65

5.3K 292 25
                                    


Kübra komodinin üzerinde duran telefonu eline aldı ve Kuzey'in kayıtlı olan numarasını bulup tuşladı. Telefon hoparlör de açık bir şekilde çalarken Kübra bana baktı. "Neden senden aramıyoruz ki?" Çok zeki olsa da bazen her zaman unuttuğu ufak noktalar da vardı tabi.

"Anonim olabilirim ama telefon numaram açık. Ararsak ne olur Kübra?" Anladığını belirtmek için kaşlarını kaldırdı ve 'Hıı' tarzında bir ses çıkardı. Telefon çaldı, çaldı, çaldı... Tam kapatacağımız sırada Kuzey'in sesi telefondan yükselince şaşkınlıktan nutkumuz tutuldu.

"Alo?"

Kübra'ya el kol hareketleriyle konuşmasını söylüyordum. Sonra kaşlarını çattı ve başını iki yana sallarken omuzlarını yukarı kadar kaldırdı. "Aaa, Kuzey? Ben seni mi aradım?" Telefondan bir kaç hışırtı sesi geldi ve sonra onun sesi. "Kübra? Sabah sabah, bir sorun mu var?"

Telefondan boğuk gelen sesi merakımı iyice körüklemişti. Yeni uyandığından mıydı acaba? Yoksa başka bir şeyden mi...

"Kusura bakma Derin'i arayacaktım, seni aramışım yanlışlıkla. Neyse günaydın, ne yapıyorsun?" Kübra durumu çok güzel bir şekilde kıvırmıştı. Onaylar bir şekilde baş parmaklarımı havaya kaldırdım.

"İyiyim, uyuyamadım yorgunum biraz." Sesi sonlara doğru kısık bir hal alınca Kübra ve ben birbirimize baktık. "Kuzey," Aynı anda yutkunduk. "Sen iyi misin? Sesin kötü geliyor." Bir süre ses gelmedi. Telefonda sessizliği dinledik. Telefondan fermuar kapanma sesi gelince telefona biraz daha yaklaştık. "Evet, neden olmayayım." Kübra onaylar bir şekilde mırıldandı.

"Kübra ben kapatıyorum babam çağırıyor da." dediğinde kendimi yatakta sırt üstü attım. "Tamam, okulda görüşürüz." dedi. Kuzey "Görüşürüz." dedikten sonra telefon kapandı. Kübra ile aynı anda konuştuk.

"Bir şeyler var."

"Bir şeyler var."

Masamın üzerinde duran alarm çaldığında ses beni o an o kadar rahatsız etmişti ki, anında yatakta doğrulup kapattım. Kübra ruh halimin inişli çıkışlı olduğunu sezmiş olacak ki yataktan kalkıp beni de kaldırdı. "Okulda sorarız nasıl olsa, kalk hadi." Uzattığı elini tuttum ve kalktım. O banyoya giderken ben de peşinden gittim. Dişlerimizi fırçalarken aynadaki yansımam ile göz göze geldim.

Kötü. Kuzey kötü. İyi hissetmiyor. Neden? Neden, neden, neden?

Neden nefes alamıyor gibi hissediyorum?



Derin:Kuzey [Tamamlandı.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin