Yazarın anlatımından;
Derin, Kübra ve sınıftaki bir kaç kızı onunla gelmesi için ikna etti okuldan çıkmadan önce. Eğer tek başına giderse Kuzey'in şüpheleneceğini biliyordu. Kuzey, aptal bir çocuk değildi. Derin biraz heyecan, biraz sevgi ve biraz da ürkekçe okuldan çıktı. Kuzey tam okulun kapısından çıkarken kızları da biraz koşturarak yetişti ona.
Aradaki mesafeye lanetler okuyarak, arkasından takip etti onu. 'Keşke' dedi içinden, 'keşke şimdi yanında yürüyebilseydim.' Ama gitmedi. Kendini üzmemek için mutlu olmaya çalıştı. Kuzey etrafına dikkatlice bakıyordu. Derin, Kuzey'in onu aradığını biliyordu.
Şimdi... Şimdi gitse Kuzey'in yanına... Ne yapar acaba?
Hep fırsatı oldu. Onu sevdiğini Kuzey'in yüzüne söyleyebilmek için, Derin'in çok fırsatı oldu. Yapamadı ama. Kendisinin ona yeterli gelmeyeceğini, eksik hissettireceğini sandığı için korktu en çok. O, Kuzey'inin üzülmesini istemezdi çünkü.
Hele sebebi o olursa canı çok yanardı. Gülümseyerek gizli gizli telefonundan mesaj attı hemen önünde yürüyen gözlüklü sevgilisine.
Anonim: Birine mi bakıyorsun sen? (16:35)
Kuzey'in anında telefonu cebinden çıkarıp cevap vermesi ister istemez Derin'in yüzünde olan gülümsemeyi genişletti.
Kuzey: Beni sapık gibi takip eden bir kızı arıyorum (16:35)
Kuzey: Belki tanıyorsun? (16:35)
Eli ayağı dolandı yolda kızın. Sadece kalbinde değil bütün vücudunda kelebekler uçmaya başladı. Onunla ne zaman konuşursa konuşsun hep böyle olurdu Derin. Hem mutlu hem de umutlu. Bir gün Kuzey'e kendini gösterirse diye umutlu.
Anonim: Şuan seni gözlerini ayırmadan izleyen kızdan bahsediyorsan (16:36)
Anonim: Evet tanıyorum (16:36)
Anonim: O kız şuan sana gözlüklerin ne kadar yakıştığını düşünüyor (16:36)
Kuzey anında gözlerini etrafta gezdirmeye başlayınca telefonu hızlıca cebine attı Derin. Arkadaşlarının arasına karıştı ve güldükleri konuya ilgileniyormuş gibi yaptı.
Sevdiğinin gözlerini üzerinde hissedince ona bakma isteği ile doldu taştı. O an göz göze geldiler. Kuzey, o mu diye düşünürken Derin, bayılmamak için dua ediyordu.
Derin çaktırmamak umuduyla hafifçe tebessüm edip başını 'Selam' dercesine salladı. Onu gören arkadaşları da aynısını Kuzey'e yaptılar.
Kuzey geri dönüt verince Derin gözlerini asfaltın üstüne dikti. Gülümsemesini saklayamıyordu. 'Cidden' dedi kendi kendine.
'İyi ki kalbimin sesi dışarıdan duyulmuyor.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin:Kuzey [Tamamlandı.]
Short StoryKuzey: Niye sakız başka bir şey değil? (09:35) Anonim: Sakız çiğnerken küçük bir çocuk gibi oluyorsun (09:35) Anonim: Şişiremediğinde sinirlenip atıyorsun (09:35) Anonim: Ve ben o hallerini izlerken sakızı daha çok sevmeye başladım (09:35) Kuzey: Sa...