Cem Adrian - Beni Affet Bu Gece
Bilinmeyen numara:
Bilinmeyen numara: Güzel değil mi?
(00.09)*görüldü*
(01.10)Fırat: Sen ne yaptığını zannediyorsun?
Bilinmeyen numara: Güzel mi?
Fırat: Evet güzel. Hem de çok güzel. Baksana gülüşüne...
Bilinmeyen numara: Bilerek, canımı acıtmek için söylüyorsun bunları. Ama olan ne biliyor musun?
Fırat: Umrumda değil.
Bilinmeyen numara: Beni daha çok hırslandırıyorsun. Melike'yi gerçekten sevmediğini biliyordum zaten.
Bilinmeyen numara: Ama sen bu kıza hiç görmediğim gülümsemeni gösterdin.
Bilinmeyen numara: O zaman neden Melike'yle sevgilisin? Neden bana cevap veriyorsun?
Fırat: Sana ne? Kimi sevip sevmediğim seni alakadar etmez. Kendi yoluna baksana sen.
Bilinmeyen numara: Kendi yoluma bakıyorum zaten. Benim yolum sensin. Bu yüzden ben de sana bakıyorum.
Fırat: Edebiyat dersin iyi galiba. Beni çalıştırabilirsin.
*görüldü*
Fırat: Hayır, demen yeterliydi bilinmeyen hanım.
Elim ayağım titriyordu. Ne demişti o bana? Beni çalıştır? Aman Allahım onun karşısına bilinmeyen olarak çıkacak, bir de üstüne ders anlatacaktım. Kalp krizi geçirmek daha yakın geliyordu bana.
Bilinmeyen numara: Sen ciddi misin? Her dakika terslediğin bir kızdan yardım mı istiyorsun?
Fırat: Yardım etmez misin?
Bilinmeyen numara: Sana yardım edeceğim. Sana çok güzel bir ders vereceğim Fırat. Ama bu ders Edebiyat değil. :D
Fırat: Ne demeye getiriyorsun lafı?
Bilinmeyen numara:
Bilinmeyen numara: Kız güzel gülüyor değil mi? Nihal güzel gülüyor değil mi?
Fırat: Siktir, kızım kafayı mı yedin sen?
Bilinmeyen numara: Yo. Her zamankinden daha aklı başındayım hatta.
Fırat: Benimle konuştun, eğlendin, ne demek istersen söyledin. Ama çevremdekilere sakın dokunma!
Bilinmeyen numara: Ben yalnızca sana dokunmak istedim, Fırat. Çevrendekiler ise dokunamadığım her yerine dokundu.
Bilinmeyen numara: Ben çevrendekilerle uğraşmayacağım, Fırat.
Fırat: Ne ima etmeye çalışıyorsun, bilmiyorum. Ama birine zarar verecek olursan. Cehennemin dibinde de olsan seni bulurum.
Bilinmeyen numara: Sanki şimdi bulamazmışsın gibi. Sanki cehennemden farksızmışım gibi.
Fırat: Öyle mi? O zaman sen de kendi dersini alacaksın! Bekle!
*görüldü*
Benim ondan başka kapım, ondan başka var oluşum, ondan başka yok oluşum, ondan başka göz yaşlarım ve ondan başka sevinçlerim yoktu.
Ben onunla savaşacak ve onu kazanmaya çabalayacaktım. Kovalamayacaktım, kaçmayacaktı.
Ben artık Fırat'ın şakağına dayanmış namlunun ucundaydım. O namluyu Fırat'a doğrultan ise içimi katrana boyayan duygularımdı.
Tetiğe ise ben basmayacaktım. Fırat'a kıyan yine kendi olacaktı. Sonra namlunun ucundaki bana sığınacaktı.
🌸🌸
Selam bebekler. Diğer bölümlerde patlayacağız artık. Selin de içindekileri boşaltsın artık ama değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİŞKO MESAJLAR
Short StoryKilosu fazla olduğu için cesareti olmayan minnak Selin müthiş zekasıyla sevdiği beyin anonimi olmaya karar verir. E olay da ordan başlar zaten...