AVJİN KİTABI TAMAMLANMIŞTIR, kitabın yan karakterlerini kaleme aldığım HEZAL YAYIMDA!
Profilimden ulaşabilirsiniz !Merhaba,yeni bölümümüz geldi.Düğüne yaraşır upuzun 62 sayfalık bir bölüm.Düşüncelerinizi bekliyorum,çok keyifle ve heyecanla yazdığım bir bölüm oldu.Bakalım nefret dolu çiftimizin reyhani dansını sevecek misiniiiz :)
Hedefimiz 90 OY ve 85 YORUM'dur.(Aslında daha fazlasını hak ediyoruz bence düğünümüz var neticede :))
Her beğeni ve yorum bir çeyrek altın değerindedir,cimriler çıksın bölümden kasıııyor :)
Silahlar,kılıçlar kuşanıldıysa ve altınlarımız hazır edildiyse haydi bol aksiyonlu bölümümüze geçeliiim :)
Her paragrafımız yorumlarınızı hak ediyor kaç sayfa bölüm çıkarttım ortaya :)
Bölüm Şarkısı : Düğünde Oynadıkları Reyhani
Multiimedia:Damat Berdan ve Gelin Avjin
Keyifli Okumalar...
--
-'Töreleri de senin belanı da sikerim Berdan efendi,benim bacımın namusundan kimse şüphe edemez!'
Mizgin ağa duydukları yüzünden beyninden vurulmuşa dönüp,Avjin'in halini unutarak belindeki silahı bir an bile düşünmeden Berdan'a çekti.Ne pahasına olursa olsun hiç kimse ama hiç kimse onun kardeşini böyle rencide edemezdi.Bu evliliğin önüne geçememiş olması bu adamın kardeşi ile ilgili istediği her şeyi yapacağı anlamına gelmiyordu.Buna asla müsaade etmezdi.Ucunu bucağını düşünmeden bu evliliği bozardı eğer Berdan ağa ısrar ederse.Çünkü şuan gözü hiçbir şeyi görmüyordu,çektiği silahın karşısına geçmeye çalışan Hezal'i de...
-'Ağabey senin ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu?Biz daha birkaç saat önce ne konuştuk seninle ya!'
Kendisine çekilen silah karşısında hiçbir şey yapmadı Berdan.Sağlıklı düşündüğünden emin değildi belki de hayatının bu hale gelmesinde payı olan bu insanlara acı çektirmek,onları zor durumda bırakmak istiyordu bilmiyordu.Aynı zamanda ailesinin de her hareketi bu insanlardan yana olunca öfkesi körükleniyordu.Tıpkı şuan kız kardeşinin de karşısında durmasına sinirlendiği gibi.Esasında gün geçtikçe Avjin ile evlenmekten kaçamayacağı gerçeği ve o günün yaklaşması da onu hırçınlaştıran bir diğer sebeptendi.
-'Sen karışma Hezal!'
-'Ne karışmaması ağabey,sana inanmıyorum!Aynı şey benim başıma gelse benden de mi bunu isteyeceksin!!'
Gözlerini bir an bile Mizgin'den çekmezken kardeşinin sözleri onda elektrik çarpmış hissi uyandırdı.Berdan'ın kötü bir huyu varsa o da öfkeliyken gözünün hiçbir şeyi görmemesi aynı şeyin başına gelebilecek olacağını düşünmemesiydi.Ki Hezal'den bunu istendiğini hayal bile etmek istemiyordu.Beyninin bir köşesi kötü adam olmasından rahatsız olsada ağa olduğu günden bu yana acımasız olmayı kendine ilke edinmişti adeta.Hayatıyla ilgili kararlarda kimsenin ona tercih hakkı vermemesi böyle birisi olmasına sebep olmuştu.Pişman mıydı?Kısmen.
-'Ağabey...'
Ortamdaki gerginliği alıp götüren ses Avjin'den gelmişti.Söylenecek sözler,verilecek hesaplar rafa kaldırılıp tüm kafalar genç kıza döndüğünde gözlerini yeni yeni açmaya çalıştığını gördüler.Mizgin çektiği silahı hızla beline takıp kardeşinin baş ucuna oturdu.Hezal de diğer baş ucuna oturup elini tuttuğu zaman Berdan ağa kalakalmıştı ayakta öylece.Kendisini fazlalık gibi hissetmişti resmen.Aslında canıma minnet diyip gitmek vardı ancak bir yanı merak ediyordu Avjin'in anlatacaklarını.Zaten o gitmek istesede ona engel olacak bir kardeşi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVJİN
General Fiction'Size bir can borcumuz var Ruken bacı,o borcu ödemeden bu dava bitmeyecek.' ** 'Dava törenin davasıysa barış da törenin barışıdır.Berdan,Birtan'ların kızı Avjin ile evlenecek o kadar.' ** Genç Kurgu : 17 Aşk : 58 İntikam: 5. sıralama Romantizm :...