Bullar

1K 27 1
                                    

Heeej! Återigen, sry för alla meddelanden hit och dit men det var viktig information som behövde klargöras :) Jag hoppas ni kommenterar om ni vill ha dirty eller inte, jag behöver veta snarast ;)) Jag vill till sist även säga FÖRLÅT för att jag inte uppdaterade igår, jag hann inte men istället så gjorde jag detta kapitlet längre <3 Hoppas det är okej, jag älskar er och glöm inte det!

''Jag menar det. Verkligen'' envisades jag och klappade Felix på ryggen.

Han log mot mig. ''Okej guys är vi klara för idag eller?''

''Det tror jag nog, vi behövde inte göra så mycket sa Daff innan'' sa Ogge och ryckte på axlarna.

"Weyy!" Omar tjöt och hoppade fram till mig. "Ska vi gå då eller?" frågade han och jag nickade till svar.

Alla gick tillsammans ut ur danslokalen och ut till receptionen. En tjej i 20-års åldern visade oss en liten lägenhet ovanför studion.

(OBS! Jag hittar bara på allt detta nu, i min fantasi så bor killarna ovanför studion när de inte repar okok)

"Det är här vi brukar sova och.... Hänga" förklarade Omar och visade mig och tjejerna runt.

"Så... Var ska vi sova?" frågade Amanda som kollade sig nyfiket omkring.

"Tja, antingen hos oss eller-"

"HOS ER" avbröt Frida. Omar skrattade. "Okej haha"

"Okej, så ni har egna rum då eller?" frågade Mihna.

"Jadå"

"Bra, då sover jag i Ogge's rum, Hanna i Omar's rum, Frida i Oscar's rum och Amanda i Felix's rum"

Jag mötte Omar's blick och vi log mot varandra samtidigt.

''Vi såg er allt'' Mihna log stort. Jag och Omar täckte våra ansikten med händerna.

''Aww! Ni rodnar!'' Mihna ville bara inte sluta skämma ut oss så jag tog tag i Omar's hand och drog med honom ut ur rummet och in på toaletten.

''Var är ditt rum?''

''Eh, det är lite svårt att förklara. Kom jag kan visa'' svarade han och drog med mig ut till en liten korridor.

Det var 3 dörrar på varje sida och när vi kom längst ner till höger så smet vi in genom dörren.

Omar's rum var ganska stort, en stor säng var placerad till höger mot mitten av väggen och han hade skåp, lådor och hyllor placerade lite överallt i rummet.

''Wow, ditt rum är verkligen jättefint''

''Tack, men det är inte finare än dig''

Omar log och lutade sig fram. Han pussade mig lätt på läpparna och smekte min kind med insidan av handen.

''Du får mer ikväll'' han log ännu större och rullade med ögonbrynen.

''Men Omar din snuskgubbe!'' jag slog till honom lätt på armen och skrattade.

Han skrattade med och vi avbröts av att dörren slets upp hastigt. In kom Oscar som betraktade oss storögt.

''Jaha, avbröt jag ert skrattkalas nu då eller?''

''Haha neej..'' jag gick och la mig raklång på sängen. ''Hur som helst, det är väl tillåtet att ha lite kul?''

''Oohhh. Jadå. Omar, jag trodde du skulle vänta tills du var i min ålder'' Oscar log och tittade på Omar.

''MEN DET VAR JU INTE SÅ JAG MENADE'' skrek jag förtvivlat och tänkte tillbaka på vad jag sa.

Det slank nog ut lite fel.

''Om du säger det så'' Oscar slutade inte att le. ''Hur som helst så kom Kat med fika om ni inte vill fortsätta med... Ja''

''Vi kommer'' väste Omar. Han var helt röd i ansiktet och föste ut Oscar ur rummet.

''Ha så kul!'' skrek Oscar efter sig innan Omar slog igen dörren.

Han vände sig om och började skratta. Jag drogs med och skrattade också.

~~~~~~~~~~~

''Tyckte alla om bullarna?'' frågade Kat, hon var verkligen jättesnäll mot oss.

Alla nickade men ingen sa något, vi var för upptagna med fikat i munnen.

''Vad bra'' skrattade Kat. ''Ni kan förresten ta ledigt för resten av dagen sen grabbar''

De hoppade genast upp från stolarna med bullar i händerna och munnarna.

Troublemaker | o.r & f.sWhere stories live. Discover now