.28.

456 32 18
                                    

BLACKPINK - Forever Young

Gelmişti. Gelişi fırtınalı ve sağnak yağmurluydu. Evet bana yakın davranması umut vermeliydi ama vermiyordu. Beni kullandığını hissediyordum. Akif'e karşı güttüğü inat uğruna, beni Akif'e karşı kullanıyordu. Akif'in beni sevdiğini ve benim de kendini sevdiğimi bildiği için işine yarayan parçaları birleştirip Akif'ten intikam almak için benim ve Akif'in sevgisini kullanıyordu. Sevgi kullanılacak veya kukla edilecek bir duygu değildi. Sen sevgiyi kukla edemezdin, sevgi seni kukla ederdi.(BTS answer anlayanlar anladı ;))

Teyzem salonda dizi izlerken bir süre onunla takılmış sonra odama çıkmıştım. Fırat'ın okuldaki samimi halleri, okul dışında varlığını yitiriyordu. Bu da kullanıldığımı hissetmemin nedenlerinden bir tanesiydi.

Tabii ki bu ilişkinin yüzsüz kişiliği ben, duramıyordum. Odama çekildiğimden beri telefonumun ekranını bir açıyor bir kapatıyordum. En sonunda Allah'a dua edip rezil olmamak için istekte bulundum.

Selin: Sanırım ben sana yazana kadar yazmayacaksın?

Umarım hesap sorar gibi olmamıştır diye düşünürken 'yazıyor...' ibaresini görmemle artık her şeyim geç olduğunu anlayıp boşverdim.

Fırat: Aslında evet, senin yazmanı bekliyordum.

Yüzümde yamuk bir gülümsemenin baş gösterdiğini hissediyordum ve bunu engelleyemiyordum.

Selin: Çevir gazı yanmasın diyorsun. Peki...

Fırat: Hayır, öyle demiyorum tabii ki. Yalnızca bana yazmak ister misin, onu bilemedim.

Selin: Bunları sana daha önce anlattığımı ve bu konuda hiç de gururlu davranmadığımı hatırlıyorum.

Fırat: Bu da ne demek yani?

Fırat: Bana hissettiklerini anlatman gurursuzluk mu? Bunu mu demeye çalıyorsun?

Selin: Kim kendiyle dalga geçen, kaba davranan, sevgilisi olan bir adama böyle şeyler söyler ki?

Fırat: Öncelikle şu an bir sevgilim yok ve sevglisiz uzun süre kalmayacağım ortada.

Fırat: İkincisi bunu yapan binlerce insan var kesinlikle yalnız değilsin.

Fırat: Ve bu, gurursuzluk değil, cesaret. Sadece beni ne kadar sevdiğini görüyorum.

Selin: Sen eskiden bu kadar çapkın değildin.

Fırat: Hala değilim.

Selin: Uzun süre sevgilisiz kalamayacağını az önce söyledin.

Selin: Sen bana moral vermeye mi çalışıyorsun, deli etmeye mi?

Fırat: İkisini de yapmıyorum sadece kendi gerçeklerimi konuşuyorum, o kadar.

Fırat: Uzun süre sevgilisiz yapamam da demedim zaten.

Fırat: Sevgilisiz kalmam uzun sürmeyecek dedim.

Selin: Yani sen

Selin: Şey mi sen

Selin: Sen birine şey mi şey oluyorsun

Selin: Cevap versene!

Fırat: Bir şey sormadın ki cevap vereyim. Şey deyip duruyosun.

Selin: Ama sen beni hiç anlamıyorsun, güneş gözlü.

Fırat: :)

Selin: Bu da ne demek?

Fırat: Hiç.

Selin: Ne sen beni anlıyorsun, ne de ben seni anlıyorum.

Selin: En iyisi biz iyi geceler deyip, uyuyalım.

Fırat: Yok, biraz daha konuşalım.

Selin: But why?

Fırat: Couse i want

Selin: Tamam benim ingilizcem bu kadar skhsvdjsosjhdks

Fırat: Minik patates lwjshdjdjdj

Selin:

Fırat:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Fırat:

Selin: Şiron mi? Ven mi? Bama mı dedib onu sen? Den?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Selin: Şiron mi? Ven mi? Bama mı dedib onu sen? Den?

Fırat: Sakin ol aksbhsusksj

Fırat: Sadece bir fotoğraf, tamam mı?

Selin: Sidici bir fitiğrif,, timim mi??
*çevrim dışı*

Fırat: Hem şirinsin hem de minik bir patates.

Fırat: :)
*çevrim dışı*



Ya tamam vurmayın banaa. Evet bölüm geç geldi ama asla eringeçlik yapmıyorum. Şöyle salim kafayla oturup yazamıyordum da bugün yazabildim sonunda. Diğer bölüm için elimden geldiğince acele edeceğim. Üzgünüüüüm. Çooook...

I love you canlarımmmm

ŞİŞKO MESAJLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin