AVJİN KİTABI TAMAMLANMIŞTIR, kitabın yan karakterlerini kaleme aldığım HEZAL YAYIMDA!
Profilimden ulaşabilirsiniz !Merhaba,yeni bölümümüz geldi.Kitabımız yayınlandığı günden beri kategori sıralamasında.İlginiz için çok teşekkür ederim sizlere :)
Sizlerden ricam hikayemi oy ve yorumlarla büyütmeniz.Oy veriyorsunuz,okuyorsunuz ancak ne düşünüyorsunuz bilmediğim için üzülüyorum.Bu yüzden özellikle yorumlarınız benim için çok önemli :)
Bölüm Şarkısı :Mümin Sarıkaya-Ben Yoruldum Hayat
Keyifli Okumalar...
--Polatlı ve Birtan aşiretlerine ait Amed'in en büyük toprakları kana bulanmıştı şimdi.Avjin ve Berdan Ağa'ya ateş saçan araç,hızlarını kesmeden onlardan uzaklaşırken genç kızın üzerindeki şaşkınlığı atması vakit almıştı.Öyleki ancak araç gözden uzaklaşmaya başladığında silkelenmiş ve belindeki tabancasını çıkartarak ateş etmeye başlamıştı.Ettiği ateşler aracın arka camını dağıtmış olsa da araç ufak bir yalpalama sonrasında gözden kaybolmuştu.
Tabancasını yerine yerleştirirken aklına gelen şeyle dehşete uğramıştı Avjin.Arkasını döndüğünde de gördüğü manzara yüzünden elleri ile ağzını kapattı.O;nefret ettiği,birkaç dakika önce meydan okuduğu Berdan Ağa hareketsiz bir halde yerde yatıyordu.Koşarak yanında diz çöküp kafasını dizlerinin üzerine koydu.Üzerindeki siyah gömleğin kanla kaplandığını ve gözlerinin kapalı olduğunu görmek onu telaş içine sokmuştu.Karşısındaki adam onun ve ailesinin en baş düşmanıydı lakin şuan bu adamın ölmesi vicdanı bir yana dursun herşeyden evvel ailesi için onun ölmesi büyük bir tehlike demekti.Çünkü Berdan Ağa öldüğü takdirde herkes bunu ağabeyinin yaptığını düşünecek belki de ağabeyi hakkında hüküm verilecekti.Bu yüzden bu adamın canını kendi ailesi için kurtarmalıydı.
Yazmasını saçlarından kurtarıp bir kısmını yırttıktan sonra kan gelen yere sıkıca bastırdı.Ancak bunun yeterli olmayacağının da farkındaydı Avjin.Birşey yapmalı ve bu adamı hastaneye yetiştirmeliydi.Cebindeki telefonunu çıkartıp kendi başına gelecekleri düşünmemeye çalışarak yardım çağırmaya karar verdi.Uzun süre çalan telefon açılmadığı her saniye elleri titreyerek dizlerindeki başı tutmaya çalışıyor bir yandan da açın şu telefonu diye söyleniyordu kendi kendine.Nihayet beklediği ses gelmişti telefonun öbür ucundan...
-'Alo..Polatlı ve Birtan'ların ortak topraklarında yaralı vardır,derhal bir ambulans yollayın buraya derhal!!'
Telefonu kapattıktan sonra kendisine sadece beklemek kalmıştı Avjin'in.Eliyle kanamanın olduğu yere sımsıkı bastırırken gözündeki yaşların akmaması için de çaba gösteriyordu.Nasıl bir kader yazılmıştı ki alnına şuan da düşmanının canı için savaşıyordu.Belki de birkaç gün sonra kocası olacak bir adamın hayatı ellerindeydi.Yaradan ona öyle bir yazgı çalmıştı ki henüz hayatının başındayken kendisini çıkmazda hissediyordu.
Ne kadar süre geçmişti bilinmez en sonunda ambulans gelmiş ve hastaneye kaldırılmıştı Berdan Ağa.Avjin ne yapacağını bilmez bir şekilde hastane koridorunda kalakalmışken bir an önce buradan çıkmayı diledi.Birazdan Berdan Ağa'nın ailesinin geleceği aşikarken onun burada olması hiç hoş olmazdı.Zaten buraya gelmeyi o istememiş hastane polisi ve jandarma ifadesini almak için mecbur bekletiyorlardı onu burada.Burada olduğunu anası bilhassa da ağabeyi duyduğunda kesin bacaklarını kıracaktı.Onun korkusu,içerdeki adamın ölecek olma ihtimali şuan Avjin'in canından canı götürüyordu.
-'Berdan'ım!!!'
Koridorun başından kopan feryat yüzünden genç kızın dizlerinin bağı çözülmek üzereydi.Amed'in tüm insanlara korku saldığı hiddetiyle nam salan hanımağası Berdan Ağa'nın anası gelmiş ve Avjin'in korktuğu başına gelmişti.Birazdan hiç hoş şeyler olmayacaktı.Burada olması hem hasımları olduğu için hem de Derman Ağa'nın öldüğü gün verdiği yemin ile hısım olma ihtimalinden dolayı hoş karşılanmazdı.Herkes onun ağa karısı olmaya meraklı olduğunu düşünecek bu da ağabeyinin sinirini zıplatacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVJİN
General Fiction'Size bir can borcumuz var Ruken bacı,o borcu ödemeden bu dava bitmeyecek.' ** 'Dava törenin davasıysa barış da törenin barışıdır.Berdan,Birtan'ların kızı Avjin ile evlenecek o kadar.' ** Genç Kurgu : 17 Aşk : 58 İntikam: 5. sıralama Romantizm :...