Gefeliciteerd sam2777 en booksadict11 en corianne98 jullie hadden gelijk stiekeme gedachtenlezers xd. Neem vooral eens een kijkje op hun profiel!
Pov Max'Movie time' roepen we allebei tegelijk en stormen naar het kastje met de DVD's. Hanna houd de film fast and furious 7 omhoog terwijl ik fast and furious 8 omhoog houd.
'Anders een marathon' stel ik voor en ze knikt als teken dat het goed is. Ik zet de eerste op en Hanna is wat eten en drinken gaan halen. Als we beiden zitten zet ik de film aan.
Moe en onderuitgezakt zitten we in de zetel, het is al avond en we hebben gewoon de hele dag de serie gekeken. Ik hoor haar zuchten en kijk haar aan.
'Kom laten we maar naar boven gaan' zeg ik en moet geeuwen. Ik sta recht maar ze doet niet eens de moeite om op te staan.
Ik rol mijn ogen en til haar in bruid stijl op. Geschrokken houd ze me vast en met een kleine glimlach breng ik haar naar boven. We kleden ons om en duiken in bed (niet zo denken he).
'Slaapwel' zeg ik en druk een kus op haar voorhoofd. 'Slaapwel' zegt ze en komt tegen me aanliggen.
.
De volgende dag ben ik al vroeg aan het werk, er is een nieuwe vergadering afgesproken en hier moet ik zeker aanwezig bij zijn. Ook is er vanavond een groot feest waar alle Alpha's, Luna's, Bèta's en Gamma's komen, en hun mate als ze die hebben.
Als het al in de na middag besluit ik om Hanna te vragen of ze mee gaat vanavond. Ik vind haar nergens binnen dus besluit om naar buiten te gaan.
Ik zie haar bij de bloemetjes en deze keer kan je mijn schaduw niet zien. Ik stap stilletjes naar haar toe. 'Boe' zeg ik. Gillend valt ze op de grond. 'Idioot laat me nooit meer zo schrikken' zegt ze en legt haar hand op haar hart. Grinnikend trek ik haar recht.
'Ga je vanavond mee naar een feest? Alle Alpha's enzo komen' zeg ik en kijk haar hoopvol aan. 'Is goed' zegt ze met een glimlach en ik glimlach terug. 'Super' zeg ik en knuffel haar spontaan. Een beetje overdonderd slaat ze haar armen ook om mij heen.
Twee uurtjes later zitten we in de auto op weg naar het feest. In moest van Hanna een pak aandoen en zij zelf heeft een jurkje aan dat haar prachtig staat.
'Blijven we lang?' Vraagt ze en ik schud mijn hoofd terwijl ik op de weg let. 'Is goed' zegt ze en verder is er een stilte. 'We zijn er' zeg ik en rijd de oprit op.
We stappen uit en meteen grijpt ze mijn hand vast, schattig. Als we binnenkomen worden we door vrijwel iedereen begroet maar ik heb het niet zo naar mijn zin, ik wil liever thuis naar een film kijken samen met Hanna.
Na een klein uurtje gaan we alweer weg. 'Hoe vond je het?' Vraag ik en ze haalt haar schouders op. 'Wel leuk denk ik' zeg ze en kijkt naar buiten.
Als we thuis aankomen zien we twee personen staan. Ik frons mijn wenkbrauwen, wie zijn dat? Als we uitstappen ben ik een beetje verward als ik Hanna de naam Leroy hoor roepen. We gaan er samen op af.
'Hanna, Max dit is mijn mate Kim. Kim dit zijn Hanna en Max' stelt Leroy ons voor. 'Hee Kim' zegt Hanna met een grote glimlach en Kim glimlacht terug. Ik geef haar een kort glimlachje en dan gaan we naar binnen.
Ik en Hanna doen eerst wat confortabele kleren aan en gaan dan samen een film kijken op de laptop.
Volgens mij zijn films kijken een beetje ons ding geworden.
Ik sla een arm om haar heen en druk haar wat dichter tegen me aan. Dit is hoe ik mijn leven wil leiden. Samen met Hanna zullen we alles doorslaan.
Ik zet de film op pauze en druk mijn lippen op die van haar.
O jeetje straks gebeurt het, straks gaan ze een baby'tje maken hahaha. Maar goed dit was het laatste hoofdstukje dan! Proloog komt er denk ik straks wel al op.
Maar ik vroeg me af, zou ik een Q/A houden voor de personages?
JE LEEST
Together Forever (Voltooid)
WerewolfHanna is een onhandig meisje, ze heeft geen verdere familie en probeert te overleven in het bos. Max is een arrogante jongen, hij heeft een grote familie en heeft een groot huis voor hem alleen. Beide zijn ze weerwolven maar doen de moeite niet om...