18.Bölüm

25.4K 713 58
                                    

BAKIN SİZE BİR GÜNDE İKİ BÖLÜM.YALNIZ NASIL GİDİYOR CİDDİ ANLAMDA BİLMEK İSTİYORUM LÜTFEN YORUM ATIN.YAZDIĞIM BİRŞEYİN BEĞENİLİP,BEĞENİLMEMESİNİ MERAK EDİYORUM.NASIL GİDİYOR?

Uyandığımda,duvardaki saat 14.00 ı gösteriyordu.Telaşla kalkarak banyoya koştum.Kendime hızlı bir şekilde çeki düzen verdiğimde,aşağıya indim ama Ayaz'ı bulamadım.Her yere baktım yoktu.Acıktığım için,kendime kahvaltı hazırlamaya karar verdim.Hadi bakalım dedim.Neden bilmiyorum ama canım çok reçel çekmişti.Ama kavanozu bir türlü açamadım.

-Açılsanaaaa beeee!! Irrrggggh

Bütün gücümü vermiştim ama gıcık kavanoz açılmamayı tercih etti.En sonunda açılmıştı.Açmanın sevincini yaşayamadan üzerime sıçrayan yapış yapış şeyler,beni reçelden soğuttuğu için homurdanarak yukarı çıktım.Yeni bir tişört giydiğimde komidinin üzerindeki tepsi dikatimi çekti.

Hatta beni hayretlere düşürdü.Ayaz bana kahvaltı hazırlamıştı!!Oha yerim ama ben bu salağı ya!Çok düşünceli bir öküze sahibim.Üzerinde ki not dikkatimi çekti.

"Günaydın prenses.Keyfini çıkartarak kahvaltını yap.Benim işlerim var gecikebilirim.Öpüldün tosunum"


Ergen bu çocuk ya!Gülümseyerek tepsiyi aşağı indirdim.Televizyon karşısında bu işi yapmak daha eğlenceli olabilirdi.

********

-Piştt.Lann!!! Aloooo Rüzgar,Dünya'ya geri dön!

2 gün oldu.Koskoca 2 gün oldu.Kim bilir sokakta ne bok yiyor!!Düşüncelerimi dağıtan,önümde sallanan ellerdi.Çınar bana sesleniyormuş meğer.

-Ne var lan!

-Oğlum sen iyi misin? Ne oluyor lan?

-Duymamışım işte abartma!

-Yedim bende dimi! Nefes'i düşünüyorsun demi lan!

-N-ne alaka be! Ünal şerefsizine ne yapacağımı düşünüyorum.

-Dolapta azalan viskilerimden bir şişe daha çıkarmak üzere,adımlarımı oraya yönlendirdim.

**********

Sıkıntıdan mutfağa girmiştim.Aslında sıkılmamıştım.Kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı.O lanet pislik aklımdan çıkmıyordu.Onu düşündükçe delirecek gibi oluyordum.Bana yaşattıklarını hiçbir zaman unutmayacağım ve onu asla ama asla affetmeyeceğim.

********

2 gün sonra ben evde pes oynarken,birden Ayaz geldi.Salak herif beni korkutmuştu.Birde iki saat surat ifademe gülüyormuş!!!Bak hala gülüyor ya!

-Tamam tamam sustum.Bak ne diyeceğim.Kalk hadi canım gidiyoruz.

-Nereye?

-Alışverişe. Daha ne kadar benim kıyafetlerimle geçinmeyi düşünüyorsun?Tamam çok yakışıyor ama dışarıda giyecek hiç birşeyin yok.Hem bilirsin kızsal şeyler..Lazım olur falan işte.

-Ayaz gerçekten çok düşüncelisin ama benim alışveriş yapacak param yok.

-Paraya gerek yok zaten cadım.Yeşil eriğim benim.

-Ayaz çok tatlısın ama olmaz.İsteme bunu benden.Hem ben yakın zamanda kendime bir iş-

-Nefes!Yeter ne konuştuk?Çalışmanı istemiyorum.

Zor AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin