldunuz.

Zor AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin