.1.

1.4K 57 21
                                    

Duman-Eski Köprünün Altında








"Ya Selin, abartmıyor musun sence?"

"Yoo, sen çok basit düşünüyorsun bence."

Meyra derin bir of çekip sıradan kalktı. Yüksek ihtimalle kantine gidiyordu. Aldırmadım ve pencereden manzaramı izlemeye devam ettim.

Fırat... Fırat Mete Karasu

Kavruk teni, sarıya çalan gözleri ve siyah saçları ile okuldaki tüm kızları etkiliyordu. Bu beni her ne kadar sinirlendirse de... Onu izlerken gözlerimden kalp şelalesi akıyor gibi hissediyordum. Dokuzuncu sınıftan beri ona sevgimi sunuyordum ama unuttuğum bir şey vardı, ben şişmandım. Tombalak vücudum olsa olsa insanların dalga konusu oluyor ya da bilmişlik taslayanların diyet listesine maruz kalıyordu. Bu yüzden ona hiç yaklaşmamıştım çünkü, reddedeceğini biliyordum. Bugün okulun ikinci haftasıydı ve artık 12. Sınıf olmuştuk. Bu yıldan sonra onu göremeyeceğimi düşünmek, sol tarafımı uyuşturuyordu.

Günlerdir ne yapacağımı düşünürken benim zeki kafam, bir fikir buldu. Anonimden mesaj atacaktım Fırat'a. Kendimi göstermek istemediğim için sevgimi gösterecektim ona. En azından kalbimin çırpınışlarını farkedecekti.

Telefonumu elime alıp numaramı gizledim. Ellerim titriyordu, çok heyecanlıydım. Henüz bir harf bile yazamadan zil çaldı. Pencereden dışarı baktığımda okulun içine girdiğini gördüm. Neyse... Mesaj biraz daha bekleyebilirdi.

🌸

Yatağıma atlayıp yayıldım. Vücudumun ağırlığından inlemeye benzer sesler çıkaran yatağı aldırış etmeden telefonu elime aldım. Gün boyunca mesaj atmaya cesaret edememiştim. Okul çıkışında Meyra kafama bir tane geçirip "Zaten kim olduğunu bilmeyecek, ne bu sitres!" diye cırlayınca ona hak verdim. Canım kankam nasıl da zeki.

Evet Selin, yaparsın sen. 40 fırın ekmek bile yedin, sen yapmayacaksın da kim yapacak. Hadi bakalım...

Bilinmeyen numara: Naber yakışıklı?

Bilinmeyen numara: O cigarayı söndür ama önce.

Fırat: Kimsin lan sen?

Bilinmeyen numara: Lan man olmuyor ama. Yakışıklı dedim o kadar.

Bilinmeyen numara: Cigarayı söndürdün mü?

Fırat: Ne saçmalıyorsun? Kim olduğunu söylemezsen engellerim.

Bilinmeyen numara: Kim olduğumu söyleyecek olsam gizliden yazmazdım.

Bilinmeyen numara: Lütfen engelleme ya. Allah aşkına engelleme. Cigaran ıslansın ki engelleme.

Fırat: Ulan o nasıl beddua. Tamam engellemeyeceğim ve sen de kim olduğunu söyleyeceksin.

Bilinmeyen numara: Valla söyleyemem, Fırat nehrine adını yazdığım.

Fırat: Nehre adımı nasıl yazıyorsun acaba?

Bilinmeyen numara: O da benim özel yeteneğim yakuşuklu.

Fırat: Ya sen neden mesaj atıyorsun bana bir açıklasana.

Bilinmeyen numara: Çünkü

Bilinmeyen numara: Çünkü ben seni şey yapıyorum.

Fırat: Ne diyorsun oğlum?

Bilinmeyen numara: Oğlum? Ben bir hanımefendiyim tamam mı?

Bilinmeyen numara: Ve seni seviyorum.

Bilinmeyen numara: Aslan kafasından bile daha büyük benim sevgim.

Bilinmeyen numara: Aslan yüreğinden daha yürekli.

Fırat: O kadar yüreklisin ki bilinmeyenden yazıyorsun. Anladım.

Bilinmeyen numara: Bilinenden yazsam sanki numaram var sende. Hah.

🌸🌸

Herkese M E R H A B A
Yeni bir hikaye, kısa bir hikaye. Umarım beğenirsiniz. Öptüm ulan hadi görüşürük.

ŞİŞKO MESAJLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin