50

5K 302 3
                                    


Anonim: Bugün yanında yine kızlar vardı *İletilmedi* (23:36)

Anonim: Hepsi seninle ilgileniyordu *İletilmedi* (23:36)

Anonim: Arkadaşların hepsi evet biliyorum *İletilmedi* (23:36)

Anonim: Burada olsan yok öyle bir şey derdin *İletilmedi* (23:36)

Anonim: Ama sen ne kadar dikkat çekici olduğunu bilmiyorsun *İletilmedi* (23:36)

Anonim: Benim dışımda ki diğer kızlar da seni fark etmeye başladı *İletilmedi* (23:36)

Anonim: Bunun gittiğin gezi ile umarım alakası yoktur *İletilmedi* (23:37)

Anonim: Orada herkesi kendine hayran bıraktıracak bir İngilizce ile insanlara yardım etmiştin *İletilmedi* (23:37)

Anonim: Beni görüyorsun aslında *İletilmedi* (23:37)

Anonim: Ne kadar kötü hissettiğimi dikkatli baksan göreceksin *İletilmedi* (23:37)

Anonim: Bakmıyorsun *İletilmedi* (23:37)

Anonim: Bencilim demiştim ya hani ciddiydim *İletilmedi* (23:37)

Anonim: Senin beni unutmanı isterken şimdi de unutmanı istemiyorum *İletilmedi* (23:38)

Anonim: Başka kızlara bakma istiyorum *İletilmedi* (23:38)

Anonim: Onlara gülme istiyorum *İletilmedi* (23:38)

Anonim: Hatta onlara yardım bile etmeni istemiyorum *İletilmedi* (23:38)

Anonim: Bu kadar iyi kalpli olmanı istemiyorum *İletilmedi* (23:38)

Anonim: Ama insanın her istediği olmuyor değil mi? *İletilmedi* (23:39)

Derin:Kuzey [Tamamlandı.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin