BTS - Butterfly
Olaydan bir gün sonra;
Selin: Fırat kimse sana ne olduğunu sormuyor.(06.04)Selin: Sadece gel, tamam mı?(06.04)
Selin: Senin için endişeleniyorum. Hiçbir yerde yoksun.(10.33)
Selin: Fırat ne olur bir şey de. Neredesin?(13.46)
Ertesi gün
Selin: Bana kızacaksın bunu dediğim için ama, (12.54)Selin: Seni özledim.(12.54)
Selin: Lütfen bana cevap yaz, bir yerde karşıma çık ya da ara.(18.06)
Bir hafta sonra
Selin: Hala ortada yoksun. Korkuyorum.(08.12)Selin: Gel artık güneş gözlüm.(00.52)
İki hafta sonra
Selin: Her gün yazıyorum ama hiçbir zaman cevap vermiyorsun. (02.03)Selin: Alp'e sordum bilmiyor, Nihal'le bile konuştum ama o da bilmiyor.(02.03)
Selin: Karınca deliğine saklansan bile bulurdum seni Meyra sayesinde, bulamıyorum.(02.04)
Selin: Teyzem iştahımın kesilmesine şok içinde bakıyor. Anlatamıyorum.(06.56)
Selin: İyiysen sorun yok. Ben bir ömür seni bekler, merak ederim.(09.18)
Üç hafta sonra
Selin: Üç hafta oldu hala ortada yoksun. İyi misin değil misin, bilmiyorum.(08.42)Selin: Devamsızlığın çok arttı, eğer okula gelmezsen devamsızlıktan kalacaksın.(08.42)
Bir ay sonra
Selin: İnan, o gün ne olduğunu hiç anlamadım, anlat da demiyorum zaten. (12.51)Selin: Yanlış anlama, anlatmak istersen dinlerim. Ne olduğunu merak da ediyorum ama sessiz kalmam gerektiğini biliyorum.(13.52)
Selin: Ama en çok sen ne haldesin, onu merak ediyorum.(00.52)
Selin: Geri dööön geriiii döön. Ne olur, geriiii dööön.(00.53)
Selin: Geeel geeel gel, gel çok özledim. Gel gel geeeeeeel.(00.53)
Selin: GİTMEEEE SANA MUHTACIM GÖZÜMDE NURSUN BAŞIMDA TACIM, MUHTACIIIIIM!(00.53)
Selin: Ya gel artık ya, aklıma başka şarkı gelmiyor. Valla dilim damağım kurudu, karnım belime yapıştı, canım çekildi.(00.54)
Selin: Üç kilo verdim, biliyor musun? Bir ayda üç kilo vermek benim için ne demek biliyor musun?(00.54)
Selin: BİLİYOR MUSUN?(00.55)
Selin: Gel... Lütfen... Gözlerimin içine öyle bakıp, sonra da gidemezsin. Bunu bana yapamazsın, güneş gözlüm.(03.24)
Geç gelen bölüm için özür dilerim. Gerçekten geçerli mazeretlerim vardı. Yoksa yeni bölüm yazmak aklımdan hiç çıkmadı.
I am soorrrryyyy my baby
Görüşürüz canımlar.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİŞKO MESAJLAR
Short StoryKilosu fazla olduğu için cesareti olmayan minnak Selin müthiş zekasıyla sevdiği beyin anonimi olmaya karar verir. E olay da ordan başlar zaten...