Pov Hanna
We zijn weer een dag later en ik maak me klaar om te vertrekken naar Benjamin. Max is beneden al aan het wachten. Ik maak van mijn haar een staart want het is redelijk warm.
Als ik alles nog eens gecheckt heb ga ik naar beneden waar Max staat. 'We gaan wel met de auto want het is te warm om te rennen' zeg hij waarop ik knik.
We stappen in de auto en Max begint te rijden. Ik leg mijn hoofd tegen de hoofdsteun en kijk naar buiten.
'We zijn er' zegt hij na een tijdje en meteen veer ik recht. 'Kom dan' zeg ik en open de deur. Als we beide naast de auto staan lijkt hij een beetje te twijfelen met wat hij moet doen.
Ik neem zijn hand en trek hem mee. Ik druk een aantal keren op de bel en algauw word die open gedaan.
'Mike' zeg ik. 'Hanna' zegt hij terug en trekt me in een knuffel. Ik hoor Max zachtjes grommen. 'Je hebt je mate mee' zegt hij grijnzend. 'Ja inderdaad, maar waar is Benjamin?' Vraag ik.
Als antwoord trekt hij de deur verder open en stappen we naar binnen. In de woonkamer tref ik hem aan.
'Benja' roep ik en spring in zijn armen. 'Zusje' roept hij terug en legt zijn armen om me heen. 'Ik ben blij je te zien' mompel ik.
'Ik jou ook' fluistert hij terug en ik voel de tranen opkomen maar ik hou ze tegen.
'Dit is Max, mijn mate' zeg ik en wijs hem aan. Ze schudden elkaar de hand en ik trek Max ook de zetel in naast mij. Ik zit dus tussen Benja en Max. De twee personen waar ik veel van houd.
'Trouwens, gefeliciteerd met je Luna titel' zegt Mike grijnzend. 'Dankjewel' zeg ik glimlachend. Hij zet drinken op tafel en dankbaar neem ik die aan.
'Dus filmpje kijken' stelt Benjamin voor waarop ik knik. Hij humt wat en zet een film op.
Tijdens de film leg ik mijn hoofd op Max zijn schouder en hij legt zijn arm om me heen
Na de film hebben we nog wat bijgepraat, maar dan is het echt tijd om terug te gaan. Als eerste geef ik Mike een dikke knuffel.
Daarna trekt Benja me in een stevige knuffel. 'Tot vlug kleintje' zegt hij in mijn oor. 'Tot vlug grote' zeg ik zacht grinnikend terug.
We stappen hun huis uit en stappen in de auto. Ik wuif nog eens kort als ik ze zie en leg dan zuchtend mijn hoofd tegen het raam.
'Je ziet ze vlug weer' stelt hij me gerust en legt zijn hand op mijn been. Glimlachend pak ik zijn hand vast.
JE LEEST
Together Forever (Voltooid)
Hombres LoboHanna is een onhandig meisje, ze heeft geen verdere familie en probeert te overleven in het bos. Max is een arrogante jongen, hij heeft een grote familie en heeft een groot huis voor hem alleen. Beide zijn ze weerwolven maar doen de moeite niet om...