25.Bölüm

18.7K 729 184
                                    

AVJİN KİTABI TAMAMLANMIŞTIR, kitabın yan karakterlerini kaleme aldığım HEZAL YAYIMDA!
Profilimden ulaşabilirsiniz !

Herkese merhaba,bence güzel bir bölüm oldu :)Final için geri saymaya başlayalım mı? 10 bölüm sonra final olabilir,belki :)

Gecikme için özür dilerim,diğer bölüm daha kısa sürede gelecek inşallah.150 yoruma ulaşırsak mesela hemen elimi çabuk tutabilirim🙊Seveceğiniz bir bölüm olacak bir sonraki bölüm,belki de 27.bölüm olur bilemem :)

Hezal&Mizgin aşkını yazmaya başladım duymayan kaldı mı?Öyleyse HEZAL adlı kitabıma beklerim :)

Bölüm Şarkısı : Sezen Aksu-İhtimal ki

Keyifli Okumalar..

--

Mutluluğun kendiliğinden geleceğini düşünmek büyük ahmaklıktı,onu yakalamak için bir çaba göstermeliydi insan.Veya o gelmiyorsa kendileri yaratmalıydı o mutluluğu.Oturduğu yerden,öylece beklerken kim ne elde etmiş de mutluluk gibi bir nimetin öylece geleceğini düşünebilirdi?Bu yüzden mutlu olmak için mutluluğu ucundan bir yerden yakalamaya çalışmak gerekirdi.Fakat gel gelelim ki engeller,kuşkular insanı bir yerden sonra pes ettirmez miydi?

Çaba ve sabır en güzel mutlulukların habercisidir.

Şimdi Amed'in yarısını tepeden izleyen konağın terasında bir başına otururken hayli zamandır aklının köşesine itelediği tüm sorunlarla baş başaydı.Onları ilk defa bir arada görmek,düşünmeyi ertelediği şeyleri gün yüzüne çıkartmıştı.Oysa Avjin bu zamana kadar kendisini aklı başında kız olarak görmez miydi?Niçin bu kadar geç olmuştu yüzleşmesi ve niçin bunu bu kadar göz ardı edip aptal gibi Berdan'ın yakınlaşmasına izin vermişti?Neden her şeyi enine boyuna konuşup halletmeden duvarlarını kaldırmıştı?

Dizlerini kendine çekerek hatalarıyla yüzleştiği dakikalarda omzuna koyulan ceket yüzünden gözlerini sımsıkı kapattı.Esen hava ceketin sahibinin kokusunu da peşisıra doldurmuştu ciğerlerine.Bu yüzden hiç sağındaki hareketliliğe bakmadı,gözlerini de açmadı.Gözlerini açarsa kendisine kızdığı ne varsa unutup,hiçe sayacağını düşündü.Ama biliyordu ki ağzını açtığı zaman dili zehir saçacaktı,ve açtı da.

Susmayacaktı.

-'Hemen geldin,işin kısa sürdü mutfakta?'

Şuan yine kendisiyle çeliştiğinin de farkındaydı aslında.Çünkü Didar'ın durumunu görür görmez Berdan'ın takındığı sert tavıra rağmen çözüm aramaya çalışmıştı ta ki Didar'ın evliliğinin arkasından Berze Hanım'ın çıktığını öğrenene kadar.O andan sonra Berdan'ın hiçbir şey dememesi,kendisi mutfağı terk ettikten sonra bile arkasından çıkıp gelmemesi istediği ve beklediği şeyler değlidi.O,sadece Didar'ın kocasıyla konuşup yaptığı ile ilgili hesap sormasını beklemişti kocasından,fakat Berdan tam tersi bu durum ile ilgili ağzını açmayıp evlilik konusu mevzu bahis olduğunda küplere binmişti.

Kapanmamış bir deftere yeni sayfalar eklenmezdi.

Kapanmamış bir deftere yeni sayfalar eklenmezdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AVJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin