19.Bölüm

20.3K 881 284
                                    

AVJİN KİTABI TAMAMLANMIŞTIR, kitabın yan karakterlerini kaleme aldığım HEZAL YAYIMDA!
Profilimden ulaşabilirsiniz !

Herkese merhaba,sizlerden bir ricam var.Genel Kurgu'da yükselmemiz adına daha önceki bölümlerimize vermediyseniz oy verir misiniz?69.sıralara kadar yükseldik ilk 50 neden olmasın?Hatta yorum yapmadıysanız yorum da yaparsanız çok sevinirim ama tabii ki size bağlı :)

Bölüm Şarkısı : Manuş Baba-Eteği Belinde

Ve kalkış için kemerlerinizi bağladıysanız şayet okumaya başlayın efendim :)

--

Ruh,insanın vücudunda olduğu kabul edilen canlılığı olmayan maddesel varlık diye geçer sözlüklerde.Can bedenden çıksa dahi ruh asla o bedeni terk etmez hani.Acaba bu her durumda mümkün müydü düşünülmesi gereken bir konuydu.

Bazı beklenmedik anlarda gelişen durumlar,oluşan iyi ya da kötü fark etmez hissiyatlar insanın bedenen bulunduğu bir yerde ruhunun da bulunmasını sağlamıyordu ne yazık ki.

Aklım başka duygularım başka yerde,hesabı.

İçinde bulunduğu ortama dikkatinin yarısını bile verememiş bir insan vardı şuan da.Ne konuşuluyor,nasıl kararlar alınıyor hepsini dinliyordu ama konuya tam olarak ne kadar vakıftı orası tartışılmazdı.Öyle bir öfke ve sinirle dolup taşmıştı ki tüm hücreleri birkaç gün hüküm sürdüğü topraklarından uzaklığın iyi geleceğini düşünmekle hata yaptığını anlamıştı.

Hiçbir şey yapmadan duyduklarını sindirmeye çalışmak insanın kendisini yiyip bitirebileceği cinsten bir şeymiş meğer.Aslında yapılacak çok şey vardı da kendisini frenlemek zorunda olduğu durumlar da vardı.

Bir kadın hatta bir insan istemediği sürece onunla konuşma hakkını kimse kimseye vermezken ona dokunmak,zorla sahip olmak gibi bir iğrençliği hangi zihniyet,hangi inanç sineye çeker,kabul ederdi?

Senin hakkın da hürriyetin de başkasının hakkına hürriyetine müdahele ettiğin an biterdi,durum bu kadar basitti.O zaman neydi bu kansızlığın sebebi de anadan doğan bir mahluk kendisi gibi anadan doğmuş masum bir insanın canını yakıyordu?

Bu yüzdendi Kadir'e yapmak istediği işkencelerin ucu bucağı yoktu.Ancak...İşte onu en azından şimdilik durduran sebepler vardı.Ona cezasını verememesinin tek sebebi bu olayın duyulacak olmasıydı.Kendisi için değildi duyulmasını istememesi.Avjin'in bunu istemediğini anlamıştı.Çünkü Kadir'in onu kaçırdığını öğrendikleri gün ağabeyi sormasına rağmen ona bile söylememişse besbelli duyulmasını istemiyordu aklına başka bir seçenek gelmiyordu.

Dingin kafayla düşündüğünde bu duruma şaşırmadan da edemiyordu aslında.Bu zamana dek güçlü ve dik başlı kendi bildiğini okuyan bir insan böyle bir durumda duyulup duyulmayacak olmasını niye umursardı ki?

Döndüğünde bu olayın tüm çarpıcı yanlarıyla yüzleşecekti,çünkü soracakları vardı Berdan'ın.Böyle bir pisliğin üstünü asla kapatmayacaktı.Duyulmayan çığlıklar yüzünden çoğu pislik elini kolunu sallayarak dolanamazdı,buna izin vermeyecekti.

O güne gittiğinde hiç istemediği şeyler geliyordu aklına.O,Didar ile kaçmak için hazırlıklar yaparken hiç duymadığı bir yerde Avjin'in çığlıkları yankılanıyordu.

Vicdan,içsel bir güçtü.Ne kadar fazlaysa içinde o kadar rahatsız eder belki de aşırısı kafayı yemene sebep olurdu.Tam iki gecedir kaldığı odaya çekildiği an tüm duvarlar canlanıp üstüne üstüne geliyor gibi hissediyordu.Her yer Avjin olup bağırıyordu;

Amed'in kendisinden başka hiç kimseyi düşünmeyen bencil ağası.

Bencil olduğunu kabul edemez kimse de ettiremezdi.O,istememişti ağa olmayı ve o karşı koyamamıştı hislerinin elinden alınmasına.Soğukkanlı,umursamaz bir ağa olmasında herkesin emeği vardı.Hatta bugün yine o günki duyguları olsa aynı şeyi yapmaya teşebbüs bile edebilirdi.

AVJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin