Voorwoord

4K 102 327
                                    

Hallo trouwe lezers,

Jullie hebben besloten. Badboy en weerwolf zal het zijn. Ik heb in grove lijnen een verhaal in mijn hoofd. Zoals jullie zien ben ik meteen aan de slag gegaan voor de cover en alvast een teaser voor het nieuwe verhaal Bad Wolf.

---------

'Wie denk je wel niet dat je bent?' vraag ik woedend aan de jongen die met een verveeld gezicht mij blijft aankijken.

Hierop begint de jongen hardop te lachen. 'Jouw ergste nachtmerrie.'

Hope doet haar naam eer aan. Hoop...
Ze hoopt op een nieuwe start. Ze hoopt dat ze deze keer een gelukkig bestaan kan opbouwen. Ze hoopt dat haar verleden haar ditmaal niet achtervolgt. Ze hoopt dat ze deze keer niet hoeft te vluchten.

Wanneer ze tijdens de eerste schooldag tegen de Badboy van de school aanloopt, spat haar hoop op een gelukkig leven in duizend stukjes uiteen. Want vanaf het eerste moment dat haar ogen die van Damon kruisen, weet ze dat een leven zonder gevaar niet voor haar is weggelegd.

----------

Updates zullen in het begin niet dagelijks zijn. Ik ben druk bezig met het publiceren van Dochter van de Hemel, en dit heeft prioriteit. Maar aangezien dit verhaal meteen in mijn hoofd zat, en mijn vingers begonnen te jeuken om iets op papier te zetten, kon ik niet langer wachten.

Eenmaal een schrijver, altijd een schrijver, denk ik zo.

Vraag aan jullie: wie hebben jullie in gedachten voor de hoofdpersonen? Ik zoek (voor nu):
- Hope
- Damon
- Emily (vriendin Hope)
- Kimberly (queen b*tch)
- Cole (vriend Damon)
- Liam (vriend Damon)
- Matthew (vriend Damon)
- Ann
- Michelle
- Lune
- Roos

Dus eigenlijk is de vraag: hoe ziet de ideale Badboy er volgens jullie eruit?

In mijn ogen:

Damon:

Damon:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hope:

Ik hoop dat jullie dit verhaal de moeite waard vinden en kijk uit naar jullie reacties!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik hoop dat jullie dit verhaal de moeite waard vinden en kijk uit naar jullie reacties!

Groetjes episodewriter27

Bad wolf (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu