26| thuis

2K 106 273
                                    

Na een heerlijk verfrissende nachtrust, word ik de volgende morgen uitgerust wakker. Ik draai me om in bed en kijk met een glimlach op mijn lippen naar een slapende Damon.

En voordat jullie gaan denken wat we gisterenavond allemaal uitgespookt hebben. Na wat knuffelen en enkele zoenen, zijn we als een blok in slaap gevallen. Ditmaal geen dromen of herinneringen. Geen nachtmerries en geen demonen. Alleen maar heerlijke, ontspannende duisternis. Het was net alsof mijn hersenen op stand-by gingen. En ik moet zeggen, dat heb ik wel even nodig gehad.

Ik geef een lichte kus op Damon zijn lippen, wat maakt dat hij zijn ogen langzaam opendoet en mij met een glimlach slaperig aankijkt.

'Goedemorgen tesoro', zegt hij met een krakende stem, terwijl hij langzaam een verdwaalde lok haar uit mijn ogen strijkt. 'Heb je lekker geslapen?'

'Het kon niet beter. Voortaan mag je iedere nacht bij mij in bed gaan liggen. Ik heb in eeuwen niet zo goed geslapen', is mijn antwoord.

Damon grinnikt en rekt zich uitgebreid uit. Ik kan het niet nalaten om naar zijn gespierde borstkas te kijken. Ik moet mijn best doen om niet te gaan kwijlen.

Damon grijnst. 'Bevalt het je wat je ziet?'

Ik kijk hem serieus aan. 'Nou, op die lovehendels hier en die kwabbetjes daar kan je er wel mee door. Ik adviseer je om meer groente en minder fastfood te eten. En een beetje beweging kan ook geen kwaad.'

Damon kijkt geschrokken naar zijn lichaam. 'Waar zitten die vetkwabben dan? Vindt je me echt te dik?'

Daarop barst ik in lachen uit. 'Oh, Damon! Je lijkt wel een meid! Natuurlijk niet! Je bent perfect zoals je nu bent. Geen lovehendels of kwabbetjes te zien. Ik pestte je maar.'

'Ja, maar... misschien moet ik toch wat meer bewegen?', mompelt Damon, terwijl hij opstaat en zichzelf in de spiegel bekijkt.

Ook ik sta op uit bed, loop naar hem toe en sla mijn armen om hem heen. 'Damon. Ik maakte maar een grapje. Er is geen grammetje vet te zien. Hier...' ik streel de harde spieren van zijn buik, die aanspannen door mijn aanraking. '... een sixpack laat zich niet zomaar zien.'

Ik ga voor hem staan en geef hem een zoen op zijn lippen. 'Je bent sexy als hell.'

Er komt een laag gegrom uit de keel van Damon. Wanneer ik hem in zijn ogen kijk, zie ik dat de kleur van zijn ogen zwart is. De ogen van zijn wolf. Hope, ik wil je, nú hoor ik Dionero in mijn hoofd zeggen.

Hebben we daar nu wel tijd voor? Ik twijfel enige seconden of ik op het aanbod van Dionero in moet gaan. Dan besluit ik dat onze vrienden wel een uurtje op ons kunnen wachten. Ik sla mijn armen om Damon heen en druk gepassioneerd mijn lippen op de zijne. En we vergeten de wereld om ons heen.

Twee uur later, inmiddels aangekleed en gewassen, komen Damon en ik eindelijk beneden. Onze vrienden zitten al op ons te wachten.

'Nou, dat zou eens tijd worden', zegt Matthew, terwijl hij een arm om Ann heen slaat.

'Matthew, hou je mond. Je gaat ons toch niet vertellen dat je netjes je handen thuis hebt gehouden vannacht', is mijn botte antwoord.

Matthew kijkt naar de grond en Ann begint te lachen. 'Nee, netjes is niet bepaald het juiste woord. Maar mij hoor je niet klagen', zegt ze, terwijl ze haar merkteken laat zien. Een hart met daar rondom een aantal mooie sterren is een van de mooiste tekens die ik tot nu toe gezien heb.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Bad wolf (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu