13.Bölüm Gün yüzüne çıkan gerçekler

31.6K 737 57
                                    

En az 5 yorum gelmesse yeni bölümde yok.Bu kadar basit!İyi okumalar...

-İŞTE ŞİMDİ SEN SIÇTIN RÜZGAR-

********

Yaklaşık yarım saattir dayak yiyordum.Beni tutan dört kişi altıya katlanmıştı.Ben birine geçirsem,üç kişi bana dalıyordu.Benim adamların hepsi pert olmuştu.Şerefsizler bir bok beceremiyorlardı.

-Ah- lan delikanlıysanız teker teker gelin lan!!!! Bu yaptığınız adamlığa sığar mı?Korkak mısınız lan?? ahh--- yiyorsa teker teker gelin şerefsizler!!!

- Yiyor evlat yiyor!!Bırakın!

Adamlar beni bıraktığında sert düşmemin etkisiyle yere tekrar çakılıp canımın yanmasına izin verdim.

Adım sesleri yaklaşıyordu.Dibimde biten gıcır gıcır siyah kunduralar takım elbisenin altına giyildiğini gayette belli ediyordu.Bana yaklaştıkça yüzü netleşti.Orta yaşını bitirdiği belli oluyordu.Hatta yaşlılık yolunda emin adımlarla ilerliyordu.Yüzündeki kırışıklıklar belkide  yaşlanma başlangıcının belirtisiydi.

Sadece bu yüz bana çok tanıdık geliyordu ama kim olduğunu çözememiştim.

-Ne istiyorsun benden?

-Senden değil sizden!!!Senden ve o pezevenk babandan!!!!

Karnımı tekmelemesiyle sadece dişlerimi sıktım.Gözlerim hırsla yanıp tutuşmuştu.Bu adamı öldürecektim!

-Bu mu lan adamlık? Köpeklerini çek yalnız kalalım!

Sinir bozucu bir şekilde gülmeye başlamıştı.Sonra ifadesi ciddileşti.Saçımdan tutup asılmaya başladı.

-Çok mu akıllısın sen ha? Bana bunlar sökmez evlat! Gebericeksin!!!

Hay siktiğimin yaşlısı ben sana sorarım.Sürekli evlat evlat,,, evlat evlat bana evlat diyen tek biri... bu mümkün mü? Ama neden?

-Sen..... sen o,sun değil mi?? Bana sürekli evlat demenden anlamalıydım..Sen babamın eski ortağı sen... Kamil Aykoç'sun.Sen eski Kamil amcasın....

Yüzüne dikkatlice bakmam bana geçmişten izler anımsattı.Benzerlikler geldi gözlerimin önüne.Hayal meyal hatırlanan çocukluk zamanları.

-Doğru tahmin evlat

Ellerini ceplerine koymuş beni izliyordu.

-Derdin ne senin! Ne bu organizasyon ha?
-Sen kafanı yorma evlat.Sadece izle ve gör.

-Dur!Gerçekler derken neyi kastediyordun cevap ver!

Arkasını dönüp uzaklaşmasını izlemiştim sadece!Eğer şuan ellerim,ellerimi parçalayacak kadar keskin bir makinaya bağlı olmasaydı.

*********

Rüzgar gideli uzun zaman olmuştu.Yatmaktan canım sıkılmıştı.Aşağı indiğimde harika bir kahvaltı masası ve beyaz gömlek siyah mini eteği ile ben hizmetçiyim diye bağıran bir kız vardı.Oldukça sexy bir hatundu.Üstelik gençti!!! Dediği hizmetçi buydu demek aptal mahluk ne olacak!!Geber Rüzgar ya Geber!!!

-Siz Nefes hanım olmalısınız.Merhaba Efendim ben Banu sizin için çalışıyorum.Ve Rüzgar Bey'in talimatları üzerine kahvaltınızı yapana kadarda başınızda bekleyeceğim...Şimdiden afiyet olsun

Dışarıdaki goriller yetmiyor birde içeriye dikmiş gerizekalı!Çocuk gibi başımda bekleyecekmiş peh!!!

*******

Zor AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin