AVJİN KİTABI TAMAMLANMIŞTIR, kitabın yan karakterlerini kaleme aldığım HEZAL YAYIMDA!
Profilimden ulaşabilirsiniz !Herkese merhaba,lafı uzatmadan bölümle baş başa bırakıyorum sizi.
Benim için en özel bölüm oldu duyguları umarım sizlere geçirebilmişimdir lütfen bu bölümde düşüncelerinizi esirgemeyin.
Instagram hesabımız : sivritopukhikayeleri
Bölüm Şarkısı :Bülbülüm Altın Kafeste(şarkıyla okumanız tavsiye olunur.)
Keyifli Okumalar...
--
Küçük kız babasının elini sıkı sıkıya tutmuş vaziyette büyük bir mutlulukla onunla geçireceği bir günün heyecanını yaşıyordu.Amed'in iki büyük aşiretinden birisinin ağası Dilaver Ağa'nın kızıydı o bu yüzden babası ile geçirebileceği kısıtlı vakitleri varken onu en iyi şekilde değerlendirmeliydi.
İri gözlerini iyice büyüterek geldikleri yeri incelemeye koyuldu.Tıpkı kendi gözleri gibi ucu bucağı olmayan yemyeşil bir yere getirmişti onu babası.Öyle güzeldi ve öyle hayran olmuştu ki içindeki coşku sel olup taşacak gibiydi.
-'Çok güzel,çok güzel.Babam,bayıldım buraya her yer benim gözlerim gibi!'
Babasının kolları kendisini kucaklamak için aşağı indiği an hiç beklemeden sarıldı o çok sevdiği boynuna.Babasıyla birlikte oturduğu yerden bu muhteşem manzarayı doyunca izliyordu.
-'Sana bir masal anlatayım?İster misin keça min (kızım) ?'
Buna asla hayır demez,diyemezdi.En sevdiği şey babasından masal dinlemekti.Aslında o,babasının yaptığı her şeyi çok severdi. Heyecanla salladı kafasını aşağı yukarı.Kucağında iyice yerini aldıktan sonra gözlerini de ona çevirdi.Babasından daha iyi bir manzara olamazdı onun için.
-'Bir zamanlar Fars diyarının Şehriyar isminde bir hükümdarı varmış. Şehriyar, Hindistan'dan Çin'e kadar uzanan bütün toprakların kralıymış. Ama bunca güç, bunca kudret bir gün karısının kendisini terk etmesinin önüne geçememiş. Başına gelen acı olay yüzünden deliye dönen Şehriyar, artık bütün kadınların nankör ve sadakatsiz olduğuna inanmaya başlamış.Önce karısını öldürtmüş. Gördüğü her kadının tan vakti canını yakmaya başlamış.Çünkü artık hiçbir kadının gün yüzü görmesini istemiyormuş.Bu durum yıllarca böyle devam etmiş. Fars diyarının genç kızları kan ağlamakta, Kral Şehriyar ise akan kana doymamaktaymış.
Derken bir gün vezirin güzeller güzelli, akıllılar akıllısı kızı Şehrazad' ın aklına bir plan gelmiş. Ve bir sonraki gece,Kral Şehriyar' ın yanına gitmiş.Şehrazad, her gece tan vaktine kadar süren masallar anlatmaya başlamış Şehriyar'a. Büyülü gözleri ve sihirli sözleriyle aşık etmiş kralı kendisine.Ancak hiçbir masalın sonu gelmiyormuş güneş doğmaya başladığında.Ve masalın sonunu merak eden Şehriyar, Şehrazad' ın ertesi gece masala kaldığı yerden devam edebilmesi için sürekli idamını erteliyormuş.Gel zaman git zaman Şehrazad tam 1001 gece boyunca masal anlatmış yüreği yaralı krala. Bu arada da üç tane çocukları olmuş. Ve Şehriyar, kadınlara duyduğu öfkeyi unutmuş. İdam kararı kaldırılmış, Fars diyarının kadınları bayram yapmış.
Tatlı dilli ve sadık kalpli kadın, Şehrazad, dünyanın en acımasız kralı Şehriyar' ı sevgisiyle değiştirebilmiş ve ebediyete kadar mutlu olmuşlar.'
Küçük kız minik dudakları titreye titreye dinlediği masalın sonunun mutlu bitmesine rahatlayarak derin bir nefes vermişti.Ancak üzüldüğü bir nokta vardı onu da babasına söylemeden duramazdı.O dilinin ucuna gelenleri söylemekten çekinmeyen cesur bir kız çocuğuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVJİN
General Fiction'Size bir can borcumuz var Ruken bacı,o borcu ödemeden bu dava bitmeyecek.' ** 'Dava törenin davasıysa barış da törenin barışıdır.Berdan,Birtan'ların kızı Avjin ile evlenecek o kadar.' ** Genç Kurgu : 17 Aşk : 58 İntikam: 5. sıralama Romantizm :...