Eve yorgun argın gelmiştim. Hemen kendimi banyoya atıp hızlı bir duş aldım ve yemek masasına oturdum.
Lahmacun!
Bu kadar yorgunluğun üstüne yüce yaradan bana lütuf etmişti. İştahla 2 lahmacunu gömüp üstüne 3 ayran içtim. Karnım gurul gurul ediyordu ve ağrımaya başlamıştı.Yemeği fazla kaçırdığım belliydi.
Aslında sorsak dışardan birine. 'Bu kız kaç tane lahmacun yer?' desek, üçten aşağı demezdi. Gelin görün ki hiçbir şey göründüğü gibi değil. Ön yargı pis bir çöp tenekesi ve etrafındakilere pis koku yayarak zehirler.
Odama geçip telefonu elime aldım. Amacım Fırat'a mesaj atmaktı fakat midemin ağrısı engel oluyordu. Mide özsuyumun yukarı tırmandığını hissetmemle koştura koştura banyoya girdim ve klozetin başına oturdum.
Ne var ne yok boşalttığımda annem yanıma gelmişti.
"Kuzum, iyi misim annem?"
"İyiyim anne."
Annem sırtımı sıvazlayıp çıktı banyodan. Tabii alışmıştı kadın kusmalarıma. Hatta yeme hastalığım olmasından korkup beni doktora götürmüştü fakat bir şeyim yoktu. Zaten annemin sandığı hastalığa göre kendimi şişman sanıp bir deri bir kemik kalmam gerekiyordu ama herkesin gözünde etli, butlu, halis muhlis Türk kızıydım.
Odama geçip tekrardan telefonu aldım ve Fırat'a mesaj yazmaya başladım.
Bilinmeyen numara: Engeli kaldırmışsın!
Bilinmeyen numara: Bir dişi aslanın, yavrusuna yemek bulduğu anki mutluluğunu yaşıyorum şu anda!
Bilinmeyen numara: Söyle, ne tarafa sevineyim, söyleee!!!
Fırat: Ünlem atıp durma, bağırıyormuşsun gini okuyorum!
Fırat: Ve bu hikayede ben yemek mi oluyorum?
Bilinmeyen numara: Tövbe, sen gölgede keyfini süren evinin eri aslansın.
Fırat: Anlaşılan, sen yine saçmalamaya başlayacaksın. Engelini neden kaldırdığımı biliyorsun.
Bilinmeyen numara: Bende B12 eksikliği var. O yüzden çok unutkanım.
Bilinmeyen numara: Sonuçta engeli kaldırdın değil mi? Ne önemi var bu tarz şeylerin.
Fırat: Sonuçta yeniden engel atabilirim değil mi? Ve bu da senin için önemli!
Bilinmeyen numara: Ya neden gizli olduğumu merak ediyorsun?
Bilinmeyen numara: Bunun sebebi hayatına ne gibi katkıda bulunacak?
Fırat: Çevremdeki herkes karşıma direk çıkıyor da o yüzden. Sen neden gelmiyorsun, merak ediyorum.
Fırat: Yeni gelen dokuzlar bile hemen dibimde bittiler. Sen hala burdan mesaj yaz bana.
Bilinmeyen numara: Beni hiiiiç gaza getirme güneş gözlü. En kısa zamanda da o çömezlerin icabına bakacağım.
Bilinmeyen numara: Sen hiç merak etme, bir daha seni rahatsız edemeyecekler.
Fırat: Çevremdeki insanlara karışma hakkını sana kim veriyor?
Bilinmeyen numara: Kalbimden gelen yoğun sevgi duygusunun sebep olduğu kıskançlığın bana verdiği yetkiye dayanarak seni ikinci bir emre kadar dişi sinek dahi olsa karşı cinse yasaklıyorum. Saygılar...
Fırat: Hadi ya? Sen yürek mi yeyip mesaj atıyorsun bana kızım?
Fırat: Kendine gel. Daha kim olduğunu bile açıklayamayan biri, bana sınırlama getiremez. Kim olduğunu bilsem de bir şey değişmez, ama bilinmeyen olman daha sinir bozucu.
Fırat: Ya hemen neden gizli olduğunu söylersin ya da engellerim ve bana hiç bir yerden ulaşmana izin vermem!
Bilinmeyen numara: Ne olursa olsun karşında sana güzel şeyler hisseden biri var.
Bilinmeyen numara: Daha yumuşak tepkiler verebilirsin.
Fırat: Gerek yok.
Bilinmeyen numara: Tamam, o zaman al sana neden gizli yazdığım.
Bilinmeyen numara: Ama yalnızca bir kelime söyleyeceğim ve sen ordan yolunu bulacaksın.
Bilinmeyen numara: Daha fazlasını yapamam, özür dilerim.
Bilinmeyen numara: O kelime: Lahmacun.
Fırat: Ne?
Fırat: Ne lahmacunu? Dalga mı geçiyorsun benimle!
Bilinmeyen numara: Hayır. Ne kadar karşılıklı tanışıp sohbet etmesek de, zeki biri olduğunu biliyorum.
Bilinmeyen numara: Düşünürsen bulursun.
Fırat: Düşünür müyüm, bilmiyorum.
Bilinmeyen numara: Bugün Aslan çok üzüldü.
*görüldü*
Bilinmeyen numara: Neden ben üzüldüm dediğimde bu sana hiç dokunmuyor da senin her günki ciddi tavrın ve kendinden ödün vermeyen hallerin beni gecelerdir düşündürüyor.
Bilinmeyen numara: Bu hiç adil değil güneş gözlü. Benim gecemle gündüzüm birbirine karışırken, senin beni iplemeyişin adil değil.
Bilinmeyen numara: Karşına çıkarsam ne olacak, biliyor musun? Benimle dalga geçeceksin, görmezden geleceksin. Arkamdan bakıp güleceksin ve diyeceksin ki 'bu kız kendini ne sanıyor da karşıma çıkıyor.'
Bilinmeyen numara: Ben kendimi ne sanıyorum biliyor musun? HİÇ. Senin gözünde bir hiçim. Dünya kadar kütlem ile senin karşında hiçim.
Bilinmeyen numara: Bunun verdiği yıkımı sen bilemezsin.
Fırat: Herkes farklı şekillerde yıkılır bilinmeyen. Birine aşık olmadım, bunun ne demek olduğunu bilmiyorum, doğru. Fakat ben de farklı şekillerde yıkıldım.
Fırat: Herkesin en sevdiği farklı olduğu gibi, sınavları da farklı. Ben senin olgunlaşmanı sağlayan bir sınavım belki de.
Fırat: Ayrıca güneşli gözlü demeni sevdim.
#kırmızı kalp akıtarak ağlanıyor mu ya? Tamam sakin Selin. Hemen havalara girme, çocuk az önce yerin dibine soktu seni!#
Bilinmeyen numara: 3 yıl olgunlaşmak için sence de uzun bir süre değil mi?
Bilinmeyen numara: Bence artık olgunlaşmayı heçip küflenmeye başladım ben.
*görüldü*
Bilinmeyen numara: O zaman sana iyi geceler güneş gözlü. Rüyanda aslan gör.
*görüldü*
İnsan iyi geceler demekten bile aciz kalır mıydı? Ya da eriniyordu, belki de tuvalete gitmişti ve gelince yazardı. Kesin böyle olmuştu. O zaman biraz beklemeliydim.
Yarım saat geçmişti, mesaj yoktu. Tuvalet deliğine düşmediyse, normal bir insan şimdiye çıkardı. Kendimi kandırmama gerek yoktu. Belli ki mesaj yazmak istemiyordu ve ben de yüzsüzlük yapıp üstüne gidemezdim.#bundan önceki yüzsüzlüklerimi hatırlatmanıza gerek yok, çünkü bende B12 eksikliği var yeniden unuturum.#
En iyisi biraz ders çalışmaktı. Ve sonra da yatağın içine girip uyumaya çalışmaktı.
Ah, ne çok çalışıyordum ben. Bunun karşılığında babamın bana maaş ödemesi gerekiyordu.
🌸🌸
Selam bebekler. İnternetim gitti o yüzden yeni bölüm yazamadım, sonra da yazdığım bölümü wattpad paylaşmadı. Dün yüz kere denedim ama olmadı. En sonunda bugün bölümü tamamen silip yeniden yazdım. Umarım beğenirsiniz.
Eğer hikayemi takip edenler varsa lütfen düşüncelerini belirtsinler, acayip merak ediyorum.
Hoşça kalııııın. Galp galp galp...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİŞKO MESAJLAR
Historia CortaKilosu fazla olduğu için cesareti olmayan minnak Selin müthiş zekasıyla sevdiği beyin anonimi olmaya karar verir. E olay da ordan başlar zaten...