33.Bölüm

12.7K 558 150
                                    

AVJİN KİTABI TAMAMLANMIŞTIR, kitabın yan karakterlerini kaleme aldığım HEZAL YAYIMDA!
Profilimden ulaşabilirsiniz !

Herkese merhaba :)

Artık tatilde olduğum için bölümleri olduğundan daha erken bir sürede yayımlamaya gayret ediyorum,fakat bu sefer de bölümler erken geldikçe oy ve yorumlar bir önceki bölümden daha düşük oluyor.Bir türlü dengeyi tutturamadık..

Eğer vermediyseniz bir önceki bölümümüze oy verir misiniz ? :)

Bu arada bu bölümü okuduktan sonra bir de HEZAL'e bakın isterseniz,ona da yeni bölüm geldi :)

Bölüm Şarkısı : Levent Yüksel - Medcezir

Instagram hesabımız: sivritopukhikayeleri (tüm duyurular,alıntılar karakter bilgilerimiz bulunuyor.)

Keyifli Okumalar..

--

İnsan,hayatında radikal değişiklikler yapmaya karar verdiği zaman aksilik bu ya tam da bu değişim ile alakalı yol ayrımına girer.Ya daha ilk anda kendine verdiği sözü çiğner ya da iradesine hakim olup en başında başlar değişmeye.Ne var ki en zoru da bu ayrım da doğru kararı verebilmekti.

Oturduğu yerden bir haber beklemek hiç bu kadar zor olmamıştı,Avjin için.Berdan,yukarı çıkmasını itiraza yer vermeyecek derecede kesin bir dille söylediğinde üstelemeden yukarı çıkmıştı ve zorlu bekleyiş de o zaman başlamıştı.

Bir yanı aşağıda bıraktığı kocası için olası bir tehlike sebebiyle deli gibi korkuyordu,diğer yanı ise Didar ile alakalı ne hissetmesi gerektiğini ölçüp tartıyordu kendi içinde.Yaşadığı durum üzücüydü ancak onun için elbette sevinmediği gibi pek de üzülemiyordu.Bunun sebebi onun yüzünden az kalsın bebeğini kaybedecek olmasıydı.Sabah uyandığında nasıl karar vermişse eskisi gibi olmaya,bir o kadar da yaşadıklarını bir daha yaşamamak için elinden geleni yapacaktı.

Kendi kendine hareket etmeyecek,Berdan'ın gelmesini bekleyip ne olup bittiğini ondan dinleyecekti.Güzel başlayan günü bir an da seyrini değiştirmişti ve bu yüzden başına ağrılar girmeye başlamıştı bile.Odasının kapısı açıldığında hızla arkasına döndü.Nihayet beklediği insanın sağ salim gelmiş olması derin bir nefes aldırdı.Hiç beklemeden adımlarını hızlandırıp tam karşısında durduktan sonra kollarını beline sardı.

Hiç beklemeden adımlarını hızlandırıp tam karşısında durduktan sonra kollarını beline sardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Meğer bu hissi tatmak için ne çok geç kalmış...

-'Çok mu özledin beni?'

Kocasının,ne olduğunu merak ettiğini bilmesine rağmen sormadan anlatmamasına sevinmeli mi kızmalı mı bilemedi.Belki onu kıvrandırmaktı isteği belki de rahatsız olmasını istememesiydi.Ama sormadan edemeyecekti, çünkü ortada ciddi bir durum vardı ve çok merak ediyordu.

-'Neler olduğunu anlatacak mısın?'

Berdan,karısını hiç duymamış gibi göğsündeki başını iki eli arasına alıp şakaklarına dudaklarını değdirip bir süre bekledi.Onun kafasını böyle şeylere takmasını istemiyordu fakat Didar yüzünden yaşadıkları yabana atılır cinsten değildi.Bu sebeple istemeye istemeye anlatacaktı ona olanları.

AVJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin