Pov Hanna
'Ja?' vraag ik en kijk hem met een schuin hoofd aan. 'We zijn de chips vergeten' roept hij lachend en holt naar de keuken.
'Paprika, zout, pickels, ketchup of mama mia's' roept hij vanaf de keuken en ik zie zijn hoofd verschijnen.
'Mama mia's' roep ik meteen en hij knikt voor zijn hoofd weer verdwijnt. Even later gooit hij een zak chips naar mijn hoofd maar kan het nog net op tijd tegenhouden.
'Reflexen on point' zegt hij lachend en opent zijn zak met paprika smaak. Ik grijns en open mijn zak ook en meteen prop ik een aantal chips in mijn mond.
'Druk op play dan' zeg ik en kijk naar het beeldscherm dat eindelijk begint te bewegen. Meteen ben ik verdiept in de film en heb geen aandacht meer voor wat er rondom mij gebeurt.
'Ik hou van die film' mompel ik als het afgelopen is en kijk naar Leroy die in slaap is gevallen. Verontwaardigd geef ik een tik op zijn hoofd en hij schiet overeind.
'Sorry' stamelt hij als hij mijn nog steeds verontwaardigd gezicht ziet. Ik zucht en schud mijn hoofd. 'Na ja, kan zijn dat je hem niet leuk vond' zeg ik en haal mijn schouders op.
Hij werpt me een glimlachje toe en staat dan op. 'Ik ga maar eens gaan slapen, je vind je weg wel naar je kamer?' zegt hij en kijkt me vragend aan.
Ik knik. 'Ja hoor, ik blijf ook niet meer te lang op' zeg ik en moet een gaap onderdrukken. Hij knikt en sloft vervolgens naar boven.
Ik zap nog wat op de tv en kijk nog even naar een serie die eigenlijk voor kinderen is bedoeld maar dat geeft niet.
Als ik moeite krijg met mijn ogen open te houden besluit dat ik ook maar eens moet gaan slapen. Ik zet de tv op slaapstand en doe het licht uit om vervolgens naar boven te sloffen.
Ik doe de moeite niet meer om mijn kleren uit te trekken en kruip gewoon zo, met mijn kleren aan dus, in mijn bed.
Ik sla het deken om me heen en vrijwel meteen val ik in een lichte slaap.
Ik word een beetje wakker als ik een venster hoor piepen maar mijn ogen zijn nog steeds gesloten, het zal de wind wel zijn. Ik leg me nog wat beter en zak weer wat weg.
Mijn ogen springen open als ik een hand op mijn mond voel. Ik wil net mijn keel openzetten om te gillen maar een harde stomp op mijn hoofd zorgt ervoor dat ik meteen mijn bewustzijn verlies.
JE LEEST
Together Forever (Voltooid)
WerewolfHanna is een onhandig meisje, ze heeft geen verdere familie en probeert te overleven in het bos. Max is een arrogante jongen, hij heeft een grote familie en heeft een groot huis voor hem alleen. Beide zijn ze weerwolven maar doen de moeite niet om...