.32.

334 35 8
                                    

Sertab Erener- Belki De Dönerim


Gün boyu Fırat'ın neden yan apartmanda olduğunu düşünsem de kesin bir sonuca varamamıştım. Akşam olduğunda artık düşünmeyi bırakmak istiyordum ama liseye başladığımdan beri onu düşünmeden gerçirdiğim her hangi bir anım yoktu. O benim için her şeyden önce bir alışkanlıktı ve insan sevmeyi bıraksa bile alışkanlıklarını bırakamazdı.

Ben ise ikisini de bırakamıyordum.

Teyzemin güzel elleriyle hazırladığı patlıcan kebabını mideme indirdikten sonra odama çıkmıştım. Son sınıf olmanın getirdiği rahatsızlıkla sürekli test kitaplarıyla boğuşuyordum. Eğer bu sene bir üniversiteye yerleşemezsem galiba test kitaplarıyla evlenecektim.

Kalemliğimin yanında duran telefonum titrediğinde konsantrasyonumu bozmak istemeyip devam ettim tarih sorusunu çözmeye. Telefonum yeniden titreyince pes edip kalemi bıraktım ve telefonu elime aldım.

Fırat: Selam, aklımdan çıkmayan kız!

Fırat: Ne yapıyorsun?

Gözlerimi devirip parmaklarımı oynattım.

Selin: Selam, aklımdan çıkalı uzun zaman olan çocuk.

Selin: Ne yapıyorsam yapıyorum işte, sana ne?

Fırat: Beni üzüyorsun ama şirin patatesim.

Fırat: Ayrıca bana klavye delikanlılığı yapma, aklında ben yokum da o sinsi Akif mi var?

Selin: Ya aklımda biri olmak zorunda mı ya!

Selin: Bunu da gündüz eteğimin dibinden ayrılmayan sen mi söylüyorsun?

Fırat: Evet ayrılmadım çünkü senden uzak kalmak istemiyorum.
*görüldü*

Fırat: Bunu ben anladım da bir sen anlamadın.

Fırat: Bunu herkes anladı da bir sen anlamadın.

Selin: Anlamamı gerektiren hiçbir şey yok.

Selin: Senin laf cambazlıkların artık ben de işe yaramıyor.

Selin: Sen de bunu anla.

Fırat: Evet bugüne kadar yaptım haklısın ama artık sana karşı şeffafım, Selin.

Fırat: Sen ilk mesaj attığında sana cevap verdiğim için seni hemen engellemediğim için kendime teşekkür ediyorum.

Fırat: Seni hiç tanımadan ölseydim bu hayatta benim için bir şey hep eksik kalırdı.

Selin: Sen bulurdun o eksiği tamamlayacak bir kuçu kuçu.

Fırat: Ayıp ediyorsun ama. Kuçu kuçu ne?

Selin: Ben de burada seni ciddi ciddi dinliyorum ya.

Selin: Hâlâ eskisi gibi savunuyorsun işte.

Fırat: Yanlış anladın.
*görüldü*

Fırat: O anlamda demedim lütfen bir dinle.
*görüldü*

Fırat: Yemin ederim sadece hoş bir tabir olmadığı için söyledim.

Selin: Zaten tüm okulun önünde bana patates demen mükemmel bir tabirdi!

Fırat: O zaman sana sinirliydim, hatanı biliyorsun.
*görüldü*

Fırat: Bu konuyu konuşmayalım, sana güzel şeyler söylemek istemiştim oysaki mesajın başında.
*görüldü*

Fırat: Mesela üniversiteyi nerede okumak istiyorsun?
*görüldü*

*Selin çevrim dışı*

Fırat: Hey! Bir şey sordum, nereye gittin?

Fırat: Pekâlâ, sonra konuşuruz.

Fırat: İyi geceler, benim tatlı patatesim.❤

🌸🌸

Herkeslereeee hiiii
Dünyanın en eringeç insanı olabilirim ve sürekli sınavlara girip çıkıyorum bunun ikisi bir araya geljnce bölüm yazmak acccaaaayip zor oluyor. So sory
Ama siz oy vermeyi yorum yapmayı unutmayın lütfeeeen🐄♥️

ŞİŞKO MESAJLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin