Tävling! (EJ KAPITEL)

872 11 5
                                    

Hej, detta är inget kapitel. Tänkte bara berätta att jag ska ha en tävling. Beroende på hur många som anmäler sig så blir det antingen 1 eller 2 vinnare. Det blir 2 olika tävlingar, i den ena vinner man en shoutout till EN av sina böcker (om man har någon såklart!).

I den andra vinner man chansen att få bli eller skapa en helt ny karaktär som kommer komma med i nästa eller näst-nästa kapitel :) Den karaktären kommer bli ganska betydelsefull för Hanna... Tihi ;) För att det ska kunna bli 1 vinnare i varje tävling så behöver jag minst 2 tävlande i varje tävling om ni förstår vad jag menar.

FÖR ATT ANMÄLA SIG TILL TÄVLINGEN OM ATT FÅ BLI/SKAPA EN NY KARAKTÄR SKA MAN:

•Kommentera vad karaktären ska heta (om du inte vill ta ditt egna namn), hur den ska se ut, kille/tjej, hur dess personlighet är, ålder osv. Helt enkelt en kort presentation om karaktären.

•Skriv även med ert kiknamn i kommentaren, vinnaren meddelas på kik! (Dock meddelas alla som är med om de vann eller inte) ;)

•Jag kollar igenom alla förslag och väljer den som låter bäst.

FÖR ATT ANMÄLA SIG TILL TÄVLINGEN OM ATT VINNA EN SHOUTOUT TILL EN AV SINA BÖCKER SKA MAN:

•Kommentera vilken av dina böcker du vill få en shoutout på.

•Jag går in och kollar alla böcker, jag väljer vilken bok som förtjänar shoutouten mest och även här meddelas vinnaren på kik så glöm inte att skriva med kiknamnet i kommentaren!

•Detsamma som innan, ALLA meddelas på kik om ni vann eller inte. :)

Hoppas ni vill vara med!

LYCKA TILL :D

Troublemaker | o.r & f.sWhere stories live. Discover now