~~~~~~
Sanem Yılmaz
Ruhuna Fatiha
~~~~~~
*********
-Anneeem
Etimden tırnak ayrılır gibi koştum yanına.Sarıldım mezar taşına.Öptüm,kokladım.Hasret kalmıştı her yanım.
Oturup,onunla dertleşmeye başladım.Annem benim.Ne özledim seni. Anlattıkça,anlatıyordum...Üzülmesin diye kötü şeyler söylemiyordum.
-Bak küçük cadın geldi sonunda.Seni çok özledi.Ben iyiyim annecim.Sadece çok eksiğim.Seni çok özlüyorum..Sen hep derdin ya hayatın ne getireceği belli olmaz diye.Ne kadar haklıymışsın...
Ellerim durmuyor,mezar taşını seviyordu.Onunla konuşmak bana çok iyi geldiği gibi bir o kadar da duygularım yerle bir oluyordu.
*****
Ne kadar vakit geçti bilmiyorum.Sanki karşımdaymış gibi onunla konuşmuştum.Şimdi ise sadece annemin yanına uzanmış toprağına sarılıyordum.Ayrılmaya hiç niyetim yoktu.
-Rüzgar nolur burada öldür beni.Şimdi,hemen.Annemin yanında-
-Saçmalama Nefes!Hadi gidiyoruz artık!
Rüzgar'ın hadi çağrılarına cevap vermediğim için beni kolumdan sürükleyerek arabasına götürdü.Yol boyunca ağlamamı engelleyememiştim.Ben,ona bakamamıştım ama onun bakışlarını hep üzerimde hissettim.
Eve gelince direk kendimi yatağa attım.Uyumak için çok erken olan bu saatte,kızarmış gözlerimin kapanmasına. direnemedim.
*******
Uyandığımda saat gece 3.00 'ü gösteriyordu.Aşağıya indim.Uyku sersemliğim,az kalsın merdivenlerden düşmeme sebep olacaktı.Zaten miğdemde oluşan feci açlık alarmına kalktım.
Mutfağa gidecekken salonda ki bardak sesleri dikkatimi çekti.Birisi vardı.Ve o,tabiki Rüzgar'dı derken,başka bir ses daha işitti kulaklarım.Bu.. Çağan mıydı hah Çınar evet evet hatırladım Çınar'ın sesiydi.Onları boşverip mutfağa yönelecekken bazı kurulan cümleler beni kulak misafiri olmaya itti.
"Nefes'in ailesi"
Rüzgar'ın kurduğu bu anahtar kelime sayesinde kendimi duvara yapıştırmış,onları dinliyordum.
*******
Nefes'i bazı zorluklar sonrasında eve getirdikten sonra kendimi duşa attım.
Aşağıya inip,televizyon ünitesinin altındaki çekmeceden benimkini çıkardım.
Uzunca içime çektikten sonra kafamı geriye yasladım.Bu bana iyi gelmişti.Üstüne birde viski güzel gider diye düşünerek içki dolabına yöneldim.
Wooow! Kafam gerçekten güzel olmuştu.
Ahh hayır kendimi dizginlemem lazım.Bu halde Nefes'e gidersem hiç iyi şeyler olmaya bilirdi.
Nefes'e bir gidip bir gitmemek arasında arafta kaldım.Sonunda kendimi durdurabildim.Yada ben öyle sanıyordum.Telefona sarılıp,direk Çınar'ı tuşladım.
-Alo.Bana bak ne bok yiyorsan hemen buraya gel!Amına koyayım çabuk ol!
**********
-Oğlum ben napıcağım lan!!Onu bırakmam lazım ama.... bırakırsam Ünal,önce düzer sonra onu öldürür.
Kafamı ellerimin arasına almıştım.Çektiğim uyuşturucu bile fayda etmiyordu.Daha fazlası gerekliydi artık.Daha fazla doz...