******
Kendimi topladığımı zannettiğim zaman eve gittim.Kapıdan girdiğimde Nefes salonda bir ayağı duvarda bir ayağı bağdaş,saçma bir pozisyonda televizyon izliyordu.Geldiğimi hissedince hemen toparlanıp televizyonu kapattı.Ayağa kalktığında yüzüme bakmıyordu.Eli ayağı birbirine dolanmıştı.
-Benim canım sıkılmıştı o yüzden açtım.Kızdın mı? Çok özür dilerim.
-Sakin ol tamam!Artık televizyon izlemen yasak değil.
-Yaaa gerçekte---- Rüzgarr!!! Ne bu halin? Ne oldu sana?
Yüzüme bakmasıyla haklı olarak şaşırması bir oldu.Telaşla yanıma gelip çenemden tutarak yaralarıma,morluklarıma bakıyordu.
Yüzündeki telaşı sevmiştim.Birisinden ilgi görmek güzel.Özlemişim..
-Ya ben sana geber demiştim de duâ mın kabul olacağını hiç düşünmemiştim.Off kendimi azılı katil gibi hissediyorum.Resmen bedduam tuttu.Acıyor mu?
Ne diye ona acıyorsun salak Nefes!Yaptıklarını ne çabuk unuttun!
-Acımıyor merak etme.
-Acıyıp acımaması umrumda değil!Hem.. ben onu öylesine sordum tamam mı?Hak etmiştin.Kim yaptıysa eline sağlık!
-Lan!!! Çift karakterli misin gerizakalı??
-Asıl sen çift karakterlisin!!Nerde,nasıl tepki verdiğini anlamıyorum!Bazen normal oluyorsun,bazen insanlıktan çıkıyorsun.Yetişemiyorum sana!!Bıktım Rüzgar!
Onu,kolundan. tutup sarstım.
-O güzel dilini seviyorsan önce sus,sonra git pansuman yapılacak malzemeleri getir!
Normalde pansuman falan yaptırmazdım ama onun tenime değmesini,bana yakın olmasını istiyordum.Ona ne yapacağımı hala bilmiyorum.Allah kahretsin!
*********
Şuan yüzüme dikkatlice pansuman yapan kıza bakarım.Özenle,yavaşça yapar pansumanını.Alev alev yanan dudaklarımı uzatsam biraz,hapis olacak bu çilek gibi dudaklara...
Aklımdaki soruları itemediğim için,yüzüme yansır tasası.Garip baktığımı anlayan Nefes;
-Ne oldu? diye sorar.
-Sanane!Sen devam et.
Olamıyorum!Bu kıza karşı nazik olamıyorum!! Elimde değil! Asıl ne bok yicem ona yanarım.Sen bütün acıları boşuna çektin Nefes,kusura bakma bir yanlış anlaşılma olmuş mu diyeceğim???!!! Bu aralarda sıçmakta üstüne yok oğlum Rüzgar!!
*******
Yemekten sonra can sıkıntımı dizginleyemiyordum.Dışarı çıkmak hava almak istiyordum.Tabi birde internete girebilmek...Bazen bir el beni boğuyor ve benim çırpınmaya mecalim olmuyor..
Bugün iyi tarafındayken,Rüzgar'ın odasına gittim.Bunlar hakkında konuşmanın tam vaktiydi.
Kapısını sessizce ucundan tıklattım,sonra hemen girdim içeriye zaten.
Banu,Rüzgarın altında iç çamaşırlarıyla,Rüzgar'da üzerinde sadece pantolonuyla duruyordu!
İkiside benim geldiğim yöne baktılar.Gözyaşlarım yanaklarıma hücum etmişti nedenini bilmediğim bir şekilde.Sözde ailesine destek çıkmak için namusuyla çalışıyordu Banu!Odayı hızla terk ettim.
-P-pardon siz devam edin...
******
Kendimi odaya kilitlemiş,önünede eşyalar koymuştum.Aralıksız,hıçkırarak ağlıyordum.Niye kendimi orospu gibi hissediyorum diye!Geçen sefer kendimde istemedim mi? Karşı koyabildim mi?