9.Bölüm İşkence

34.4K 756 27
                                    

ARKADAŞLAR SURPRIZZZ :))) BAŞTAN SOYLEYEYIM BOLUM COKK KISA AMA SINIR GECILMEDİ ZATEN.DİĞER BÖLÜMÜN UZUN OLACAĞININ GARANTİSİNI VEREBILIRIM.LAFI UZATMAYIM EN IYISI...IYI OKUMALARR..
CANCAĞAZLARIM.

İki gündür olduğu gibi önüme koyulan yemeği elimin tersiyle itiyordum.Bütün duyularım hissiyatını kaybetmişti.Burası o kadar karanlıktı ki...Sadece sabahları ışık vuran küçük demir pencere aydınlatıyordu günümü.Birde canı istediği zaman kocaman spotları açan ve benim kör olmamı sağlayacak Rüzgar.Dün bir ara cidden delirdiğimi sandım.Karanlık bana o kadar--- n ne?Bu sesler.....Hayır susun!Nerden geldiğini bilmediğim sesler tarafından esir alınmıştım.Ellerimle kulaklarımı kapatsamda bu lanet olası ses susmuyordu.

İşi hallettim.....kimsenin ulaşamayacağı bir yerde.....Ergun'lar küçük kızlarıyla vedalaşamadılar bile yazık......ihale bizimdir....

Susun artık susun!Yalvarırım susun.Hepsi beynimin içinde yankılanıyor.Kesin sesinizi!Artık tek yaptığım ellerim kulaklarımda susun diye sayıklayıp sallanmamdı.Ne kadar vakit geçti bilmiyorum ama en sonunda sustular.Sustular..Artık sustukları için gülmeye başlamıştım.

-Sustular... 

Göz yaşlarım akarken gülerek söylediğim bu kelimeyi ne kadar tekrarladım bilmiyorum.

************

Viskimi masaya koymuş ekrandan Nefes'in kafayı yemesini seyrediyordum.Bu bana keyif veriyordu. Daha yapacaklarım bunun yanında bir hiçti.Oraya kurduğum hoparlörü fark etmedi.İstesede karanlıkta bir bok göremezdi.Aslında bedenim deli gibi bu küçük sürtüğü istiyordu.Ona karşı kendimi engelleyemiyordum.Ama bundan önce ufaklığı ziyaret edelim bakalım

*********

Aniden açılan ışıklar karşısında hemen  ellerimle gözlerimi  kapattım.Duyduğum adım sesleriyle Rüzgar'ın bana yaklaştığını anladım.

-Bitti mi?   Sesim o kadar güçsüz çıkmıştı ki...Bana getirdiği yemeklerden az yiyordum yediğimi anlamasın diye.

-Sana söylemiştim Nefes daha yeni başlıyoruz.

-Duyduğum su sesleriyle başımı küvete çevirmiştim.

-Biraz duş almak rahatlatır diye düşündüm

-Rüzgar nolur izin ver yukarı çıkayım..Gözüne gözükmem bile.

Sanki beni hiç duymamış gibi kucaklayıp küvete attı.Suyu hissettiğimde bütün vücudum çıkmak için debelenirken Rüzgar beni eliyle suya  bastırıyordu.Bilerek soğuk suyu açmıştı!Acı çekmem ona zevk veriyordu.

-R....... rüz- haah Rüzgar yalva---

Artık konuşmaya mecalim yoktu.Gözlerimi kapatıp bu çilenin bitmesini beklerken üzerime gelen katı şeyler çığlık atmama neden oldu.Tanrım.Buz!!!!Artık vücüdumu hissetmiyordum bile.

-16 dakika nefes.Bekleyeceksin...

Gözlerim kapandığında  yukarı çekildiğimi hissettim.Sonra üzerime gelen kat kat bahtaniyeleri.En son da gittikçe benden uzaklaşan adım seslerini.Ama hissetmediğim tek şey kendi benliğimdi.

**********

Kendime geldiğimde üzerimdeki bahtaniyeleri elimle itmiştim.Yeterince sıcak olmuştu.Üzerimde ki nemli kıyafetlere bakarken ağzımdan çıkan hapşırık iyi şeylerin habercisi değildi.Adım sesleri yaklaştığında gelene bakmakla yetindim.Uzun boyu,yeni çıkmış kirli sakalları ve sanki kalemle çizilmiş gibi kusursuz yüz hatları insani delirtecek cinstendi.Aynı zamanda bu varlık benim hayatimi mahfeden bir pislikten ibaretti.

-Günaydın küçük cadı

-R-Rüzgar ben-- hapşuuuuuuuğ

-Benimle yaşa ufaklık..

Karşımda kollarını birbirine bağlayıp duvara yaslanmış,piçce sırıtıyor bir de dangalak!

-Rüzgar ne zaman çıkacağım söylesene!

-Çok konuşma!Akşam için hazır ol ufaklık..

*********
-Vakit geldi..

Onun sesiyle ürkekçe kafamı ona çevirdim.Bu saate kadar kafamı patlattım,bana ne yapıcak diye.Ama şimdi öğrenme vakti.Allah'ım ne günah işledimde bana bunları çektiriyorsun.Rüzgar denilen piç gelip yanağımı okşadı sonra elinin tersiyle tokat attı.Saçlarımdan sürükleyerek beni eski yataga getirip,fırlattı.Çok uzun sürmedi üzerime abanması.Dudakları önce boynumu,ordan göğüslerimi buldu.Her çığlık atıp,bağırmamda tokadı ile bir güzel sustum.O elinde sonunda istediğini alacaktı.Benim her çırpınışım sadece daha fazla yanımı yakacaktı.Zaten artık konuşmaya bile gücüm yoktu.O yüzden durmasını dilediğim kalbim gibi bende hareket etmeyip,durdum.Onun karşısında çıplak olmam umrumda bile değildi.Sadece hızlı olmasını ve bir an önce bitmesini istiyordum.Artık dili,en mahrem yerimde dolaşıyordu.Ve en tiksindiğim şey bundan hoşlanmamdı!Zevk inlemelerime karşı koyamıyordum,ama yemin ederim isteyerek dökülmüyorlardı dudaklarımdan.Birden içime girdiğinde,öleceğim sandım.İçimde bir şeyler yırtıldı gibi bir ses çıktı.Her şeyi geçtim.Benim canım daha önce bu kadar yanmamıştı.Benden hırsını çıkarıyordu ama buna daha fazla dayanamayacağımı anladım.Vücudumdan kan çekiliyordu sanki.Acı dolu çığlıklarım onu durdurmak yerine daha da hızlandırıyordu.En sonunda aniden durdu.Benim çığlıklarıma,haykırışlarıma değildi onun duruşu.Bacaklarımın arasından akan sıcak sıvıyaydı.

Zor AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin