Pov Max
Nadat Hanna is weggegaan ben ik ook niet meer te lang gebleven, hij had namelijk wat rust nodig. En ook omdat de dokter me wegstuurde.
'Zoon' hoor ik iemand vanuit de verte roepen waardoor ik geïrriteerd zucht maar ik stap verder. 'Max, blijf staan' roept hij nogmaals en met een ruk draai ik me om.
'Wat moet je?' zeg ik nors en kijk hem doordringend aan als hij voor mij staat. Een beetje hijgend kijkt hij mij aan, zijn conditie is ook niet meer zo top zo te zien. 'Ik wil het met je hebben over de Alpha titel' zegt hij uiteindelijk.
'Wil je het misschien aan Arreon geven?' vraag ik argwanend. Als hij dat zou doen zou ik immens boos zijn. Hij heeft gezworen dat als hij de Alpha titel zou moeten afstaan, dat het aan mij ging overgedragen worden.
Hij schud zijn hoofd en ik haal mijn wenkbrauwen op. 'Wat wil je dan bereiken, ik ben geen Alpha meer, als je het er komt inwrijven ga ik nu gewoon weg' ik wil me al omdraaien maar hij houd mijn schouders stevig vast.
'Nee zoon, ik wil mijn Alpha titel weer aan jou geven.' zegt hij en kijkt me serieus aan. 'Waarom ben je nu toch weer van gedachten veranderd' zeg ik en sla mijn armen in elkaar.
'Je hebt jezelf bewezen en nu dat alles goed gaat tussen jou en je mate wil ik graag mijn titel doorgeven' zegt hij onverschillig.
'Mij best' zeg ik met een lichte grijns. 'Dan kan ik Hanna meteen tot Luna benoemen' zeg ik en draai me deze keer wel om en been weg. Ik besluit om naar mijn slaapkamer te gaan en een glimlach komt op mijn gezicht als ik Hanna zie slapen.
Ik verwissel mijn kleren met mijn pyjama en ga zo stil mogelijk naast haar liggen. Al snel val ik in slaap.
.
Een beetje zenuwachtig friemel ik aan mijn t-shirt. Ik ga Hanna vragen of ze de Luna van de roedel wil zijn, later onze roedel als ze ja zegt.
Ik stap de tuin in en zie haar algauw gebukt bij de bloemetjes zitten. Stilletjes stap ik naar haar toe, ik wil haar laten schrikken.
'Doe geen moeite, ik weet dat je achter me staat' zegt ze grinnikend en draait haar om. 'Hoe dan' vraag ik verward waardoor ze me geamuseerd aankijkt.
'Ik zag je schaduw' zegt ze uiteindelijk en wijst naar mijn schaduw die tot bij haar komt. 'Oh' zeg ik enkel. 'Maar goed, ik kwam naar hier om je iets te vragen' zeg ik en ze kijkt me vragend aan.
'Vader wil me weer de Alpha titel geven en ik wou vragen of jij dan de Luna van de roedel wilt worden' vraag ik op een hoog tempo. Met een lief glimlachje kijkt ze me aan. 'Ja natuurlijk wil ik dat' zegt ze en ik glimlach 'top' zeg ik.
'Maar ik wou je ook iets vragen' zeg ik en ik zie hoe ze wat zenuwachtiger word. 'Vraag maar raak' zeg ik en ga wat dichter bij haar staan.
'Ik vroeg me af of je eens samen met mij naar mijn broer wou gaan' en meteen betrekt mijn gezicht.
JE LEEST
Together Forever (Voltooid)
WerewolfHanna is een onhandig meisje, ze heeft geen verdere familie en probeert te overleven in het bos. Max is een arrogante jongen, hij heeft een grote familie en heeft een groot huis voor hem alleen. Beide zijn ze weerwolven maar doen de moeite niet om...