AVJİN KİTABI TAMAMLANMIŞTIR, kitabın yan karakterlerini kaleme aldığım HEZAL YAYIMDA!
Profilimden ulaşabilirsiniz !Herkese merhaba!Yarıyılda birden fazla bölüm atacağımı söylemiştim ikincisi de şuan da geldi üçüncüsü niye gelmesin;o güzel yorumlarınız eksik olmazsa? :)
Son iki bölüme gelen yorum sayılarımızdan memnunum bunun için teşekkürler.
Şöyle kıskançlığı olan,biraz daha özlemli ve sonunda yine mi yaa diyeceğiniz bir bölüm getirdim :)Bölüm Şarkısı : Sıla - Anahtarlar
Keyifli Okumalar...
--
Binbir türlü hali vardı,dünyanın.İnsanlar belirli planlara oturturken hayatlarını;o,beraberindekilerle birlikte tepetakla ederdi yapılan bu planları.En tuhafı da bunun bilinmesine rağmen yine plan yapmaktan vazgeçmiyor olmaktı.Ya da istediklerimiz doğrultusunda yaşamlarını sürdüreceklerini sanmak...Birde asla dedikleri şeyleri bir bir gerçekleştirmeye başlamaları var.Gün gelir de dokunmasına tahammül edemediğin kadına,dokunmak için can atarsın.An gelir kokusunu hissetmek istemediğin zamana inat kokusunu ararsın.Görmemek için kaçmışken görmek için kapısına dayanırsın.
E büyük lokma yiyecek,büyük laf etmeyeceksin.
Avjin de dünyanın binbir halinin olduğuna tam olarak emin olmuştu,artık.Beyninin bir tarafı Berdan'ı dinlerken diğer tarafı onunla yaşadığı herşeyi tüm ayrıntılarıyla hatırlatıyordu,kendisine.İlk karşılaşmalarından bu yana söylenen her söz,yaşanan her an ve duvarlarını kaldırdıkları o gece.
Heyecanlandığını asla inkar edemezdi,ancak heyecanının asıl kaynağını bulmak için biraz kendisiyle kalıp düşünmeliydi.Berdan'dan duymak mı heyecanlandırmıştı yoksa ilk defa birisinden duymak mı?Hele yanında duran bu muhteşem varlık,nefesini kesmişti.Heyecanını reddetse hediyeden büyülendiğini reddedemezdi.Adının Şehriyar olması...
Şehrazad ile Şehriyar'ın hikayesini biliyordu,Berdan.
Kendisinden cevap bekleyen gözlerden kurtulmak için ona sunulan bu güzel hediyenin bembeyaz gür saçlarda ellerini gezdirdi.Sevildiğini fark ettiğinde yerden başını kaldıran at,gülümsemesine neden olmuştu.Zaten onu her daim gülümseten tek varlıktı onlar.Şimdi Şehriyar'da gezdirdiği her dokunuşu ona Şehrazad'ı hatırlatıyordu.Atı,onu her gördüğünde öyle büyük gülümserdi ki Avjin bir insanda bile görmemişti böyle güzel gülümseyişi görmemişti.
Özlem en kavurucu histi.
Kirpiklerinin arasından da öyle bakışlar atıyordu ki şefkatini konuşmadan hissettirebilen başka bir canlı daha yoktu.Gözlerinin arasına sıcacık bir öpücük bıraktı.Çiseleyen yağmurda boğazını temizleyen Berdan'a kirpiklerinin arasından baktı.Bir rahatsızlık duyduğu ortadaydı da bu,Şehriyar ile arasında oluşan yakınlıktan mıydı yoksa söylediği onca şeye bir cevap vermemesinden miydi bilinmezdi.
Ona vereceği cevabı düşünürken bir yandan da ceketinin kollarını elleriyle çekiştiriyordu.Kıvranması Berdan'ın hoşuna gitmiş olacak ki iki kolunu göğsünde bağlayıp keyifle bekliyordu söyleyeceği şeyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVJİN
General Fiction'Size bir can borcumuz var Ruken bacı,o borcu ödemeden bu dava bitmeyecek.' ** 'Dava törenin davasıysa barış da törenin barışıdır.Berdan,Birtan'ların kızı Avjin ile evlenecek o kadar.' ** Genç Kurgu : 17 Aşk : 58 İntikam: 5. sıralama Romantizm :...