AÇIKLAMA

12.7K 323 249
                                    

AVJİN KİTABI TAMAMLANMIŞTIR, kitabın yan karakterlerini kaleme aldığım HEZAL YAYIMDA!
Profilimden ulaşabilirsiniz !

Herkese merhaba..

İlk olarak bu zamana kadar açıklama yapmadığım,bölüm bu kadar çok geciktiği ve maalesef biraz daha da gecikeceği için sizlerden özür dilerim hem de çok.

Sebeplere gelecek olursak...

Aslında pek de sebebim yok.Son bölümümüzü eylül ayında paylaşmıştım ve yaklaşık iki,iki buçuk ay bilgisayarım bozuktu bu yüzden yazamadım.

Bir buçuk aydır bilgisayarım olmasına rağmen ise yazamıyorum,öyle kelimeleri bir araya getirememekten bahsetmiyorum.Bildiğiniz bilgisayarın başına geçip de bir türlü vakit ayıramıyorum ve bu vaktimin olmaması ile de alakalı değil.Zaman yaratamıyorum bir türlü,asla istediğim gibi ilerlemedi hiçbir şey.Ama başından beri okuyan okurlarımız bilir bu durum daha önce hiç olmamıştı.

Ve gerçekten mahcubiyetimi tarif edemem,gerçekten.Sorumsuzluk mu ihmalkarlık mı ya da başladığım şevkin içimde olmaması mı bilmiyorum ama gerçekten çok üzgünüm.

Ve bunun için finali uzatmak gibi bir düşüncem de var,henüz net karar vermesemde birkaç bölüm erteleyebilirim.Yani final ya da yeni bölüm mutlaka gelecek arkadaşlar size söz veriyorum.Hezal'in yeni bölümü aylardır hazır aslında,fakat bölüm biriktirmeden paylaşmak istemiyordum.Bilmiyorum paylaşayım mı?

Hala bekleyeniniz,merak edeniniz var mı bilmiyorum eğer buradaysanız güç niteliğinde kendinizi hissettirirseniz çok ama çok sevinirim,gerçi bunu hak ediyor muyum bilmiyorum.

Söz veriyorum,en kısa zamanda yeni bölüm en olmadı alıntılar gelecek.

Söz!

Ve lütfen özrümü kabul edin,duyduğum üzüntünün samimiyetine inanın.

İyi akşamlar.

-instagram hesabimizda eskisi gibi paylaşımlarda bulunacağım,dilerseniz takip edebilirsiniz: sivritopukhikayeleri

AVJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin