21.Bölüm

17.4K 805 256
                                    

AVJİN KİTABI TAMAMLANMIŞTIR, kitabın yan karakterlerini kaleme aldığım HEZAL YAYIMDA!
Profilimden ulaşabilirsiniz !

Herkese merhaba,merakla beklediğiniz Avjin gidecek mi gitmeyecek mi sorusunun cevabını getirdim sizlere :)

Yaptığım duyuruya verdiğiniz tavsiye,eleştiri ve desteğiniz için teşekkür ederim.Çoğunuz Berdan ve Avjin diyaloglarını az bulmuş ben de bu bölüm bol bol diyalog okutacağım sizlere :)

Yorumların azlığından dolayı şikayetimin sebebi de buydu.Siz belirtmezseniz ne beklediğinizi ben belki fark edemem diye..

Instagram hesabımız : sivritopukhikayeleri (Bölüm spoileri,karakter bilgileri veriyorum)

Yarıyıla şurada ne kaldı inşallah haftada 2 bölüm atacağım o zaman :)

Bölüm Şarkısı : Can Bonomo-Kal Bugün

Keyifli Okumalar..

--

İnsan hep ihtiyacı olana tam zamanında kavuşmak ister.İstediği şey çok sonraları gerçekleşince çok geç olmuş olur.Mesela birisinin sizi sevmesini istersiniz,sevginiz karşılık bulsun.İhtiyacınız olan sevgi,genelde sizin ümidinizi kesip de sevginiz tükenmeye başladığında oluşur karşı tarafta.Yani yine istediğiniz şey sonradan gerçekleşir ve yine iş işten geçmiş olur.

Berdan değil miydi günlerdir deliksiz bir uykuya ihtiyacı olan.O halde sabah uyandığında neden ihtiyacı olana kavuşmuş gibi hissetmemişti?Günler sonra ilk kez yatağında uyumuşken neden bir yanı hala isteğine tam olarak ulaşamamış gibiydi?

Gözlerini açtığında ilk olarak koca bir boşluk gördü sol tarafında.Karısının çoktan kalkmış olduğunu fark etmişti,uykusunda.Onun kendisiyle karşılaşmak istemediğinden,yaşanılanlardan dolayı pişmanlık duyduğundan bunu yaptığını düşündü.Doğrusu başka türlüsünü de beklememişti zaten.Bir bütün olmak,sadece belli bir süre zarfında aradaki duvarları kaldırmak her şeyin çözümü olmuyordu hayatta.Özellikle onların hayatı için asla.

Bir süre öylece durmak istesede gözlerinin önüne gece yaşadıkları dökülüyordu.Düşünmek istemiyordu Berdan,hiç tahmin etmediği bir şekilde olayların gelişmesi,geldikleri nokta ve şuanı düşünmesi aklını bin parçaya bölüyordu.Her zaman kontrolü elinde tutmaya alışmış yapısına aykırıydı tüm bunlar,bu yüzden vereceği tepkiyi,Avjin'e karşı nasıl davranması gerektiğini kestiremiyordu.

Sadece şunu biliyordu ki dün gecenin fitilini ateşleyen kendisi olmuştu.O,böyle bir adım atmasa Avjin'in böyle bir harekette bulunmayacağı aşikarken kendisi yüzünden yaşanılanlardan pişman olan bir kadına dünü hatırlatmayacaktı.

Avjin'e hatırlatmamak isterken kendisi her seferinde hatırlayacaktı.

Avjin ile ne kadar geç karşılaşsa o kadar iyiydi,her fırsatta onun sivri dilinden nasiplendiği için bu karşılaşmanın mümkün oldukça gecikmesi iyi olurdu.Bu yüzden duş alamadan üstünü başını giyip sonra hiç yapmayacağı bir şeyi yaparak yatak örtüsünü değiştirmeye karar verdi,elinden geldiğince.

Konu bu kız olduğunda yapısına aykırı davranmaktan nefret etmeye başlamıştı.

Çarşafı üstünkörü serip de yeni örtüyü örttükten sonra yastıkların kılıfını değiştirecekti ki Avjin'in yastığından yayılan ona özgü gül kokusu buram buram doldu bir anda hücrelerine.E zaten aklı dün geceye gitmeye dünden hazırdı,bu koku hiç de yardımcı olmuyordu ona.

Nasıl da dağılmıştı uzun kömür koyusu saçlar,kendisinin göğsüne?

Nasıl da o kokuyu soluya soluya uykuya dalmıştı,Berdan?

AVJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin