AVJİN KİTABI TAMAMLANMIŞTIR, kitabın yan karakterlerini kaleme aldığım HEZAL YAYIMDA!
Profilimden ulaşabilirsiniz !Herkese merhaba,yeni bölüm geldi.Siz HA-Rİ-KA-SI-NIZ.7.bölümü yayımlamamın üstünden bir gün geçti ve hedefimiz tuttu.Ben de söz verdiğim gibi bölüm getirdim ve yine çok heyecanlı iki yerde bitirdim.
Yeni bölüm hedefimiz aynı ; 60 OY ve 65 YORUM.HEDEF bir SINIR değildir.Tutsa da tutmasa da yeni bölüm gelecek sadece tuttuğu zaman normalde 10 günde bir yüklediğim yeni bölümler 2-3 günde bir gelecek.
Amacım kitabımın gidişatı hakkında düşüncelerinizi almaktır.Bu arada duyanlar duymayanlara duyursun 10. veya 11. bölümümüzde DÜĞÜNÜMÜZ varrr.Hem de bol süpriiizli yazmak için sabırsızlanıyorum...
Bölüm Şarkısı :Sezen Aksu - Ninni
Allah'ım korusun yeryüzünün kederinden...
Keyifli Okumalar...(Bölüm sonunda Avjin'in fotoğrafı var.)
--
Gözleri ruhsuzca girdiği yatak odasında gezinirken içindeki korku yerini koruyordu.Nikah kıyılınca ona evlendikten sonra kalacağı odayı göstermişler eksiği gediği var mı diye kontrol etmesini istemişlerdi.
Berdan'ın hiçbir şey dememesi,bir şey yapmaması,kafasına takılıp duruyordu.Bu bir felaketin habercisi gibiydi sanki.Başındaki yazmayı çıkarttığında kapının sertçe açılması yüzünden yerinde sıçramıştı.Ve evet tam tahmin ettiği gibi karşısındaki adam öfkesi ile onu yakıp kül edecekti.Hiç durmaksızın üstüne üstüne geliyordu.-'Demek mehir olarak ortak toprakları istiyorsun?.Hem ağa karısı olayım hem de kendimi garanti altına alayım mı dedin?'
Böyle bir ithamla karşılaşacağını biliyordu Avjin.Esasında ortak topraklar onun umrunda bile değildi ki mehir olarak istemek aklının ucundan bile geçmemişti.Nikahtan hemen önce Berze Hanım bir boşluğunu bulup kendisini bir kenara çekmiş ve mehr-i müeccel olarak ortak toprakları istemesini tembihlemişti.Bunu neden istediğini sorsada ben ne diyorsam onu yapacaksın diyince sözünün üstüne söz de söyleyememişti.Şimdi bu adama ben değil anan istedi dese sıkıntı olacaktı.
Berdan kolundan tuttuğu gibi onu duvara yasladığında sırtının acısından dudaklarını ısırmıştı.Aralarındaki mesafe iyice azaldığında karşısındaki adamın öfkeli nefesinin yüzüne vurması onu daha da çok sinirlendiriyordu.
-'İlk gün anlamıştım senin de işine geldiğini bu evliliğin.Beni mecbur bırakmak için kendine,ortak toprakları istedin değil mi?'
Sinirden sıcak basmıştı Avjin'e.Zaten ruhunda tonlarca yük hissediyordu bir de Berdan'ın üstüne gelip söylediği sözler onu iyice zıvanadan çıkartıyordu.Bu yüzden onu sinirlendirmek için herşeyi yapmaya hazırdı.
-'Aynen öyle,sadece benim hayatım değil seninki de kararsın istedim.Fena mı etmişim Berdan Ağa?'
Gözlerinin mümkünmüş gibi daha çok karardığını görmek Avjin'i bir yandan rahatlatsada korkmasına engel olamıyordu.Aralarındaki yakınlık midesini bulandıracak türdendi.Bu yüzden yana kayıp arayı açmak istemişsede Berdan iki kolunu duvara yaslayınca mümkünmüş gibi mesafeyi daha da azalttı.
-'Ne bakıyorsun öyle çekilsene burnumun dibine girdin!'
Berdan tehlikeli bir şekilde güldüğünde korkudan gözlerini büyütmemek için zor duruyordu.Kuyruğunu dik tutan bir kız olmasa küçük bir çocuk gibi ağabeyine seslenirdi şüphesiz.Ama Berdan onu biraz daha zorlarsa yaslandığı duvarın dibine çökebilirdi her an.Onun dengesiz ruh hali yüzünden daha şimdiden yorulmuşken ilerleyen zamanlarda ne yapacaktı bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVJİN
General Fiction'Size bir can borcumuz var Ruken bacı,o borcu ödemeden bu dava bitmeyecek.' ** 'Dava törenin davasıysa barış da törenin barışıdır.Berdan,Birtan'ların kızı Avjin ile evlenecek o kadar.' ** Genç Kurgu : 17 Aşk : 58 İntikam: 5. sıralama Romantizm :...