Peddo!

479 17 4
                                    

Hoppas ni har haft en bra dag, jag vill även passa på att tacka er igen för VI HAR NÅTT FKN 17K LÄSNINGAR OMFG! Är så sjukt glad och det går så himla fort nu, läsningarna bara ökar och ökar med flera hundra för varje dag och jag kan knappt tro det! Det gick lite segt för ett halvår sen men nu bara rasar läsningarna iväg och det gör mig så glad att jag bara vill gråta... ÄLSKAR ER GAAAH :D

-Previously-

Jag viskade min plan till Semlan och ett elakt léende spred sig i hela ansiktet på henne. Detta skulle bli kul.

Killarna stod och pratade vid Sebbes säng så jag gick bort till min väska och rotade fram min bikini, den som Felix tyckte jag skulle ha. Sedan började jag dra tröjan sakta över huvudet och genast drogs killarnas blickar till mig. Till slut var hela tröjan av och jag stod där i bara bh.

Deras hakar föll ner till marken och ögonen spärrades upp. Flinande tog jag upp överdelen av bikinin och började knäppa upp bandet på bh:n. Killarna bara stod och väntade, så de märkte inte Semlan som smög upp bakom.

När de minst anade det så tog hon tag i allas hår och drog dem ut ur tältet och drog för dragkedjan vid öppningen. Efter några sekunder kom hon tillbaka och stängde snabbt tältet igen.

Vi skrattade så vi knappt kunde andas, det kändes så bra att få sin hämd!

------------------------

Efter att ha bytt om till bikini så tog jag handduken och ett ombyte kläder att ha efter badet och gick ut ur tältet. De flesta hade gått ner till sjön redan men killarna väntade faktiskt på mig och Semlan vilket förvånade mig.

"Jaså, dags att komma nu?" muttrade Felix surt.

"Aww gubben, jag vet nog att du gillade vad du såg innan i tältet" log jag och blinkade med ena ögat. Jag älskade att teasa honom.

"Du har tur att du är så jävla het ska du veta" viskade han och gick förbi mig i riktning mot sjön.

Jag bara stod kvar och svalde hårt. Nu tänkte han teasa mig också för att hämnas.

Jag och Semlan gick efter mot sjön och jag argumenterade med mig själv i mitt huvud.

Efter en stund bestämde jag mig för att inte låta Felix teasa mig, jag skulle inte bli berörd alls helt enkelt. Förbjudet! Förbju-

Vi kom fram till den lilla stranden och där stod han med ett gäng med bar överkropp. Hans muskler var så stora och jag kunde nästan känna dreglet som var påväg ut ur munnen. Plötsligt kände jag att någon slog till mig på armen.

"Ryck upp dig Hanna! Kom ihåg vad vi sa, bli INTE berörd. Förstått?" Semlans gälla röst fick mig att försvinna ur 'Felix världen'.

"Åh, ja... Visst. Förlåt" sa jag och vi fortsatte förbi gruppen av människor och gick bort mot en lite mer avskild plats där vi placerade våra handdukar. Klädombytet lade jag vid sidan om så länge.

När allt var förberett så tittade jag och Semlan snabbt på varandra och sedan sprang vi rätt ut i vattnet så snabbt vi kunde. Jag doppade mig och simmade lite under vattnet som svalkade skönt.

Efter några sekunder ställde jag mig upp igen men Semlan syntes inte till någonstans. Jag försökte leta med ögonen borta vid stranden men jag kunde inte se henne. Panikslaget vände jag mig om för att titta bakom mig och jag möttes av en peddosmajlande Semlan.

"TJA!" skrek hon och jag blev så rädd att jag flög baklänges ner i vattnet. När jag kom upp ovanför ytan igen så stod hon där och skrattade så tårarna rann och magmusklerna värkte.

"Så kul var det väl ändå inte" muttrade jag, precis som Felix hade gjort tidigare.

"Jo det tycker faktiskt jag" Felix's röst dök plötsligt upp bakom mig och ett par starka armar greppade tag om min midja och lyfte upp mig.

"Felix! Du skrämde mig!" skrattade jag samtidigt som han svingade mig i luften.

"Förlåt då" sa han med ett brett léende på läpparna. "Kunde bara inte rå för det" sa han och blinkade med ena ögat.

"Johannes!" kved Semlan, han hade lyft upp Semlan på samma vis som Felix gjorde med mig. Jaha, så tydligen hade Semlan och Johannes något på gång utan att jag visste om det! Det verkade som att en viss Selma skulle bli förhörd senare.

Jag hoppade upp på Felix's axlar och han höll tag om mina smalben. Sedan började han springa ännu djupare ut i vattnet, men efter några meter snubblade han plötsligt över en sten på botten och vi föll båda huvudstupa ner i vattnet.

Jag hann knappt reagera innan jag kände hans armar runt min midja igen som lyfte mig upp ur vattnet. När båda var ovanför vattenytan möttes våra blickar och jag skrattade.

"Klant"

"Är inte det påtändande då?" skrattade han.

"Vi säger väl så" skrattade jag och gav honom en kram från luften där han höll mig. Sedan virade jag mina ben runt hans midja och han höll om mig med sina armar. Vi stod så ett bra tag innan han lutade sig in mot min mun och vi möttes i en kyss. Våra läppar rörde sig synkat i nån minut innan hans tunga rörde sig mot min mun för att fråga om lov, jag accepterade genast och öppnade munnen lite. Våra tungor möttes och nästan dansade med varandra, det kändes så rätt.

"Men hallå turturduvor" plötsligt dök Johannes upp några meter ifrån oss, med Semlan vadandes tätt efter.

Vi avbröt kyssen och Felix satte försiktigt ner mig i vattnet.

"Alltså vi var lite upptagna" sa Felix, hans hår var alldeles ruffsigt från min 'lätta' beröring.

"Det syntes" sa Semlan och fnissade.

Felix skrattade sarkastiskt med och lutade sig mot mig. "Vi fortsätter sen" viskade han i mitt öra och jag fick rysningar av hans röst.

Sedan tog han min hand och tillsammans gick vi tillbaka till stranden. Han, Sebbe och Johannes hade tydligen sett var mitt och Semlans ställe var för de hade krashlandat sina saker där med. Så gick det med den tjejtiden....

För att jag skulle torka snabbare så lade jag mig genast på handduken med magen nedåt. Felix försvann mumlande någonstans men jag var för trött för att se efter.

Solens strålar brände mot min hud och snart var jag helt torr igen. Jag var nära på att somna när jag kände någon som satte sig på min rygg.

''Hrghh!" pustade jag för tyngden på den här personen var inte att leka med.

"Pfft, vad schysst du är. Så tung är jag ju inte" den bekanta rösten gjorde sig hörd igen.

"Felix, det är ganska tungt fak-"

Jag hann inte avsluta meningen förrän Felix's fingrar sakta rörde sig över min rygg med cirkulerande rörelser. Han löste upp knutor i musklerna med lätthet och jag bara låg där som en död fisk.

"Skönt eller?"

"Mmm"

Jag kunde riktigt känna hans nöjda flin bränna i ryggen på mig.

"You'll get more later" och med det reste han sig upp och började gå.

"Peddo!" skrek jag efter honom och han stannade, vände sig om och peddosmajlade mot mig.

Troublemaker | o.r & f.sWhere stories live. Discover now