.2.

837 48 9
                                    

Cem Adrian-Beni Affet Bu Gece






Okul bahçesinden içeri girdiğimde karşıdaki bankta Fırat'ın oturduğunu gördüm. Fırat hep o bankta otururdu zaten, normal bir şeydi bu ama... Yanındaki kız... Ulan zayıf kızlar, o ince bacaklarınızı çat diye kırasım var.

Sinirli bir şekilde kafam yerde okulun içine yol aldım. Kapıdan girdiğim an dünya üzerindeki en gıcık erkek evladı Alp karşıma çıktı. Tek zevki benimle uğraşmaktı.

"Merhaba Selin ve yumoş göbeği. Aa koca kıçını da unutmamak lazım tabii."

"Kes lan ergen ayı."

Başını iki yana sallayıp cıkladı. Keyfi yerindeydi.

"Ablam diyetisyenlik okuyor. İstersen sana yardım etsin ama sanmam... O bile sana çözüm bulamaz."

Fırat yüzünden sinirlenmiştim zaten bir de bu şaşkalozla uğraşıyordum. Laf dalaşını uzatmayıp merdivenlere yöneldim. Birkaç adım sonra Alp'in arkamdan sesi geldi.

"Aman Tanrım didim. Deprem oluyor. Dur Selin Dur! Yeri sarsıyorsun."

Gözlerim dolmuştu. Bu kiloları ben istememiştim. Bazı hastalıklar kilo almayı tetikliyordu. Ben bu okuldaki herkesten daha az yediğime emindim ama yemeğin y'sini desem kilo alıyordum. Bu da benim kaderimdi. Ne yapsaydım kilo verip Allah'a şirk mi koşsaydım? Tövbe haşa.

Tuvalete girip boş bir kabine kapandım. İnsan içinde ağlamayı sevmiyordum. Zaten yeterince eziyorlardı, bir de ağlayarak kendimi küçük düşürmek istemiyordum.

Tuvalette içimi döktülten sonra sınıfa geçtim. Dersin başlamasına az kalmışt. Pencereden dışarı baktığımda aynı bankta oturduğunu gördüm. Oturuşu bile yakışıklı herifin.

🌸

Eve gelince biraz anneme yardım ettim. Sonra yemek yedik ve odama çıktım. Biraz test çözdükten sonra telefonu elime alıp Fırat'la olan konuşmamızı açtım.

Bilinmeyen numara: Şşt yakışıklı, yaktın mı yine cigarayı?

Fırat: O kadar sık içmiyorum.

Bilinmeyen numara: Sonuçta içiyorsun ve bu beni çok üzüyor.

Fırat: Sence bu ne kadar umrumda?

Bilinmeyen numara: Hiç.

Fırat: Aynen öyle. Bu yüzden bana yazma.

Bilinmeyen numara: Sana yazmam sana koşarım, uçarım.

Fırat: Yine saçmaladın.

Bilinmeyen numara: Saç malanmaz taranır demeyeyim o zaman.

Fırat: Deme. Sus bence.

Bilinmeyen numara: Ben susarım da kalbim susmaz Fırat. Her gün seni görüyorum ama asla ulaşamıyorum.

Bilinmeyen numara: O kızlar etrafında fırıldak gibi dönerken ben sadece dışardan izleyebiliyorum seni.

Bilinmeyen numara: Bunun ne kadar zor olduğunu bilemezsin çünkü kimi istersen çok kolay elde edebilirsin.

Bilinmeyen numara: Benim tek istediğim senin iki mesajin. Belki benim yazdığım bir şey hoşuna gider de gülersin diye kalbim kemiklerimi kıracak derecede atıyor.

Bilinmeyen numara: Beni anlıyor musun Fırat? Sen hiç aşık oldun mu?

*görüldü*

🌸🌸

Bu da yeni bölüm. Nasıldı? Fikirlerinizi alayım azcık.

ŞİŞKO MESAJLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin