9.Bölüm

16.7K 772 177
                                    

AVJİN KİTABI TAMAMLANMIŞTIR, kitabın yan karakterlerini kaleme aldığım HEZAL YAYIMDA!
Profilimden ulaşabilirsiniz !

Merhaba,Berdan'a kızacağınız bir yeni bölüm getirdim sizlere :) Diğer bölüm çook güzel bir düğün bölümü olacak,Berdan ve Avjin'in size bir süprizi var :)

10 günde iki bölüm getirdiğim göz önünde bulundurulursa aslında gecikmedim ancak hedef tutar tutmaz yetiştiremedim yeni bölümü,çünkü profilimde belirttiğim gibi çok hastaydım.

Hedefimiz 70 OY ve 65 YORUM.(Bölümlerimiz 10 günde bir gelmektedir ancak hedefimiz tuttuğu takdirde daha kısa sürede gelmesi için hızlanıyorum.Bir SINIR değildir)

Bölüm Şarkısı :Niran Ünsan-Kayboldum Anne

Multimedia:Bölüm Sonunda BERDAN POLATLI var

Keyifli Okumalar ...

--

-'Delalamın (güzelim) aç gözlerini,ben geldim.'

Avjin,yanaklarını kavrayan eller ile gözlerini zorlayarak açmaya çalıştı.Başı ağrıdan zonklamak üzereydi.Zihnine bir bir düşen görüntüler irkilmesine sebep olurken aniden yerinden doğrulup gözlerini açtı.Karşısında Kadir'i bulmayı umarken Berdan'ın olması onu şaşkınlığa uğratmıştı.

Neler olduğu ile alakalı hiçbir fikri yoktu.Kendisine endişeli bir halde bakan koyu kahve gözler yüzünden dili damağı kurumuştu.Herşeye inanırdı ancak Berdan Ağa'nın ona böyle şefkatle bakmasının gerçek olduğuna asla inanmazdı.Alnını kendi alnına yasladığında gözlerini sıkıca yumdu.Burnuna dolan o sert koku içinde bir yerleri burkuyordu.

-'Çok korktum Avjin'im...Sana birşey olacak diye çok korktum.'

Gözlerinin dolmasına engel olamamıştı.Bu adamla hiçbir zaman gerçek bir ilişki içinde olmayacaklarını biliyordu.Öyle evlilik,gelinlik hayalleriyle de büyümüş bir kız olmamıştı sadece bir gün biriyle evlenecek olursa işte o zaman bu kişi sevdiği insan olmalı,onun heyecanını taşımalıydı içinde diye düşünürdü.Ne var ki kader onu bambaşka bir insana,yola ve hayata sürüklemişti.

-'Sana geldim güzelim,senin için geldim..'

Buruk bir şekilde gülümsedi Avjin.Berdan'ın sakallı suratı onun pürüzsüz teniyle buluştuğunda nefesini tuttu.Gözlerini açtığı an gerçeğe uyanacaktı bunu bilsede gerçeğe uyanmak mı iyiydi yoksa böyle kalmak mı bilmiyordu.Ama yine de gözlerini aralamaya başladı gerçeğe...

Gözlerinin odağına giren aydınlık sebebi ile ellerini gözlerine siper etti.

-'Sonunda uyandın çiçeğim.'

Hemen yanıbaşından gelen ses yüzünden irkilip oturduğu yerden doğruldu Avjin.Tıpkı Berdan'ın onu ve Kadir'i getirdiği ev gibiydi burası.Eski püskü,taş yapılı bir evdeydi şuan.Kadir de tam karşısında bir sandalyede oturuyordu.Berdan aracılığıyla adını öğrendiği,onun dışında katiyen tanımadığı bir adam tarafından zorla alıkonulmuştu resmen.Kaç saat geçmişti bilmiyordu lakin bildiği birşey vardı eğer yokluğunu fark ettiyse ailesi işte o zaman çok kötü şeyler olacaktı.

-'Ne istiyorsun benden,ne çiçeğimi ne saçmalıyorsun?'

Kadir'in tehlikeli bir yavaşlıkta yerinden kalkıp kendisine doğru yaklaştığını görünce oturduğu küçük koltukta daha çok doğrulmaya çalıştı.Yüzleri arasındaki mesafe azaldıkça yüzünün ekşimesine engel olamıyordu.

-'Senden seni istiyorum güzel gözlüm,hem de ezelden beri..'

Tüm kuvvetiyle omuzlarından ittirdi Kadir'i.Bu sözlerin hiçbirisinin onun için bir önemi olmadığı gibi hiçbir şekilde heyecanlanmıyordu da.Onun aşka dair inancı yoktu,varsada sevmediği biriyle töreler yüzünden evleneceğini duyduğu gün yitirmişti.Hem bu adam ne sanıyordu?Zor kullanarak kendisine onu aşık edebileceğini falan mı?

AVJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin