Ciekawostki

2.7K 154 91
                                    

Dzień dobry wszystkim!

Nie przedłużając, zaczynamy!

Mam jedno pytanie. Tę propozycję podrzuciła mi jeden z moich kochanych czytelników, ale ja także nad tym się zastanawiałam. Wolelibyście, aby wątek Akane i Kei'a rozgrywał się w Imperatorze, czy w osobnej książce. Nie byłaby długa, miałaby z sześć-siedem rozdziałów. Wybór należy do Was :D

Pomyślałam, że mogę napisać kilka ciekawych faktów o Absolucie, o których pewnie nie wiecie XD Może kogoś to zainteresuje, bo mi w sumie fajnie tak o tym pisać.

1. Jak już pewnie wiecie, Aria na początku miała być z bogatej rodziny, w której nikt się nią nie interesuje. Akashi miał być jej najlepszym przyjacielem z dzieciństwa. Porzuciłam to ze względu na to, że historia nie byłaby długa. Gdyby się ponownie spotkali pewnie szybko zostaliby parą. Tak więc powstała Aria Hanawara, która jest całkowitym przeciwieństwem tamtej Arii.

2. Aria miała mieć czarne oczy, ale zdecydowałam, że piękny i czysty błękit będzie lepiej odzwierciedlał jej charakter.

3. Kotaro kocha pączki i wspomniał o tym już dwa razy.

4. Mimo dziecinnego charakteru Aria uwielbia ciężkie anime. Jej ulubieńcami są: Shinsekai Yori, Shiki, Darker than Black, Steins;Gate, Ergo Proxy, Monogatari Series i Ajin. Oprócz tego nie pogardzi Fairy Tail i Kaicho wa Maid-sama. 

5. Ojciec Seijuro tutaj jest pozytywną postacią. Prawie we wszystkich ff był tym złym i nie chciałam iść stereotypami. Właściwie miły Akashi-sama pozwala na większą ,,swobodę". Nie możemy zapomnieć, że właściwie nigdy nie było powiedziane, jakim był człowiekiem, oprócz tego, że zmuszał syna do zwycięstwa. No i jest ojcem i w głębi duszy martwi się o swoją jedyną rodzinę. Dla mnie to jest logiczne.

6. Będziecie zaskoczeni. W drugiej części na raka nerek miał umrzeć... Kei. Zrezygnowałam z tego, ponieważ wiele wątków zostałoby wręcz straconych.

7. Ulubionym anime dyrektora jest Ao Haru Ride. Jest wielkim miłośnikiem romansów.

8. Akashi kocha Sherlocka Holmesa, rude koty, Yukimaru, chmury i swoją Arię.

9. Aria ma krótkie włosy, ponieważ ja też mam. Przed rozpoczęciem pisania tego, miałam włosy do połowy pleców i pewnego razu poszłam do fryzjera i ścięłam do połowy szyi XD

10. Moja przyjaciółka powiedziała, że Absolut brzmi zbyt poważnie, ale nie miałam innego pomysłu, więc to zostawiłam XD

11. Gdyby powstała 3 część (a na 90% nie będzie) nazywałaby się ,,Po prostu Seijuro"

12. W książce są dwie Aiko. Jedna to mama Seijuro, a druga to mała kuzynka z prosiaczkiem. 

13. Moimi ulubionymi postaciami są Aria, Akashi, Kei, Aiko i jeszcze jedna osoba, która będzie w 2 części. 

14. Kei jest wzorowany na Yurim Plisetsky'im. Mają podobne charaktery i dłuższe włosy.

15. Yuki na początku miała być... chłopakiem. A na dodatek bliźniakiem Arii. Zrezygnowałam z tego, kiedy na Wattpadzie znalazłam opowiadanie z dziewczyną, której brat bliźniak popełnił samobójstwo. Nie chciałam robić problemów.

16. Aria ma brata z jednego powodu - większość bohaterek to jedynaczki. 

17. Większość wątków powstawało w biegu i sama nie wiedziałam jak je rozwijać.

18. Ulubionym anime Aomine jest Boku no Pico i... Hotarubi no Mori e. 

19. Kiedyś pisaliśmy na polskim rozprawkę. Tematem było: Czy w życiu warto przebaczać? Całkowicie nie wiedziałam, co napisać i magicznym sposobem jeden z punktów brzmiał tak: Akane Meiwakuna to postać z książki ,,Absolut" anonimowej autorki Seicat136. Historia znajduje się na stronie internetowej Wattpad. XDXDXDXD

20. Misaki i Murasakibara zerwali już ze sobą trzy razy, ale niesamowicie szybko się godzą.

21. Od początku Akashi miał pocałować Arię dopiero na końcu książki.

22. Aria kocha deszcz. Bardzo. 

23. Dlaczego pomarańcze? Truskawki nie, bo są za małe, mandarynką ciężko się podzielić, jabłko to tylko Death Note, a gruszka... nie jest słodka. Jak Aria. I wyszła pomarańcza XD


No cóż, mam nadzieję, że chociaż jedna z tych rzeczy Was zaciekawiła ^^

A tak na marginesie, to już jest Imperator XD

Wasza Seicat

Absolut// Akashi SeijuroOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz