Heej! Bra jobbat - vi ligger just nu på 451 läsningar, bara 19 kvar så får ni dramaaa ;) Sprid vidare pipol!
''Är du säker på att vi kan väcka dem redan? Klockan är bara sju'' jag vaknade av att Frida viskade.
''Jadå'' viskade någon som lät som Oscar tillbaka.
''Men okej då, jag skyller på dig om det går åt helvete''
Jag låtsades sova men hade ändå ena ögat öppet pyttelite. Frida tassade fram mot mig och Omar med Oscar tätt bakom sig.
''Okej, på tre''
''Ett... Två..... TRE!!!'' skrek de båda ut.
Plötsligt kände jag två kalla händer omkring min midja och den bubblande känslan var helt överväldigande.
''AAAAHHHHH'' jag tjöt ut i skratt och Omar gjorde likadant.
Tårarna rann och jag gjorde allt jag kunde för att få bort Oscar's händer från midjan men hans stadiga grepp vägrade att släppa taget.
''OSCAR.. S-SLÄPP! SNÄ-LLA!!'' kved jag hopplöst.
Hans flin sken över hela ansiktet men efter ett litet tag så släppte han plötsligt.
''RÄDDA DIG SJÄLV'' skrek Omar som hade hoppat på Oscar i bara underkläder. Jag hade bott i hans olika rum ett tag nu så jag var van men man kunde ju ändå inte låta bli att reagera lite i alla fall.
Han hade bundit fast Frida vid sängen med handklovar. Vart hade han fått dem ifrån? Jag vet inte...
Jag tittade på honom en sista gång innan jag sprang ut ur rummet. Jag kutade längs korridoren och ut till vardagsrummet.
Felix var den enda som var uppe, han satt i soffan med en skål flingor i knät. ''Godmorgon Han-''
Hans ögon utvidgades och han tappade skeden som han höll i som var full med flingor och mjölk.
Jag blev lite förvirrad men plötsligt kom jag på - jag hade också bara underkläder på mig.
Värmen spred sig kring mina kinder och jag sprang tillbaka längs korridoren och in i Omar's rum så fort jag kunde.
När jag kom in så var Oscar och Frida som bortblåsta och Omar satt i sin säng med mobilen i händerna. Han hade fortfarande inte heller tagit på sig kläder.
''Vart tog Frida och Oscar vägen?''
''Jag sparkade ut dem''
''Ehm okej'' jag fnissade tyst åt minen han gjorde när han var så inne i sin mobil.
Jag tog upp min mobil från byrån där den hade legat på laddning under natten. Direkt när jag låste upp den så fick jag ett PM på twitter.
Från: @OmarRudberg
Jag ser dig 😏😘
Jag sneglade upp från skärmen och Omar tittade på mig med ett peddosmile. Jag satte mig ner i en fåtölj på andra sidan rummet och började skriva ett svar.
Jag bet löst i underläppen när jag skrivit klart PM:et. Jag tryckte på 'skicka' och väntade på ett svar.
~Omar's POV~
Från: @omarsflikkah
Vill du nåt eller? 😉💕
Jag började direkt skriva ett svar.
Till: @omarsflikkah
Gissa 😏💗
Jag tittade upp för att se hennes reaktion och hon fortsatte att bita sig i underläppen sådär som hon alltid gjorde när hon inte riktigt visste vad hon skulle svara.
Plötsligt slets dörren upp innan hon hann svara och in sprang Amanda. ''Heey! Är ni hungriga? Jag har fixat frukost''
''Aa jag är i alla fall'' sa jag och reste mig upp.
''Jag med'' sa Hanna kort och flög upp från fåtöljen.
''Vi kommer strax'' jag log mot Amanda och hon besvarade léendet och gick ut ut rummet.
Jag vände mig mot Hanna som tog på sig ett par jeans och ett slappt linne. Jag passade på att ta på mig mina mönstrade haremsbyxor och en svart t-shirt.
~Hanna's POV~
Jag plattade håret och sminkade mig med lite mascara och puder bara. Jag orkade inte lägga ner så värst mycket tid på sminkningen idag.
När jag var klar så ställde jag mig upp och väntade på att Omar skulle spreja klart sitt hår. Han var alltid så het men när han hade sina haremsbyxor och den korta t-shirten på så man såg hans böljande muskler igenom... Alltså man ville bara-
''Vad?'' Omar's röst avbröt mitt dagdrömmande.
''Eh inget'' jag försökte rädda mig själv men han visste. Jag såg det.
Jag tittade ner i golvet, fy vilket äckel jag var som stirrade på hans muskler..
Plötsligt kände jag en hand som omfamnade min kind. Han lyfte upp mitt huvud och stirrade in i mina ögon, långt in i min själ.
''Det är okej. Du får gärna betrakta mig'' han skrattade och jag kunde inte låta bli att fnissa. Vi log mot varandra och han lutade sig fram och kysste mig.
Omar var verkligen drömkillen, han var het, kunde sjunga gudomligt, tänkte alltid på sin tjej och vad hon vill och han brydde sig om alla.
Han tog hand om en och jag hade verkligen tur som fick vara med just honom.
''Ska vi gå och äta nu då?''
''Visst'' log jag och han tog tag i min ena hand och drog med mig ut ut rummet.
YOU ARE READING
Troublemaker | o.r & f.s
FanfictionHanna är en 15 årig tjej som tillsammans med sina bästa vänner Mihna, Frida och Amanda bokstavligen dyrkar pojkgruppen The Fooo Conspiracy. En helt vanlig dag i skolan stöter Hanna på en ny kille i klassen som visar sig vara Omar Rudberg, det är där...