Akif'in beni Fırat'tan kurtarması üstüne gün boyu bir daha konuşmadık. Ne Akif'le ne de Fırat'la... İkisine karşı ne diyeceğimi bilemiyordum. Fırat'a karşı yüklü miktarda hislerim vardı fakat Akif'e olan tek hissim şevkat ve arkadaşlıktı. Akif'i üzmek istemiyordum ve onu üzmeyeyim derken kendim de üzülmek istemiyordum. Sonum ne olucak Allah bilir...
Eve gelince yemek yedim, ılık bir duş aldım ve derslere bakmadan telefonu elime aldım. Sosyal medya da gezip saçma salak gönderileri beğenip birkaç video izledim. Canım sıkıldığı için Fırat'la olan eski mesajlarımızı açtım. Okumak istiyordum ama gördüklerim beni şoka soktu. Ve ben o şokun içinde yaşam mücadelesi verdim.
Fırat Mete Karasu, engelimi kaldırmış. Aman Allahım, resmen engelimi kaldırmış.
Hoba, haydi halaya o vakiit.Peki ben durur muyum? Tabii ki durmam, niye durayım, hemen mesaj attım.
Bilinmeyen numara: Birileri, birilerinin engelini mi kaldırmış?
Bilinmeyen numara: Ne kadar şaşırdıysam, o kadar mutluyum şu an.
Bilinmeyen numara: Ya sen güneş gözlü bey, engelimi kaldırdın ya! Ben mutlu olmayayım da kimler mutlu olsun?
Bilinmeyen numara: Ben halay başı olmayayım da kimler mendil olsun?
Fırat: Pişman etme.
Bilinmeyen numara: Tamam, sakinim. Yani öyle olmalıyım...
Bilinmeyen numara: Söylesene neden kaldırdın engeli?
Fırat: İstersen tekrar engelleyeyim?
Bilinmeyen numara: Yok yok, sakın engelleme. Merak ettim yalnızca.
Fırat: Ben de merak ettim.
Bilinmeyen numara: Neden engelimi kaldırdığını mı?
Fırat: Kim olduğunu.
Bilinmeyen numara: Yani beni merak ettin.
Fırat: Hayır, kim olduğunu merak ettim.
Bilinmeyen numara: Benim kim olduğumu bulmak için engeli kaldırdın.
Fırat: Evet, aynen öyle. Şimdi söyle, kimsin?
Bilinmeyen numara: Benim.
Fırat: Sen kimsin?
Bilinmeyen numara: Bunun önemi ne? Benimle konuşman için kim olduğumu bilmen mi gerek?
Fırat: Kim olduğunu bilince, seninle konuşacağımı nerden çıkardın?
#işte bu mesaj, her şeyi özetliyordu.#
Bilinmeyen numara: Çünkü seninle konuşabilmek için mesaj atıyorum ve sen de cevap veriyorsun.
Bilinmeyen numara: Engellemelerini saymazsak tabii.
Bilinmeyen numara: Hem neden bana, benimle konuşma dedin ki?
Bilinmeyen numara: O süs köpeğiyle sevgilisin diye mi? Hatta sizinkine sevgililik denemez. Sonuçta bu iki seven insan için geçerli ve sen onu sevmiyorsun.
Fırat: Eğer benimle konuşmaya devam etmek istiyorsan haddini aşma.
Bilinmeyen numara: Bana karşı çok kabasın. Daha ılımlı olamaz mısın?
Fırat: Sana cevap verdiğime şükret.
Bilinmeyen numara: Sanırım haklısın. Diğer kızlar gibi kaşarlık yapmadığım için benim bir sınırım var.
Fırat: Aynen öyle. Senin bir sınırın var ve o sınırı aşmamalısın.
Fırat: Ve eğer sen bana kim olduğunu söylemezsen, ben başkasından öğrenirim.
Bilinmeyen numara: En yakın arkadaşım dışında kimse sana yazdığımı bilmiyor ve sen de en yakın arkadaşımın kim olduğunu bilmiyorsun.
Bilinmeyen numara: O yüzden beni bulmanda bol şansa ihtiyacın olacak.
Bilinmeyen numara: Ayrıca gizli numara olaylarında bilinenin, bilinmeyeni sürekli bulmaya çalışması ve tüm muhabbetlerinin bu konu üstüne olması çok sıkıcı.
Bilinmeyen numara: Sadece konuşsak olmaz mı?
Bilinmeyen numara: Mesela ben sana makarnayı neden sevmediğini sorsam, sonra sen bunu nerden bildiğimi sorsan ve bundan etkilensen falan...
Bilinmeyen numara: Olmaz mı?
Fırat: Olur mu?
Bilinmeyen numara: Olur.
Fırat: Olmaz.
Bilinmeyen numara: Bunu diyeceğini biliyordum.
Bilinmeyen numara: Ama sana kim olduğumu söyleyecek olsam, neden gizliden yazayım, değil mi?
*görüldü
🌸🌸
Selam bebekler. Naber?
Bölüm nasıldı? Yorumlarınız nedir?
Peki hikayenin gidişatı hoşunuza gidiyor mu?
Diğer bölümde görüşmek üzere, hoşça kalınnnn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİŞKO MESAJLAR
Short StoryKilosu fazla olduğu için cesareti olmayan minnak Selin müthiş zekasıyla sevdiği beyin anonimi olmaya karar verir. E olay da ordan başlar zaten...